1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kan ik 4-FMA nemen?

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Trippen1999, 25 mei 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Trippen1999

Trippen1999 Newbie

Hallo,

Ik heb online 12 4-fma pillen besteld.
    *modknip* Link naar vendor verwijderd, is niet toegestaan. Lees graag even de forumregels.

De bijsluiter zegt echter dat het niet voor consumtie is en dat het irritatie in de luchtwegen kan veroorzaken.
    Dit is toch wel gewoon de standaard 4-fma die als drug wordt gebruikt, of is dit toch iets anders en kan ik het niet nemen?
    Zijn hun verplicht deze informatie als bijsluiter erbij te geven?

Ik wil het toch even zeker weten :)

Bedankt en fijn weekend

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2019
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@Trippen1999
    4-FMA is een zogezegde RC (Research Chemical) drug, dat zijn relatief nieuwe drugs die niet of nauwelijks onderzocht zijn en (nog) niet op de drugslijst staan.
    Dus mogen die vrij verkocht worden, maar om aansprakelijkheid van gebruikers te ontlopen zeggen ze er altijd bij dat het niet voor consumptie geschikt is, maar voor onderzoeksdoeleinden (de stoffen testen op ratten bijvoorbeeld). dit is gewoon standaard, doen de Vendors allemaal. Volgens mij is dit inderdaad verplicht, want stoffen die je verkoopt/ kopen kan voor gebruik/inname moeten voldoen aan allerlei eisen (veilig zijn bijvorbeeld) en daar is bij RC drugs uiteraard geen sprake van omdat uitgebreid onderzoek die dat bevesigt ontbreekt.

Als je RC's gebruikt moet je je realiseren dat je je eigen proefkonijn bent en nergens kan aankloppen om eventuele schade te verhalen als een en ander fout gaat.

Laatst bewerkt: 25 mei 2019
    De Dunne vindt dit leuk.
  3. Trippen1999

Trippen1999 Newbie

Bedankt voor je uitgebreide duidelijke reactie!

Azarius vaporizers and accessories
Laden...