Kan ik er niet tegen?

evening

Newbie
Hallo mede drugsgebruikers

ik rook(te) af en toe wel eens een joint, wiet maar ook hasj. Vaak werd ik niet lekker en kreeg ik een raar gevoel dit gebeurt vaak en als het niet gebeurt voel ik ook het effect niet echt. Wat kan ik het beste doen om geen badtrip te krijgen?

Alvast bedankt

Jowdy37

Belezen gebruiker
niet meer blowen :grin:

Je kan eens proberen je jointjes wat minder dik te rollen en wat langzamer te blowen. Neem een paar trekjes en wacht eventjes af...

Wat voelde je dan net? misselijk/draaierig/...?

evening

Newbie
Ik haalde gewoon voorgedraaide bij de coffeeshop. En ik kreeg een raar gevoel in me buik en later alsof ik moet overgeven

Jowdy37

Belezen gebruiker
keertje proberen om wat minder en wat rustiger te blowen. Als het dan nog is zou ik het gewoon laten... (of je kan je natuurlijk elke keer ziek gaan blowen...)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als je er misselijk van wordt, kan het helpen om ervoor een goede maaltijd te eten. Verder zoals gezegd rustig roken.

Heb je die voorgedraaide alleen opgerookt? In dat geval kan ik goed begrijpen dat het slecht viel. Toen ik net begon met blowen was ik al flink stoned na het delen van een joint met 4 man.

En als het elke keer slecht blijft vallen, dan kan je er beter mee stoppen. Voor sommigen is blowen niet weggelegd.

psych-out

Bewuste gebruiker
vriend van me had dit ook toen hij pas begon met roken, later had hij dit niet meer.
dus het kan zijn dat je lichaam nog wat moet wenne.
zoals hierboven al werd beschreven bouw het rustig aan op door niet teveel te roken.
leer je grens kennen en als je die grens bijna nooit tot nooit overschrijd dan zal je weinig kans op een badtrip hebbe.
succes en veel plezier toegewenst.

Frank123

Wijs gebruiker
Doe rustiger aan ( neem ook eens adem naast de joint) zorg dat je genoeg hebt gegeten, en als dit toch gebeurd ga even liggen ( zet voor de zekerheid een wekker, voor als je in slaap valt)

SmokeMe

Belezen gebruiker
Ik moet ook altijd kotsen van een voorgedraaide, en ik blow toch al meer dan een jaar dagelijks
Bij mij komt het door de grote hoeveelheid shag die ze in een voorgedraaide stoppen

Probeer eens een joint te rollen met weinig/minder shag.. oja en eet van te voren wat

Cooper

Bewuste gebruiker
Wat het ook kan zijn, is dat gewoon de combinatie THC en nicotine niet goed valt.
Deze stofjes hebben een effect dat elkaar deels tegenwerkt. Ik voel me ook nooit
echt chill na een voorgedraaide tabaksjoint.

PDD_NOS

Newbie
Haha, voorgedraaiden zijn alleen voor pro smokers of smokers die delen... Koop los wiet en doe een klein beetje in de joint, als je na het roken denkt dat je niet echt stoned bent draai je er nog één. Het kan ook zijn dat je een verkeerde manier gebruikt om te roken. Je kunt namelijk van 0.25g al een bad trip krijgen als je slecht rookt. Neem af en toe een hijsje, wacht tussen elk hijs mnimaal 10 seconden :wink: Just relax... Zorg dat je goeie omgeving hebt en de juiste mensen. Vooral nu het koud word, zorg ervoor dat je naar binnen kan...

enkele tips van mij...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
PDD_NOS zei:
Haha, voorgedraaiden zijn alleen voor pro smokers of smokers die delen... Koop los wiet en doe een klein beetje in de joint, als je na het roken denkt dat je niet echt stoned bent draai je er nog één. Het kan ook zijn dat je een verkeerde manier gebruikt om te roken. Je kunt namelijk van 0.25g al een bad trip krijgen als je slecht rookt. Neem af en toe een hijsje, wacht tussen elk hijs mnimaal 10 seconden :wink: Just relax... Zorg dat je goeie omgeving hebt en de juiste mensen. Vooral nu het koud word, zorg ervoor dat je naar binnen kan...

enkele tips van mij...

Zou eerder een pure aanraden ipv. klein beetje...

Door steeds maar kleine beetjes met veel tabak/shag te roken krijg je snel teveel nicotine binnen waar je dus 'slecht' van word.

van 0,25 gram kun je geen bad trip krijgen, hoogstens wat ziekkig bij 'slecht' roken.
Natuurlijk moet je wel rustig en relaxt roken.

evening

Newbie
ga het vanavond maar weer eens proberen, met wat eten, drinken erbij en kleine haaltjes en ik ga er wel een uur over doen ofzo haha
thansk nog people :stoned:

psych-out

Bewuste gebruiker
evening zei:
ga het vanavond maar weer eens proberen, met wat eten, drinken erbij en kleine haaltjes en ik ga er wel een uur over doen ofzo haha
thansk nog people :stoned:

amuseer je en laat iets weten hoe het is geweest.
:stoned:

evening

Newbie
Ik had een pollem gehaald bij de coffeeshop en ging deze in me eentje roken, ik voelde me goed en toen ik aan het roken was werd dit niet slechter, ik werd niet echt stoned alleen wat rustiger maar voelde me wel goed ik heb hem 3/4 opgerookt wat me verbaasde maar jullie tips hebben wel geholpen ik nam een cola'tje mee en wat te eten duss jongens binnekort doe ik nog wel een verhaal

thanks guys :rock:

leer zelf draaien heeft veel meer voordelen als voorgedraaide

Je kan je eigen tabak kiezen (ik vind lichtere shaq lekkerder bij het blowen maar smaken verschillen)
Je eigen hoeveelheid wiet
neem zeker drinken mee tijdens het blowen
en als je het stonede gevoel een beetje voelt opkomen rustiger gaan roken =)

dit lijken mij de beste tips tegen "bad trips"

spacebilly

Belezen gebruiker
Elke keer dat ik bad ben gegaan was het wel door een joint met tabak. Ben wel gewend om er op een avond flink wat doorheen te roken, maar meestal gebeurd het dat ik na 1 tabak joint soms al strak lig en me erg ziek voel.. probeer eens een puurpijpje..? Aal je wel bevallen denk ik, dan krijg je meer die high dan die stonedheid door de nicotine

gr!

Bovenaan