Kanna + angsten

oddfuture

Newbie
Hee,
ik las laatst wan over Kanna. Er stond dat het stress, angstgevoelens, onzekerheden en gevoelens van minderwaardigheid verminderd. Nou aangezien ik alleen maar besta uit deze genoemde dingen leek het me wel interessant :rolleyes:
Maar aangezien ik vooral verhalen heb gelezen van mensen die het echt gewoon voor de lol gebruiken, vroeg ik me af of iemand er ook op een andere manier ervaring mee heeft (iemand die ook last heeft van angstgevoelens en naar aanleiding daarvan Kanna heeft gebruikt) en mij wat over zijn/haar ervaring kan vertellen.
Of iemand die mij kan vertellen of het handig is of niet, want ik blow bijvoorbeeld heel vaak, maar ook daar kan ik heel angstig van worden, (niet handig dus :wink: )Dus of of ik met Kanna bijvoorbeeld ook heel angstig worden? Dat soort dingetjes..
Thanks! x

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het lijkt me niet verstandig bij dit soort klachten zelf te gaan dokteren. Meestal heeft dit een averechts effect en ben je straks nog verder van huis.

Als je iets aan je klachten wilt doen, is het allereerste wat je moet doen stoppen met blowen. Blowen verergert alle klachten die je hier noemt. Als je een paar maanden niet geblowd hebt zul je wel verschil merken (ik zeg niet dat het overgaat, maar verbeteren zal het zeker).

Ik heb geen ervaring met kannagebruik tegen die klachten, dus voor zover kan ik je niet helpen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik sluit me aan bij Smartie, het eerste wat je zelf aan je klachten kunt doen is stoppen met blowen. Blowen versterkt je klachten alleen maar in ieder geval.

Ik heb zelf ervaring met kanna voor recreatief gebruik, hoewel ik denk dat het wellicht bij je klachten zou kunnen helpen zou ik het er niet zomaar voor gaan gebruiken. Het beste stop je eerst met blowen, houden je klachten dan nog aan dan lijkt het me toch het meest verstandig om met je huisarts te gaan praten over je klachten.

Bovenaan