Kanna en antidepressieva

fenny

Newbie
Hallo iedereen,
ik wil kanna gaan proberen. Nou lees ik overal dat dit niet kan met antidepressieva. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zou er dan eventueel kunnen gebeuren als je het toch snuift? Ik heb zelf venlafaxine als anti depressieva.
Bedankt allemaal weer voor het meedenken en delen. Fijne nacht/dag

Raaskalk

Newbie
Hey Fenny,

Gebruik zelf ook venlafaxine. Kanna extracten werkten vroeger altijd heel goed voor me in zware depressie. Maar als je bipolaire aanleg heb zou ik er voorzichtig mee zijn. Grootste risico wat ik zie bij kanna is dat je snel in een manie schiet. Voor een of andere manier had ik minder last van het zwaardere ET2 snuif extract (Azarius) dan het drinken van niet extract poeder.

Als je zwaar unipolair depressief bent kan het goed werken deed af en toe wonderen. Tolerantie bouwt echter heel snel op dus gebruik het niet te veel na een tijdje voel je er niks meer van. Het is een goed middel om de zwaarste pieken (dalen) van de depressie te doorbreken. Soort als een zo-nodig medicatie.

fenny

Newbie
Beste Raaskalk,
Bedankt voor je berichtje. FIjn een lotgenoot. Kanna lijkt mij ook heel lekker vooral nu de winter er aankomt. Nou heb ik vanavond 1 gram kanna gekocht maar 0 nada niks heb ik ervan gemerkt. Van een paracetamol merk ik nog meer. Ik denk dat het misschien te lang in de winkel heeft gelegen. Weet jij of dat kan? Dat de werking van kanna afneemt na een periode?

Raaskalk

Newbie
Beste Raaskalk,
Bedankt voor je berichtje. FIjn een lotgenoot. Kanna lijkt mij ook heel lekker vooral nu de winter er aankomt. Nou heb ik vanavond 1 gram kanna gekocht maar 0 nada niks heb ik ervan gemerkt. Van een paracetamol merk ik nog meer. Ik denk dat het misschien te lang in de winkel heeft gelegen. Weet jij of dat kan? Dat de werking van kanna afneemt na een periode?
had je een snuifextract? Probeer de ET2 van Azarius dat is echt de beste

Bovenaan