Smoken
Bewuste gebruiker
Hi DF''ers,
Ik heb laatst 1 gram Kanna gekocht, bij de Smarthop Euphoria.
Alleen nu vraag ik me toch wel af wat de beste manier is om dit te gebruiken, met twee personen. Of denken jullie dat 1 gram sowiso te weinig is, voor twee personen?
Hoe kan ik hier het beste rendement uit halen, zonder dat ik hoef te snuiven?
Want snuiven lijkt me echt niks en me vrienden reageren een beetje kortzichtig op snuiven....
Werkt het goed als je dit vermengt met een hasjjoint? Want hier heb ik wel veel negatieve verhalen van gelezen, namelijk dat het bijna niks met je doet... Dat zou natuurlijk sonde zijn.
Of is het misschien een goed idee om dit in kauwgom te stoppen en te kauwen?
Ik heb ook een flesje Fenix Fly (Kratom tinctuur) gekocht en zou dit misschien een lekkere combinatie geven?
Ik wil natuurlijk zo lekker mogelijk kunnen spacen van me geld, hehe :P
Sorry voor de vele vragen en ik hoop dat jullie een goeje tip voor me hebben.
Peace
Ik heb laatst 1 gram Kanna gekocht, bij de Smarthop Euphoria.
Alleen nu vraag ik me toch wel af wat de beste manier is om dit te gebruiken, met twee personen. Of denken jullie dat 1 gram sowiso te weinig is, voor twee personen?
Hoe kan ik hier het beste rendement uit halen, zonder dat ik hoef te snuiven?
Want snuiven lijkt me echt niks en me vrienden reageren een beetje kortzichtig op snuiven....
Werkt het goed als je dit vermengt met een hasjjoint? Want hier heb ik wel veel negatieve verhalen van gelezen, namelijk dat het bijna niks met je doet... Dat zou natuurlijk sonde zijn.
Of is het misschien een goed idee om dit in kauwgom te stoppen en te kauwen?
Ik heb ook een flesje Fenix Fly (Kratom tinctuur) gekocht en zou dit misschien een lekkere combinatie geven?
Ik wil natuurlijk zo lekker mogelijk kunnen spacen van me geld, hehe :P
Sorry voor de vele vragen en ik hoop dat jullie een goeje tip voor me hebben.
Peace