Kanna

Smoken

Bewuste gebruiker
Hi DF''ers,

Ik heb laatst 1 gram Kanna gekocht, bij de Smarthop Euphoria.

Alleen nu vraag ik me toch wel af wat de beste manier is om dit te gebruiken, met twee personen. Of denken jullie dat 1 gram sowiso te weinig is, voor twee personen?

Hoe kan ik hier het beste rendement uit halen, zonder dat ik hoef te snuiven?
Want snuiven lijkt me echt niks en me vrienden reageren een beetje kortzichtig op snuiven....

Werkt het goed als je dit vermengt met een hasjjoint? Want hier heb ik wel veel negatieve verhalen van gelezen, namelijk dat het bijna niks met je doet... Dat zou natuurlijk sonde zijn.

Of is het misschien een goed idee om dit in kauwgom te stoppen en te kauwen?

Ik heb ook een flesje Fenix Fly (Kratom tinctuur) gekocht en zou dit misschien een lekkere combinatie geven?

Ik wil natuurlijk zo lekker mogelijk kunnen spacen van me geld, hehe :P

Sorry voor de vele vragen en ik hoop dat jullie een goeje tip voor me hebben.

Peace :wave:

smokedope

Newbie
Ik probeerde het zelf nog niet, maar Kanna snuiven lijkt me echt maar vies

Zou je het niet proberen in een bong op een laagje wiet? Lijkt mij het lekkerst :)

Smoken

Bewuste gebruiker
Ja dat heb ik laatst ook gedaan toevallig, haha :tearsofjoy:
Maar het deed niet echt veel met me man...

Dus toch maar verlaagd tot het snuiven en wouw tis echt vet man :grin:
Je merkt het nauwelijks, in de zin dat je niet gaat spacen ofzo, of dingen anders ervaart, maar je bent gewoon nog helemaal jezelf, alleen voel je je facking goed.

Alsof je in de zomervakantie loopt, met net je nieuwe kleren aan, in het zonnetje, op weg naar een leuk feestje.
Een beetje dat blije gevoel krijg je er van en je voelt je licht dromerig.

En ook echt super chil is dat je veel minder stress voelt.
Je bent gewoon jezelf, maar dan iets ontspannender en gewoon blij.

Dus wel leuk en omdat het niet echt iets met je doet kan je het ook wel gewoon snuiven zonder het te zeggen tegen vrienden, want ze merken er toch niks van.

En het snuiven valt hardstikke mee! :)
Doet geen pijn ofzo.

Groetjes

smokedope

Newbie
Een alcohol-effectje dus?
Ik ben wel in smartdrugs geïnteresseerd, maar ik deed enkel nog maar salvia
Kanna staat ook op het lijstje :)
Toevallig geen ervaring met Kratom?

Smoken

Bewuste gebruiker
Oh nee het heeft echt niks weg van alcohol.
Misschien heb ik het dan verkeerd omschreven, maar zoals gezegd merk je effect eigenlijk niet echt.
Je zou het tijdens het chillen zelfs even kunnen ''vergeten'' dat je het hebt gebruikt, in de zin dat het niet echt aanwezig is, maar als je er dan over nadenkt zal je toch wel tot de conclusie komen dat je je gewoon echt lekker voelt en je stemming gewoon goed is.

Met alcohol ervaar je wel heel bewust een effect, in hoe kleine hoeveelheid dit ook is.

Je zou Kanna, omdat dit dus zo ''niet-aanwezig'' is, zelfs kunnen gebruiken als vervanger van anti stress pillen. Het is gewoon echt niet erg aanwezig, maar relaxd wel en verbeterd de stemming.

Een dromerig effect is er ook wel, maar niet zo sterk als bij wiet of hasj of alcohol, maar je bent gewoon lekker in de realiteit, maar wel lekker dreamy happy.

Overigens is het eerste uur helemaal geweldig! Het geeft dan een soort licht cocaïne achtig effect, zoals op de website staat omschreven, wat uiteraard een beetje overdreven is, denk ik (geen ervaring met cocaïne hoor). Maar ik snap wat ze bedoelen, een soort blije energie krijg je er wel van en je wordt lekker sociaal.

Ook heb ik effecten ondervonden als: extra gevoeligheid voor aanraking, meer genieten van warmte en......... een libido waar je u tegen zegt, haha! :P echt waar man haha, met mooie vrouwen in de buurt kan je al niet meer normaal een trainingsbroek aan hebben :P

Check gewoon de omschrijving op de site, die is perfect.

Enuuh Kratom ben ik ook bekend mee :wink:
De Fenix Fly dan, das een tinctuur van Kratom.

Ik vind dat iets minder chil. Het lijkt er wel op, maar is dan vooral echt heel ontspannend.
En de enige keer dat ik het echt goed deed was in het einde van een truffeltrip en ik zag nog wel leuke draakjes in de wolken en mooie licht stralen vanaf me balkon, dus was daar meer mee bezig :P

Truffels moet je trouwens ook echt doen! :grin:
Facking leerzaam. Wat heb jij eigenlijk tot nu toe allemaal gebruikt?

Groetjes :wave:

Bovenaan