Kans laten gaan :(

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Vchip

Badass junkie
Vadaag had ze een voelvoetbalwedstrijd. Ik wist niet precies wanneer.
ergens in de middag zij ze.
ik baal hier ontzettend van. Begin gevoelens voor het haar the ontwikkelen. ik wil heel graag met haar praten. soms denk ik dat we gelijk hebben en bij elkaar horen.
wou dat ik eerder naar haar had geluisterd, ,aar waar met hele andere dringen bezig; iemand worden, opleidingen doen die niet bij mij pasta, een huisgenoot die mij het leven zuur maakten met gaslighting. ik heb daarna jarenlang niet zo'n leuke tijd gehad.

het maakt mij niet uit dat je allemaal heb uitgespookt. ik wil graag bij jou zijn. ik denk dat ik dat bij jou gelukkig ben. als ik ooit nog hoor roepen, loop ik naar buiten in de hoop dat ik je tegen kom.

het spijt met. ik ben een lange tijd niet mijzelf geweest.

De Zandman

Badass junkie
Dit thread raakt me waarachtig
In het verleden blijven roeren?
Naast het feit, dat je er niets meer aan kunt veranderen, gaat het alleen maar broeien, en stinken.
Waar je wél iets aan kunt veranderen, dat is het nu, straks, morgen, en volgende week.
Verder vooruit kan natuurlijk, mijn ervaring daarin is dat er heel vaak factoren veranderen zodat er weinig overblijft van de originele ideeën, plannen, en vooruitzichten.
Jazeker.
Achteraf, is rijk worden geen kunst zegt het gezegde.
Ik ben door in dat vroeger te blijven rondgaan, niet de beste dingen gaan doen.
Misschien kan ik anderen hiervoor behoeden...
Kijk, en ga vooruit.
Ik wilde dat ik dit 40 jaar geleden ook zo had bezien.
Absoluut!

De Zandman

Badass junkie
Zo gaat het idd in sommige sprookjes.
Vooral in die geschreven zijn door de gebr. Grimm...ja.
Het kan vriezen, en het kan ooit dooien.

Vchip

Badass junkie
hmmm, dat ze voetbalt is mij onbekend. maar ik had weer even een zwak moment ofzo... maar ik zit wel echt met een dilemma. ze wilt kinderen en ik wil alleen een hond en geen kinderen. maar ik vind haar wel leuk. naja...

Msloverdj

Wijs gebruiker
hmmm, dat ze voetbalt is mij onbekend. maar ik had weer even een zwak moment ofzo... maar ik zit wel echt met een dilemma. ze wilt kinderen en ik wil alleen een hond en geen kinderen. maar ik vind haar wel leuk. naja...
Ik begrijp aan de ene kant je pijn, aan de andere kant.. pas op dat je haar niet idialiseert omdat je haar mist.

Die valkuilen waar je nu denkt overheen te kunnen springen blijken net zo diep of worden dieper. Zeker met een kinderwens.

Hoe dan ook. Echt rot voor je dat je dat gevoel hebt.

Vchip

Badass junkie
ja het is niet leuk. ene kant heb ik nooit een relatie gehad en wil ik het weleens een keer proberen. maar ik wil daar geen kind aan overhouden.

Vchip

Badass junkie
het is zo klote man. dat iemand je leuk vind en dat zij dan een kinderwens heeft en jij niet.... wat de neuk moet je daar nou weer mee?

De Zandman

Badass junkie
Dat is helaas een breekpunt.
Je kunt alleen aan kinderen beginnen, als je er alletwee daar voor de volle 1000% achter staat!
Als er één van de twee niet achter staat, en voila er komt er toch eentje, dan is de kans op narigheid zeer wel aanwezig.
En wie wordt er dan uiteindelijk het kind van de rekening?
Juist ja. Het kind...
Ik heb ook nooit nakomelingen willen hebben. Nee.
Als ik de rotzooi om mij heen bezie, plus de verharding van de maatschappij, daar ga ik beslist geen kind in neerzetten.
Al of geen kinderen, wordt nogal eens als chantage middel ingezet.
Zo van: Als jij geen kinderen met mij wilt, dan zeg ik: aju paraplu.
Einde relatie, dus.
En wat doe je dan, als het een relatie is van lange duur?
Nee. Ik ben daar direct duidelijk in.

Boyman

Belezen gebruiker
Ja, dat lijkt me ook ontzettend moeilijk. Als er echter iets in een relatie een dealbreaker zou moeten zijn, dan moet het wel de kinderwens zijn. Over (bijna) al het andere valt te praten of een compromis te sluiten, maar dat geldt niet voor kinderen. Als je daarin niet op een lijn zit gaat het ook nooit werken. Ofwel zij houdt jou er de rest van haar leven ervoor verantwoordelijk dat zij geen moeder is, of jij neemt haar de rest van jouw leven kwalijk dat jij met een ongewenst kind rondloopt.

Maakt het natuurlijk niet minder moeilijk om je eroverheen te zetten!

Vchip

Badass junkie
Veel vrouwen denken dat mannen op ten duur wel veranderen in hun houding naar het kind toe, en het toch gaan waarderen op de één of andere manier...

Msloverdj

Wijs gebruiker
Veel vrouwen denken dat mannen op ten duur wel veranderen in hun houding naar het kind toe, en het toch gaan waarderen op de één of andere manier...
Daarom, hoe pijnlijk ook.of jij krijgt spijt als je dan toch een kind neemt.of zij krijgt spijt, alleen heeft ze simpelweg minder tijd. Straks kan ze niet meer zwanger worden en dat zij haar leven lang die pijn meedraagt.wilt jij haar ook niet aandoen.

Uit liefde naar jezelf en vóór haar moet je een keuze maken die nu onwijs veel pijn doet. Daar wil ik echt niet luchtig over doen, dus blijf vooral van je af schrijven. Uiteindelijk is dit een proces van losmaken waar je echt uitkomt..ook al kan je het je nu niet voorstellen.. hoe hard ook, zo te lezen moet je nu wel..

Dat je nu zoveel pijn hebt word echt minder .dit is mijn waarheid en ik lees ook de postings van anderen die dit proces kennen.

Zijn er momenten dat je je nu kan afleiden van het gevoel? Dat zou ik opzoeken. Niet vechten tegen de pijn, laat het er zijn en zoek afleiding.

Als afleiden niet werkt..volhouden. alsof je opnieuw moet leren lopen..zo leer je ook weer gelukkiger te zijn dan nu. Echt doorbijten en volhouden.

Supergoed dat je het hier van je afschrijft. Wij kunnen ook zonder emotie onze mening over jouw situatie neerzetten. Maar jij zit met de pijn.
Ik ken die pijn, weet zeker andere leden ook.

Hoop dat we er hier op DF een beetje voor afleiding kunnen zorgen of iets wat ik/we je gunnen.

Msloverdj

Wijs gebruiker
Er zijn een hoop vaders en ook moeders met spijt. Helaas hoor je die verhalen minder dan de jubelverhalen.

Ik ken ook een vader die onwijs gelukkig werd van zijn kind, kind omdat vrouw wilde..maar dat geluk bleef niet zo sterk na een paar jaar.

Gelukkig zijn door je kind in combi met..
Ongelukkig over andere dingen(de dagen zelf, relatie veranderd) kan tegelijk ook.

Msloverdj

Wijs gebruiker
@PsychedelicMagic
Ik snap wel dat je graag een relatie wilt, zeker als je zoveel voor haar voelt, het is te cliché als anderen zeggen..je bent nog zo jong, je vind wel iemand.

Maar zoals je het zelf omschrijft, dan moet je een kind nemen..
Juist vrouwen die zwanger worden, een kleintje die er komt verandert de vrouw, de relatie. Niet altijd positief.. no offence naar vrouwen hier.
Maar wat als je dan wel iemand tegenkomt die wel bij je past..

Of zij trekt de stekker eruit..
Dat kind, die blijft wel in je leven.
Maar ja blijft klote voor je, hoe ging je dag vandaag?

SneeuwStorm

Bewuste gebruiker
Vrouw en kinderwens is een zeer sterk koppel. Niet onderschatten @PsychedelicMagic
Super lastig voor jou man. Loslaten en er het beste van maken, is makkelijk opgeschreven, maar wel het beste. Dan moet tijd de rest doen.

Vchip

Badass junkie
ja lastige situatie dit. als man wil je toch sex, genegenheid, omgang met vrouwen; maar ik ben anti-leven. met mijn genen dan. het leven is niet leuk. stoornissen zijn erfelijk. bleh, life sucks maar toch ...

SneeuwStorm

Bewuste gebruiker
Shit man, ik hoop dat je met wat hulp toch wat van het leven kan maken. Het is je wat mij betreft meer dan gegund.

Dopemonster

Badass junkie
ja lastige situatie dit. als man wil je toch sex, genegenheid, omgang met vrouwen; maar ik ben anti-leven. met mijn genen dan. het leven is niet leuk. stoornissen zijn erfelijk. bleh, life sucks maar toch ...
Ik hoop dat als je deze deur leert sluiten, dat er nieuwe deuren zullen openen en iemand leert kennen die beter bij je past zodat het beter zal werken tussen jullie. Houden van of gevoelens hebben voor iemand is lastig en betekend vaak leren loslaten. Makkelijk zeker niet maar de schoonheid aan die pijn is dat je uiteindelijk jezelf dankbaar zult zijn dat je ervoor gekozen hebt om haar de kans te geven om gelukkig te zijn zelfs als dat betekend dat jij niet aan haar zijde zult staan.

Ik heb voor het geen kind willen verhaal, zou zelf wel graag kinderen willen maar de wereld en het leven zie ik inderdaad ook als alarmsignalen maar toch zou ik denk wel me kans willen wagen om het te proberen ookal is de wereld misschien over 30 jaar compleet fucked. If you don't try you never know the outcome. Niet alles hoeft negatief uit te pakken.
Nou ga ik niet voor jou denken en moet je het volledig zelf weten.
Sterkte! Wens je het beste toe✌🏻👌🏻

Msloverdj

Wijs gebruiker
Ja is lastig de stap naar vrouwen en sex. Denk je dat het makkelijker was geweest haar los fs laten, met een goed sexleven als single en echte goede vrienden om je heen?

Snap wel dat als een vrouw je dat kan geven je naar haar verlangt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja is lastig de stap naar vrouwen en sex. Denk je dat het makkelijker was geweest haar los fs laten, met een goed sexleven als single en echte goede vrienden om je heen?

Snap wel dat als een vrouw je dat kan geven je naar haar verlangt.
Wat maken we het onszelf als mensen ook moeilijk met termen als "sexleven", "sociaal leven". Heb je het niet, dan denk je dat er wat mis met je is en gaan mensen proberen die dingen te fixen door het wanhopig in hun leven te krijgen.

Fix jezelf. Dan zijn al die dingen niet nodig, maar slechts een eventuele mooie toevoeging.

Over jezelf fixen gesproken. Het ging soms zo goed met hoe je aan jezelf werkte @PsychedelicMagic... Als het toen goed ging, kan het toch weer goed gaan? Je moet gewoon dezelfde dingen weer doen. Als je terugvalt in oud destructief gedrag, niet denken dat je dan permanent gefaald hebt, maar gewoon weer opstaan en doorgaan. Je weet al dat het (gezonde lifestyle, meditatie, coldshowers, etc. etc.) werkt, dus je kunt het weer doen. Alles opschuiven op genen is opgeven. Ondanks je genen merkte je enorme vooruitgang.

Syl

Badass junkie
Ja en ik weet ook wel die ware is, maar verder dan (heel) goede vrienden zal het nooit gaan. En dat is prima zo.
Dan is die persoon toch op jou pad gekomen en ookal word het geen relatie jullie hebben wel iets heel speciaals en kostbaar.
Ik zelf geloof er in dat mensen met een bepaalde reden op je pad komen of zullen gaan.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja en ik weet ook wel die ware is, maar verder dan (heel) goede vrienden zal het nooit gaan. En dat is prima zo.
Met een wereldbevolking van bijna 8 miljard mensen is het wel een beetje raar dat er maar 1 "de ware" voor je zou zijn.

Lemmy

Wijs gebruiker
Met een wereldbevolking van bijna 8 miljard mensen is het wel een beetje raar dat er maar 1 "de ware" voor je zou zijn.

Haha, dat klopt. Het zal me nog enige tijd kosten om te verwerken dat ze "slechts" een vriendin zal blijven.

Maar dan wel een van mijn allerbeste en dat is tegenwoordig toch ook al wat.

Lemmy

Wijs gebruiker
Dan is die persoon toch op jou pad gekomen en ookal word het geen relatie jullie hebben wel iets heel speciaals en kostbaar.
Ik zelf geloof er in dat mensen met een bepaalde reden op je pad komen of zullen gaan.

Vanaf eigenlijk de eerste dat dat ik ze op een van mijn vorige werken leerde kennen was er een klik. Ik ging nooit werken om vriendjes te maken (laat staan populair te zijn :smirk:), maar die 6,5 jaar in Brussel heeft me toch enkele zeer goede vrienden opgeleverd.

Msloverdj

Wijs gebruiker
Wat maken we het onszelf als mensen ook moeilijk met termen als "sexleven", "sociaal leven". Heb je het niet, dan denk je dat er wat mis met je is en gaan mensen proberen die dingen te fixen door het wanhopig in hun leven te krijgen.
Dan heb je mijn posting niet goed begrepen. Ik zeg bewust "echt goede vrienden" en vermijd bewust het socializen .

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dan heb je mijn posting niet goed begrepen. Ik zeg bewust "echt goede vrienden" en vermijd bewust het socializen .
Was meer in het algemeen bedoeld. Dat we zo'n waarde hechten aan die "levens".

Maar klopt inderdaad, echt goede vrienden zijn belangrijk. :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan