Kava Kava

matthijs

Badass junkie
Hallo, ik wil graag een keer kava kava proberen maar ik lees overal dat je het niet moet gebruiken als je leverproblemen hebt of als je drugs gebruikt die de lever belasten. Nou drink ik zoals veel mensen wel alcohol wat de lever natuurlijk belast. Kan ik nu beter geen kava kava gebruiken?
alvast bedankt

Himself

Belezen gebruiker
ik heb een beetje gekeken op sites over kava kava, en volgens mij word er bedoeld dat je geen kava kava moet doen samen met alcohol of iets dergelijks.... niet dat als je ooit een biertje hebt gehad kava kava geen optie meer is.... dus het is vrij onschuldig... succes met proberen :sunglasses:

jaja

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Hallo, ik wil graag een keer kava kava proberen maar ik lees overal dat je het niet moet gebruiken als je leverproblemen hebt of als je drugs gebruikt die de lever belasten. Nou drink ik zoals veel mensen wel alcohol wat de lever natuurlijk belast. Kan ik nu beter geen kava kava gebruiken?
alvast bedankt

Je lever zuivert toch je bloed; derhalve zal iedere drug die je gebruikt je lever toch moeten belasten?

:confused:

wtf is kava kava?

doopie

Bewuste gebruiker
planten extract word gehaald uit de wortel van de kavaplant ergens in zuid amerika als ik mij niet vergis
werkt ligt verdovend beetje gelijke effecten als coke alleen veel minder sterk

en het is super ranzig :P

Bovenaan