Keelpijn

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hey df'ers !

Heb een vraagje, ik voel een lichte keelpijn opkomen en heb ook het gevoel dat ik een van deze daagjes behoorlijk ziek ga worden.

Nu is mijn vraag, werkt wiet tegen keelpijn?

Als je een joint zou roken kan ik me wel inbeelden dat dit het niet gaat verzachten,
Maar als je bv. thee ervan zou maken of koekjes (zeg maar wat)
Zou dit de keelpijn verzachten denken jullie?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Smokey046 zei:
Hey df'ers !

Heb een vraagje, ik voel een lichte keelpijn opkomen en heb ook het gevoel dat ik een van deze daagjes behoorlijk ziek ga worden.

Nu is mijn vraag, werkt wiet tegen keelpijn?

Als je een joint zou roken kan ik me wel inbeelden dat dit het niet gaat verzachten,
Maar als je bv. thee ervan zou maken of koekjes (zeg maar wat)
Zou dit de keelpijn verzachten denken jullie?

Kopje thee met citroen en honing zou ik nemen dan :wink: Wiet helpt zover ik weet niet tegen verkoudheid/griep. Als je stoned wilt worden maak je een lekkere wietcake bijvoorbeeld om je keel te ontlasten.

Beterschap!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Cannabis maakt keelpijn bij mij veel erger of het voelt veel erger ben me veel meer bewust dan dat er iets daar niet goed zit. Het doet dan ook iets met het slijm waardoor het heel raar kan smaken af en toe als je het eruitgooit. Normaal als ik ziek ben blow ik gewoon of ik moet toch heel beroerd eraan zijn en dan doe ik het nog. Meestal gaat het wel maar soms gaat het ook helemaal niet samen en het ziekzijn is dan veel meer aanwezig.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Verse gemberthee doet het'm ook goed zeg ik uit ervaring.
Stuk van de gemerwortel snijden, schil eraf, kleine blokjes snijden.
Kokend water overheen en het geheel minstens 10 laten trekken.
(Dit in combinatie met citroen/limoen en/of 'zoals 25tolife al vermelde' honing maar dat doet de smaak teniet van het zurige/pikante/frisse vind ik.)

Als je't extra pikant wil doe je een paar blokjes in je kop en laat je daar zitten tot je kop leeg is.

Grts

Bovenaan