1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Keer speed proberen maar maand erna xtc

Discussie in 'Speed' gestart door Mdmja, 28 mei 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mdmja

Mdmja Experimenterende gebruiker

Bsste DF’ers,

Zaterdag is er een vet festival bij me in de stad en ik kwam net op het idee om dan een keer speed te gaan proberen, heb een paar keer xtc gehad en vind dit geweldig, maar de afgelopen periode ben ik naar techno feestjes geweest met alleen maar drank, heb het dan 2/3 uurtjes heel erg naar m’n zin maar het is niet de ultieme ervaring en ik merk ook dat ik een stuk minder kan levelen met de mensen, wat ik wel graag wil, vandaar leek speed me een mooie tussenweg voor een keertje, ik verwacht niet de avond van m’n leven, maar wel een stuk leukere dan met drank. Nou ga ik wel over een maand weer xtc gebruiken (laatste keer is dan 4 maand, nu 3 maand geleden).

Heeft dit verder negatieve invloeden op de xtc trip en zal dit extra schade of wat dan ook doen?

En hebben jullie verder nog do’s en don’ts qua slikken/snuiven/hoeveel?/bijnemen en aanraders zoals lollys, ijsjes etc bij xtc zo top zijn?

Ook heb ik dus waarschijnlijk geen tijd om de speed te laten testen omdat het deze zaterdag al is.

Thanks!

Pepperoni vindt dit leuk.
  2. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

Ik raad je aan om onderstaande link gewoon even door te nemen. Deze is/wordt meerdere malen gebruikt door anderen op het forum. Wel jammer dat je het niet zal laten testen maar dat is begrijpelijk zo vlak voor het festival. Al zou ik zelf wel iedereen aanraden je spulletjes te testen dan weet je automatisch wat je nou echt gebruikt en of je dus goed zit of misschien toch verkeerd. Hopelijk vind je wat redelijke speed en dan komt het op het feestje ook automatisch goed.

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Ik ben benieuwd naar je ervaringen en hopelijk
    laat je ons nog even weten hoe het was zaterdag.

Ik wens je een fijne avond en veel plezier met lezen!:wave:

Laatst bewerkt: 28 mei 2018
  3. Mdmja

Bedankt voor je reactie! Ik zie alleen in je linkje niks over speed, misschien de verkeerde link? Xtc heb ik genoeg ervaringen mee en ben ik goed over geinformeerd, maar qua speed ben ik dus een broekie

4. Bas

Bas Bewuste gebruiker

- Snuiven.
    - Doseren met een sleutel.
    - Beperk bijnemen, speed werkt tot 12 uur, al voel je het niet.
    - Drink voldoende water, maar niet teveel.
    - Eet die dag voor gebruik goed en slaap goed uit! Doe een poging iets te eten tijdens gebruik. Want na het gebruik slaap je weinig en eet je veel minder.
    - Neem dextro mee voor het geval je je suf begint te voelen vanwege een laag suikergehalte.
    - Wissel het water drinken af met cola trouwens, water smaakt uiteindelijk niet meer en af en toe een glaasje fris is geen probleem, haha. Bovendien neemt dit de vieze smaak van pep weg na het snuiven als het in je keel komt.
    - En verder, net als bij XTC, pas op met warmte, duizeligheid, misselijkheid, etc.

Gebruik van speed heeft weinig negatieve gevolgen op je XTC gebruik de volgende maand. Het wordt daarom ook vaak gebruikt om af te wisselen zodat je weer een 3 maanden pauze hebt betreft XTC.

Veel plezier alvast! :mrgreen:

Mdmja vindt dit leuk.
  5. Mdmja

Super! Thanks voor de info!

6. Mdmja

Heb onder invloed een reportje geschreven, als je het geduld hebt om hem te lezen, hier is 'ie haha

https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-speed-festival.63117/

SanneBanne vindt dit leuk.
  7. Pepperoni

Pepperoni Bewuste gebruiker

Laden...
Vergelijkbare Topics - Keer speed proberen
  1. Rivalrie
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    479
  2. Mdmja