• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Kennismaken met XTC

angie123

Bewuste gebruiker
richelle zei:
Leuk geschreven,!!
Hoop dingen heel herkenbaar, zeker omdat jullie in de ontdekkingsfase zitten die t apartste uniekste lijkt/is...
Ghb lijkt me ook nog wel iets voor jullie om voorzichtig mee te expirimenteren.
Welcome tot de groep-Hoe ouder hoe gekker-je bent nooit te oud om te leren- en de goep nooitgedacht..:wink:
Gebruik zelf over t algemeen alleen op feesten en heb t ook pas ontdekt na m,n 35e .
Remember alles waar Te voor staat =nie goe..behalve Tevreden.
En je kan heel goed op t rechte pad blijven en toch af en toe een bochtje nemen:)!!

Helemaal mee eens!!!!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Sorry hoor maar ben ik de enige die dit een matig report vind? Leuk geschreven hoor maar lang niet tripreport van de maand... Misschien komt het omdat ik meer van de natuurlijke tripmiddelen ben en niet zo erg geintresseerd ben in MDMA.

azgaza

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Sorry hoor maar ben ik de enige die dit een matig report vind? Leuk geschreven hoor maar lang niet tripreport van de maand... Misschien komt het omdat ik meer van de natuurlijke tripmiddelen ben en niet zo erg geintresseerd ben in MDMA.

Ik vind XTC normaal ook niet interessant, toch heb ik dit aan een stuk doorgelezen. Het is ook de manier van schijven en de achtergrond die het zo interessant maken bij deze.

proton

Belezen gebruiker
ik zal ook even bijdragen aan dit forumtopic.

Ik ben 39 (sinds maandag :) ) en sinds enkele jaren ken ik pilletjes.
Na een paar jaar swingen waren we bij een stel thuis en die verteld ons erover en liet ons een snoepie proberen. Cliché wat er gebeurt natuurlijk, enorm gelukkig gevoel, praterig, heerlijk :) Ben Trance muziek erdoor goed gaan waarderen :mrgreen:
Sindsdien vaak gedaan, ook een keer bij Trance Energy.
Blauwe pilletjes erbij om het zaakje werkende te houden als we naar een club gingen :)

Huidige situatie: gescheiden sinds eind maart (7 maand geleden dus nu).
Niet door het swingen of wappen, mijn ex was/is bi , maar bleek behoorlijke voorkeur voor vrouwen te hebben, daar kwam ze naar jaren van problemen achter.
Nu wel eens thuis gesnoept maar dat is saai eigenlijk. Waarschijnlijk binnenkort met z'n 4 een leuke avond, ken nu een dame met wie ik leuke tijden heb :wink: En zij kent weer een stel.
Snoepie gebruik is wel verminderd sinds ik alleen ben, maar is ook niet erg. Dan is het gevoel ook lekkerder als er wat tijd tussen zit heh? :)
Het inslaan duurt bij mij tussen 30 min en 1.5 uur, ligt aan de pil, hoeveel ik gegeten heb en wanneer ik gegeten heb natuurlijk.
Ik ben ook geminderd, niet meer 2 of 2.5 per avond, maar 1, das genoeg voor mij.
Wat 3970 ook zei: bi ervaring, klopt , had ik ook, komt omdat er remmingen wegvallen, je durft meer met een pil op :)
Ze noemen het ook wel: wappie-bi.

greetz

Um

Belezen gebruiker
als ik jou was, zou ik nu drie maand stoppen en echt heel veel zin krijgen in een volgende keer mdma..en dan op het ideale moment nemen en dan ben je in de 89ste hemel :grin:

ik heb nu ook al anderhalve maand geen mdma genomen, nu nog anderhalve maand nemen en dan er weer lekker tegenaan

3970

Wijs gebruiker
Um zei:
als ik jou was, zou ik nu drie maand stoppen en echt heel veel zin krijgen in een volgende keer mdma..en dan op het ideale moment nemen en dan ben je in de 89ste hemel :grin:

ik heb nu ook al anderhalve maand geen mdma genomen, nu nog anderhalve maand nemen en dan er weer lekker tegenaan

Ik laat de X nu even voor wat het is, en ga tussendoor 2C-B en LSD proberen. Maakt het ook wat makkelijker om genoeg rustpauze's tussen de X te laten :wink:

Um

Belezen gebruiker
ja, dat is zo

als er alleen mdma zou zijn, zou ik er moeilijker vanaf kunnen blijven, nu is het geen probleem eigenlijk..en als ik op feestjes ben waar iedereen ligt te spacen van mdma, en ik ben nuchter, dan word ik gewoon blij van al die blije gezichtjes

paddo's, lsd, speed,..genoeg leuke dingen om die tijd te overbruggen trouwens

Bovenaan