ik zal ook even bijdragen aan dit forumtopic.
Ik ben 39 (sinds maandag

) en sinds enkele jaren ken ik pilletjes.
Na een paar jaar swingen waren we bij een stel thuis en die verteld ons erover en liet ons een snoepie proberen. Cliché wat er gebeurt natuurlijk, enorm gelukkig gevoel, praterig, heerlijk

Ben Trance muziek erdoor goed gaan waarderen
Sindsdien vaak gedaan, ook een keer bij Trance Energy.
Blauwe pilletjes erbij om het zaakje werkende te houden als we naar een club gingen
Huidige situatie: gescheiden sinds eind maart (7 maand geleden dus nu).
Niet door het swingen of wappen, mijn ex was/is bi , maar bleek behoorlijke voorkeur voor vrouwen te hebben, daar kwam ze naar jaren van problemen achter.
Nu wel eens thuis gesnoept maar dat is saai eigenlijk. Waarschijnlijk binnenkort met z'n 4 een leuke avond, ken nu een dame met wie ik leuke tijden heb

En zij kent weer een stel.
Snoepie gebruik is wel verminderd sinds ik alleen ben, maar is ook niet erg. Dan is het gevoel ook lekkerder als er wat tijd tussen zit heh?

Het inslaan duurt bij mij tussen 30 min en 1.5 uur, ligt aan de pil, hoeveel ik gegeten heb en wanneer ik gegeten heb natuurlijk.
Ik ben ook geminderd, niet meer 2 of 2.5 per avond, maar 1, das genoeg voor mij.
Wat 3970 ook zei: bi ervaring, klopt , had ik ook, komt omdat er remmingen wegvallen, je durft meer met een pil op

Ze noemen het ook wel: wappie-bi.
greetz