1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Keta + alchohol

Discussie in 'Ketamine' gestart door DrugsAbuser1.0, 10 jun 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hallo mensen,

Enige tijd geleden gebruikte ik altijd keta tijdens het uitgaan. Ik nam dan over een hele avond 00:00 tot 04:00 2 keer een, soms twee punten. Altijd in combinatie met alcohol. Ik lees altijd overal dat keta in combi met alcohol wordt afgeraden.

Waarom raadt iedereen die combi af?

Ik vind uitgaan met keta juist super chill omdat het me een soort extra space maakt boven op het dronken zijn.

Ik gebruik keta dus om extra space te worden en niet om k-hole te gaan.

Ben nu meer dan een maand gestopt met keta omdat ik merkte dat ik tijdens het uitgaan niet meer lekker ging op alleen alcohol telkens keta wilde.

2. Bas

Bas Wijs gebruiker

Krijg al gauw snel herinneringen terug van je andere posts waar je je naam even waar maakte, haha. Doorgaans is het gewoon zo dat je uppers niet moet combineren met uppers en dat je downers (keta/alcohol) niet moet combineren met downers. Dit werkt versterkend en is daarom gevaarlijker voor je lichaam, gezondheid, omgeving, etc.

Je kan het wel anders combineren zodat het minder gevaarlijk wordt, en dat is als je het achter elkaar gebruikt in plaats van met elkaar. in jouw geval dus eerst de alcohol en als je ermee klaar bent en het begint uit te werken, dan pas de keta.

3. @Bas Hahaha, dan komen we ook weer bij hetzelfde terug: mijn vrienden gebruiken allemaal keta tijdens het stappen en zeiden dat het super chill is en het je een extra dronken gevoel gaf. Ik deed dus gewoon mee (voor de eerste keer) en vond het toen ook chill en ging het zelf gebruiken zonder mezelf in te lezen.

Ik ben er in 2 maanden tijd 1 of 2 keer super slecht op gegaan (alles onder kotsen) en heb een paar keer gehad dat ik veel te space was en een uur lang buiten op het terras zat voor de uitgaansgelegenheid.

Omdat ik dus eigenlijk alleen bijna alleen maar positieve ervaringen heb met keta en alcohol vroeg ik me gewoon af waarom iedereen het afraad.

Als ik het goed begrijp is het dus heel simpel: Het werkt extra versterkend en is slechter voor je lichaam/gezondheid. Correct?

4. Bas

Bas Wijs gebruiker

Correct inderdaad. Door alcohol en keta te combineren kan het ook zo zijn dat je meer keta pakt en dat dit opeens sterker uitvalt, met vervelende gevolgen. Je vrienden deden het en jij deed mee. Je bent er een paar keer fout op gegaan, hoe zit dit met je vrienden, zijn die er fout op gegaan? Wat voor je vrienden is weggelegd, is misschien niet voor jou weggelegd, denk ik. Je moet het uiteraard zelf weten, het is je eigen lichaam. Ik raad het af, net zoals andere hier op het Forum. De combinatie van speed & XTC raad ik ook af, net zoals speed & keta. Al doe ik het zelf wel, maar dan na elkaar. Gevolgen zijn er altijd, maar worden nu wel sterk verminderd.

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  5. Volgens mij zijn vrienden van me er niet echt slecht op gegaan.

Het doseren is inderdaad anders als je veel gedronken hebt, soms schepte ik een flinke punt op en dacht ik "oh ja kan wel" en dan zei ik een half uur later tegen een maat van me "ik ben veel te space ik snap er niks meer van" Die avonden zijn opzich ook wel weer lachen vind ik.

Maar als het enige dus is dat het extra belastend is voor je lichaam is dat voor mij geen rede om het niet te doen, we leven maar 1x :tongueout:

6. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Drugscombinaties worden niet afgeraden op basis van het genot wat je er wel of niet van hebt, maar op basis van het gevaar dat je loopt met de combinatie. De combinatie alcohol en ketamine wordt onder andere afgeraden omdat:

• Ketamine een sterk verdovend middel is en in combinatie met alcohol erg gevaarlijk uit kan pakken. Door de combinatie met alcohol kun je misselijk worden en moeten overgeven
    • Je problemen kunt krijgen met je ademhaling en zelfs bewusteloos raken
    • Je kunt stikken in je braaksel wanneer je overgeeft en bewusteloos raakt
    So yeah...

Roze Olifant, ZERO-, Fenrir en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. nada1234

nada1234 Experimenterende gebruiker

Ketamine + alcohol = kotsen in mijn geval :)

8. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Wat ik weet dat het vooral aan de dosering ligt. Weinig alcohol en weinig ketamine kan goed gaan. Zodra je of teveel drinkt of teveel ketamine neemt, of beide, dan wordt het link.
    Ik zelf heb 0 ervaring met ketamine maar dat hoor ik om mij heen en lees dat op internet.

Oblivion vindt dit leuk.
  9. Oblivion

Oblivion Newbie

Dit kan ik beamen.

10. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Zoals hier boven al eerder vermeld, ervaar ik dit zelf ook. Als ik echt goed gedronken heb en aangeschoten tot zat ben. Dan moet ik nie aan de keta gaan want dan kits ik alles uit. Maar zolang je het beperkt houd, zowel de keta als alcohol dan is het goed te combineren. Dit vereist wel enige ervaring haha. Want je vergist je eigen snel zodra je gedronken hebt..

11. 1 keer gedaan.. nooit meer. Ging prima eerst, na een tijdje voelde ik het alcohol effect echt met 20x verhoogt worden en het enige wat ik nog kon zijn was misselijk voor 2 uur lang. 2 uur lang buiten gezeten met me kop naar beneden

12. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Hi ik heb dat ook een keertje gedaan de hele dag aan de keta en ben toen wiskey gaan drinken.
    Alles gleed zo onder mijn voeten weg en merkte dat ik met die combi in een soort K-hole terecht kwam. Ik heb zeker 3 uur op bed moeten liggen (ik was op een after) kotsen en helemaal van de wereld.
    Dus dat was niet zo een succes.

Later kreeg ik een vriendin en hun namen de hele avond sterke drank en coke.
    En dan later op de avond keta er bij.
    En dan is het wel leuk want die coke houd die keta in bedwang en ook nog die alcohol!

Maar de leukste manier is keta gebruiken zonder andere verdovende middelen.
    Vind sigaretten meestal ook vies als ik aan de keta ben.
    Maar een pakje (goede) coke achter de hand als je keta gebruikt is bij mij wel favoriet.
    Soms neem je een snuif en voel je meteen al dat het net ff teveel was. Dan kan je hem iets terug roepen met coke.

13. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

ik ga helemaal stuk op je gebruikersnaam

Sally Tessio, Roze Olifant en Rebell vinden dit leuk.
  14. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Waarom zou iemand ketamine met alcohol willen combineren? Dat je wat coke neemt om de effecten van ketamine te dempen als die per ongeluk wat too much zijn op een feestje, oké (al lijkt me dit niet erg prettig voor je hart), maar alcohol?

Ik vind het gevoel van ketamine (op lage dosis) erg veel weg hebben van het gevoel teveel gezopen te hebben. Die twee combineren lijkt me echt vragen om problemen, kan me niet voorstellen dat dat iets aangenaams geeft eigenlijk.

15. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja ik was er altijd zwaar tegen na mijn ervaring. Maar heerlijke avondjes gehad met die 3. Maar dan ben je de hele avond aan de drank en coke en dan kom je in zo een sfeer terecht.
    Ben sws niet een grote fan van coke en drank avondjes. Mensen raken vaak teveel gefocust op de coke en willen meer en meer.
    Maar als je dan een pakje keta erbij doet word het vaak weer gezellig.
    Dus ja het werkt wel zo.

16. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Alcohol en keta is geen goeie combi. Als je bad gaat kan je ademhaling stoppen met de dood tot gevolg. Nou heb ik wel is lage doseringen van beide gedaan en dat was niet veel boeiends. Dus beter gewoon niet combineren. :)

Beter gewoon aan de keta, lekker vaag voelen beetje keta trippen en geen kater de volgende dag, dat maakt het wel gevaarlijk natuurlijk.

Laatst bewerkt: 5 okt 2018
  17. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Schijnt inderdaad slecht(er) te zijn. Soms neem ik wel 1 drankje aan het eind van de trip.

18. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

In hoeverre is deze combi nou extra belastend? Heeft dat te maken met impact op je hart, lever, hersens of iets anders? En is het specifiek de interactie tussen alcohol en keta of meer dat je al snel komt aan een grote hoeveelheid drugs? Stel 3 biertjes is even schadelijk als 1 lijntje. (als voorbeeld he, ik heb geen idee) Is 3 bier plus 1 lijntje dan slechter dan 6 bier?

Kreeg laatst na een paar biertjes een beetje keta aangeboden en las pas later dat het schijnbaar een gevaarlijke combi is. Ik denk dat ik beide middelen bescheiden heb gebruikt (het was een leuke kennismaking met keta, in mijn optiek niet te gek) maar ben nu toch wel nieuwsgierig of ik dit beter niet meer kan doen.

19. Game&Watch

Iemand? Als niemand reageert probeer ik het even met een nieuwe topic over hetzelfde onderwerp :grin:

Want vond het toch wel heel leuk haha

20. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Keta en alcohol is geen goede combi.
    Ik doe het wel met coke erbij.
    Maar dan alleen 3 glazen wiskey.

Soms de hele avond coke en drank en als de avond dan inzakt dan een pakje keta erbij.
    Maar het is geen goede bodyload.

Ik kan het goed doseren maar raad het niet iedereen aan.

Je moet genoeg ervaring hebben met keta om te weten wat je aan kan.

21. Game&Watch

Thanks!

Alleen ben nog steeds wel op zoek het antwoord op de vraag of de combi zo riskant is doordat het zo moeilijk te doseren is of omdat de combi neurotoxicteit oid oplevert. Iemand met veel medische kennis hier? :)

Laden...