1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Keta alleen of met mensen?

Discussie in 'Ketamine' gestart door MDMAZING, 26 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Gister voor 't eerst Ketamine genomen na XTC. Waren aan het afteren met 2 vrienden. Helemaal wazig, slap ouwehoeren en gewoon lekker. Nou is mijn vraag; Kan je ketamine ook in je eentje nemen? Mij lijkt het niet zo erg leuk dan, maar kan ook fout zijn.

Wat is jullie ervaring hier mee?

2. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Ik doe het wel is alleen en vind het geweldig, vooral in combinatie met een jointje.

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Aangezien sociaal doen met ketamine (zeker bij hoge doseringen) best lastig is, leent het zich bij uitstek om in je eentje te doen.

4. MDMAZING

Thx beide. Als de keta is uitgewerkt, zie je dan nog lichamelijke dingen? Zoals grote ogen , strakke kaken zoals bij xtc of pep? Kan hier niet echt informatie over vinden?

5. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Nee.

6. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik heb maar één ervaring met ketamine en die was alleen, en ik weet nog dat ik juist meerdere keren tijdens die ervaring heb gedacht: ik snap echt niet hoe dit sociaal kan zijn, en waarom mensen dit in hemelsnaam nemen op een feest.

Maar dat was gelijk een aardig stevige dosis en ik kwam in een soort K-hole terecht, dus niet echt representatief voor lagere 'sociale' dosissen. Maar prima te doen in je eentje dus.

7. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Ik vind het altijd knap als mensen keta in een sociale setting gebruiken en daarbij nog sociaal kunnen zijn. Als ik keta gebruik is dat niet alleen, maar dat zou het net zo goed wel kunnen zijn, want we liggen vooral onbeweeglijk op de bank in ons eigen wereldje.

MDMAap vindt dit leuk.
  8. MDMAap

MDMAap Belezen gebruiker

Op sociaal gebied is het inderdaad niet echt een topper. Meestal gebeuren (in je hoofd) de meest rare dingen en krijg je dat nieteens uitgelegd, laat staan dat de andere spacekornuiten je zullen begrijpen. Het lijkt soms letterlijk op gelul in de ruimte.

Ik heb het een aantal keer alleen gedaan en dat bevalt erg goed. Meestal 's avonds, in het donker, op bed. Twee flinke bumpjes nemen en dan zo stil mogelijk gaan liggen: je gaat echt op reis in jezelf. Ik ben in 16-bit neon-kleurige jungles geweest, heb het diepe heelal verkend, heb zwarte mist mijn kamer zien binnendrijven en mijn bed is veranderd in een menselijke gyroscoop.

Keta is for horses. :horse:

9. MDMAZING

Thanks. Dan ga ik het ook maar in me eentje proberen.

10. bartje123

bartje123 Newbie

Ik heb het nu 2x gedaan alleen thuis ( met nu er bij de 3e x ), en het bevalt me prima moet ik zeggen!! Zorgen dat het donker is in huis, languit op de bank liggen en zo stil mogelijk blijven liggen.. je krijgt gegarandeerd de reis van je leven!

Prison vindt dit leuk.
  11. mick swagger

mick swagger Belezen gebruiker

Heb het zowel alleen, als in groepsverband als samen met iemand gedaan. Wij gebruikten vaak met een groepje op een afterparty als we al een nacht hadden doorgehaald op speed en soms ook xtc.

Ik vind s keta samen met een vriend/in super leuk, gewoon vaag ouwehoeren en dom lullen, zeg maar het niveau van een aap qua ouwhoeren...

Ik heb het ook weleens alleen gebruikt maar door de 1000 en 1 gedachten die ik dan had zocht ik afleiding in jawel, schoonmaken. Was een ontzettend leuke ervaring. Hahaha

Samen in een grote groep vond ik het vaak geen goed idee om een te grote dosis s keta te nemen. Wou er niet de controle verliezen wat dat betreft.

Ik gebruikte altijd sleutelpuntjes gewoon voor het lekkere dronken en ontspannende en ontremmende effect. Ik heb ook een maat die injecteerde het om een k-hole te kunnen gebruiken, dit is absoluut niet geschikt bij grote groepen. Ik ben wel een psychonaut, maar toch spreekt me de k hole niet echt aan. Maar das voor 1 ieder persoonlijk...:wink:

12. foutje

foutje Newbie

Ligt eraan. Had er in het begin ook nooit last van maar tegenwoordig zie je het aardig goed (rare ogen, donkere kringen en een dunner gezicht zon 5 a 10 minuten na het snuiven) en blijft dan wel een aantal uren zichtbaar dat ik niet helemaal nuchter ben geweest haha.

Kan zijn dat ik er teveel van gebruik en te weinig slaap/minder goed eet maar kan ook zeker aan de ket liggen. Verschilt per dag en de ene 'ket' is de andere niet, daar ben ik inmiddels wel achter. Zelfde geldt voor verkopers.

Heb zelfs een tijdje geleden (best recent) ket gehad die versneden was met glas of iets dergelijks wat niet oploste in alcohol of kokend water. Ook op folie werd het niet oranje maar zwart.

Zodra ik daar 'n punt van had genomen zag je er binnen 2 minuten 25 jaar ouder uit.. alsof ik een zombie was. Echt raar. Heb het nog steeds liggen, wilde het bewaren en wegbrengen maar novadic had ineens de minimale hoeveelheid opgekrikt naar 150mg. Snuif het verder niet meer op, wil nog steeds een waaeschuwingspost erover maken maar volgens mij zijn fotos etc hier verboden.

Wel zwaar van geschrokken en weet nog altijd niet waar het nou mee gemixt is. Wél dat een paar verkopers hun zooi per direct mogen hebben omruilen nadat ik gek werd tegen de 'grotere' dealer. Die deed eerst alsof die van niks wist en was geschrokken, maar zal ivm herkenning niet al te diep hierop in gaan.

Laatst bewerkt: 29 jul 2018
  13. MDMAZING

Doe maar rustig aan met de keta. Anders gaat je maag en blaas naar de klote. Me keta is nu ook op dus haal voorlopig ff niet. Merk ook dat ik er verslaafd aan ga worden.

foutje vindt dit leuk.
  14. foutje

foutje Newbie

Doe m'n best. Of tenminste bijna m'n best, anders was ik er wel vanaf.

Vandaag zondag en hoef in principe niks meer te doen dus de verleiding is alweer lastig te weerstaan..... maarja zo is het elke dag wel weer zondag in m'n hoofd en volgende zondag zijn we weer geen stap verder.

Heb jij dit ook wel eens gehad wat ik heb? Met dat veranderen van je blik & gezicht?

15. MDMAZING

Als ik aan de keta zit word lezen soms moeilijk , en doe ik 1 oog dicht en dan gaat het iets beter. Maar als ik niks gebruik is er niks aan de hand.

16. foutje

foutje Newbie

Heheh echt heh.. Maar blik en gezicht qua uiterlijk bedoelde ik. Of zie je echt niks anders aan je gezicht?

Sinds een tijdje zie ik wel waziger met 1 oog en knijp me ogen vaak onnodig dicht voor lezen.. Vroeger nooit last van

Laatst bewerkt: 29 jul 2018
  17. bartje123

bartje123 Newbie

Wat merk je aan je blaas? Heb hier namelijk nog nooit last van gehad!

18. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

krijg je na vaak gebruiken. kan al beginnen naar ongeveer 10 keer gebruik maar in de meesten gevallen gebeurd het pas later in een verslaving ervan.

19. Jen

Jen Experimenterende gebruiker

Ik heb afters waar we mdma en keta gebruiken en die zijn te gek!
    Leuke sfeer gekke situaties en lekker dansen.
    Gesprekken lopen wel eens vast maar eindigen dan met een lachkick dus dat is allemaal niet zo erg.

Laatst een zakje keta over en ben ik het overdag gaan gebruiken. Maar niet te veel!
    Was ik alleen en ging ik dingen in huis doen en naar de winkel. Dat was ook leuk en kreeg ik goede ideeën van. Heb dat nog een keer herhaald en was me goed bevallen.

Dus mij conclusie is Keta is leuk spul maar ga er goed mee om want het kan erg sterk zijn..

20. Misbruik

Misbruik Bewuste gebruiker

Gister keta mix met speed in me eentje gedaan.
    Mij wel next level, is het bij mdma ook te vergelijk als dat?

Laden...