1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Keta bij chronische pijn

Discussie in 'Ketamine' gestart door Painful88, 3 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Painful88

Painful88 Newbie

Hallo allemaal,

Ik zal even kort mijn situatie uitleggen.
    Ik ben 31 jaar en heb Reumatoïde Artritis en een ernstige whiplash.

Die whiplash bezorgt me zo ontiegelijk veel pijn. Ik loop bij de pijnpoli, slik morfine/pregabaline/tramadol/paracetamol 1000mg en maagbeschermers.
    Al deze pijnstillers verminderen niets van de pijn.

Nou weet ik dat er bepaalde Keta behandelingen bestaan, maar hier wil mijn arts niet aan. Dit terwijl diverse injecties in m'n nek (ouch!!) ook totaal niets heeft uitgehaald...

Gezien ik het wel zat ben zoals het nu gaat wil ik dus eens Keta gaan proberen.
    Heb veel gelezen over de pijnstillende effecten van Keta en dat bevalt me wel!
    Ik slaap gemiddeld anderhalf uur per nacht dus ik ben gewoon echt helemaal op!

Nou vraag ik me af wat ik het beste kan halen, gezien ik begreep dat er meerdere soorten zijn... En wat een beetje een geschikte dosering is?

Ik heb een maatje meer, ik weet niet in hoeverre dat van belang is zoals dat met bv mdma/xtc het geval is?
    Ben echt compleet nieuw in de Keta wereld zegmaar dus alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal/vragen en ik wacht het af.

Groeten,

Painful88

2. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Keta lijkt me helaas niet echt geschikt voor jouw doel. Keta is zeker pijnstillend aangezien het je van je lichaam dissocieert, echter werkt dit alleen op het moment van inname. Je zou het dan chronisch meerdere malen per dag moeten gebruiken, wat enerzijds weinig zin heeft omdat je heel snel tolerantie opbouwt. En anderzijds is het zeer slecht voor je blaas om het vaak te gebruiken en krijg je daar vervolgens zeer pijnlijke buikkrampen voor terug. Bovendien is het vermoeden dat keta bij regelmatig gebruik tot hersenschade kan leiden wat ook niet echt gewenst is natuurlijk.

Kortom ik ben bang dat het voor jouw doel meer schade en pijn aanricht dan je ermee hoopt te bestrijden.

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  3. Bee

Bee Belezen gebruiker

Wel eens gedacht aan medicinale cannabis?

4. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Hoor anders veel positieve verhalen over ketamine iv slow release. Dat het tot een week of langer helpt na een dagopname in het ziekenhuis bij de pijn poli. Heb geen artikels bij de hand kan die later nog toevoegen. Of tiletamine wat krachtiger is. Misschien is een zenuwblokkade iets met pulserende elektrische schokjes voor jou pijn? Doet nauwelijks tot geen pijn. Of waarspijnlijk allang gehad..

Beterschap!

Laatst bewerkt: 4 mrt 2019
  5. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Zo zijn er meer.

6. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Toevallig heeft een kennis van mij dit recent gehad voor haar pijnklachten, nu nog afwachten of en hoe lang het helpt. Het probleem is dat dat dus inderdaad echt in het ziekenhuis zou moeten en niet echt gaat lukken met zelfmediciatie, wat TS nu van plan is. @Painful88 is er geen optie voor een second opinion bij een andere arts of ander ziekenhuis, waarvan je al van te voren kunt uitvinden dat ze deze behandeling met ketamine vaker toepassen, dus er misschien meer kans op is? Sterkte in elk geval.

Twirley Bird vindt dit leuk.
  7. Painful88

Painful88 Newbie

Bedankt voor alle reacties!

Medicinale cannabis las ik net, dat ontspant iets, maar het neemt niets weg van de pijn.
    Zo werkt ook morfine (Oxycodon) voor geen meter en zelfs mijn zenuwblokkers (pregabaline, beter bekend als Lyrica) halen niks uit... Zelfs niet op maximale dosering.

4 weken geleden heb ik injecties gehad... Als ik me niet vergis heette deze injecties "Facet blokkades" de pijn word met de dag erger en de pijnpoli is verre van welwillend.
    Het zou erger kunnen worden alvorens het afneemt, maar wat ik voel word dit niet meer minder zegmaar... Ook niet na 8 weken...

Ik heb inmiddels iemand gevonden die kan leveren. Zal even een stukje kopiëren van de tekst die ik kreeg. Van 'soorten' Keta heb ik echt 0 verstand.
    Voor dosering en dergelijke zou ik Jellinek kunnen benaderen gaf deze persoon ook aan.

Het stukje tekst uit de mail:

Wij kunnen u dus zowieso Ketamine verkopen, wij verkopen de gemengde
    variant, de zogenoemde R/S variant. Het is 98% puur. Het is ongeveer een
    jaar houdbaar op een koele droge plek.

Wellicht dat de mensen hier welke bekend zijn met Keta weten hoe of wat met deze R/S variant...

Excuses trouwens dat ik reageer zonder citaten, de pijn is op dit moment erg heftig en m'n focus is -0 zo ongeveer. Wel heb ik alles meegekregen en probeer ik globaal te antwoorden.

Nogmaals bedankt mensen!

8. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Maar kan het dan niet nog steeds goed helpen?

Toen ik weleens pijn had (komt waarschijnlijk niet de buurt van jouw pijn, maar goed) dan nam ik weleens wiet en dat haalde de pijn ook niet zozeer weg, maar het liet me de pijn wel heel anders ervaren en beter handelen. Het liet me de pijn meer ervaren vanaf een birds eye view, met meer afstand tussen mij en de pijn.

En dan zijn er ook nog immens veel wietsoorten met elk weer een andere werking. Misschien loont het om hier nog wat meer mee te experimenteren? Je hoort het wel vaker dat mensen opeens een strain ontdekken die heel goed helpt bij hun specifieke pijn.

9. Painful88

Painful88 Newbie

Ik ben een stoner zogezegd. Ik blow denk ik al sinds m'n 13e ofzo. Heb alle soorten die er zijn wel gerookt geloof ik
    Ik wou dat ik kon uitleggen welke soort pijn ik ervaar, maar dat is lastig te verwoorden helaas. Je zou het moeten voelen, al gun ik het werkelijk m'n ergste vijand niet!

Dus wiet is voor mij wel afgeschreven. Zo ook thc olie en dergelijke...Word er knetterstoned van, maar daar houd het bij op.

Ik loop al 12 jaar met deze klachten... Zodoende dat ik best wel desperate ben om iets te vinden dat werkt. En drugs is wellicht niet altijd de oplossing hoor... Maar jaren geleden toen ik in een ernstige depressie zat met suïcidale gedachten en uitvoeringen, heeft mdma mij heel erg geholpen om weer een beetje op aarde te komen. De tip Keta kreeg ik enkele jaren geleden al, maar nu het echt niet meer te houden is ga ik eigenlijk pas echt overstag...

10. Mindless

Oké het was te proberen... Al is het ook wel logisch dat je het allemaal wel geprobeerd hebt.

Wat een klote situatie. :( En het is dus echt constant de hele dag door?

Hopelijk dat ketamine je verlichting gaat geven...

11. Painful88

Painful88 Newbie

Ja het is 24/7 met kleine pauzes... Maar dan spreek ik over minuten.
    Een enkele keer heb ik het idee dat de pijnstillers wel even werken, maar voor ik het uitgesproken heb is het alweer terug zegmaar... Zal eens typen wat ik slik op een dag... Het is niet niks zegmaar...

4x daags 10mg Oxycodon
    4x daags 1000mg paracetamol
    3x daags 50mg tramadol
    2x daags 300mg pregabaline(Lyrica)
    En 2x daags 40mg esomeprazol

Dusja... Als al deze meuk al niet aanslaat, dan lijkt het mij niet het ergste wat er is om dit eens naast me neer te leggen en eens te kijken wat Keta doet...
    Naar mijn mening is Oxycodon een stuk heftiger dan Keta... De heroïne der medicatie...

Bedankt in ieder geval en hoop ook dat het iets gaat uithalen voor me!

12. Pollewop

Pollewop Belezen gebruiker

Keta? Bijzonder..ik snap heel goed dat je alles uitprobeerd. Hoop dat het met een kleine hoeveelheid een grote uitwerking heeft want chronische pijn (weet er helaas alles van) is zo energieslopend!! Sterkte

13. Painful88

Painful88 Newbie

Ja idd ik ben gewoon echt op!
    Dit is geen leven zo... En dat zeg ik echt niet zomaar. Heb m'n artsen dit ook aangeven dat ik op deze manier geen 80 hoef te worden hoor... Maar dan krijg je als feedback slechts "nou dat moet je niet zeggen hoor het leven is zo mooi..." Heb dan moeite m'n lach in te houden...

Hartstikke bedankt en ik hoop uiteraard ook dat ik er positief resultaat aan overhoud. Jij ook sterkte met je chronische pijn!

Pollewop vindt dit leuk.
  14. Bee

Bee Belezen gebruiker

Wat heftig, kan me voorstellen dat dat moedeloos maakt. Jammer dat cannabis niet helpt, zelf gebruik ik het ook regelmatig pijnstillend (weke delen "reuma") dus vandaar mijn opmerking. Ketamine in lage doseringen zou ik dan inderdaad maar serieuzer overwegen. Het wordt immers ingezet als verdoving, maar schijnt ook goed te kunnen doen voor de gemoedstoestand. Al het beste toegewenst in ieder geval!!

15. Painful88

Painful88 Newbie

Ja ik weet het gewoon niet meer en das echt een ruk gevoel! Alsof ik weer helemaal terug glij m'n depressie in en er totaal geen grip op heb. Cannabis had idd beter geweest als dat aan zou slaan! Maarja m'n vrienden zeggen ook "jij heb zoveel geblowd dat er thc door je aderen loopt ipv bloed"... Zou zomaar kunnen dat ik resistent ben. Maar ook na half jaar niet blowen ineens een blowtje roken merk ik niets.

Rot johh reuma in de weke delen! Ik heb RA. Veel last van handen en voeten. Maar ook kaakgewrichten en schouders ervaar ik pijnen. Maar met m'n reuma ken ik prima leven zegmaar... Het is die whiplash die het echt onhoudbaar maakt.

Ik ga snel bestellen (zit even met budget) want ondanks alles wat ik mankeer is m'n WIA afgewezen en zit ik nu in de bijstand... Welkom in Nederland, Nederlander.

Jij ook veel sterkte en hoop dat je niet teveel ellende ervaart met je pijntjes...

16. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Wat een klote zooi allemaal @Painful88. Ik wou dat ik je hiermee kon helpen. Veel sterkte in ieder geval en hoop dat (kleine beetjes) keta je een beetje zal helpen.

17. Painful88

Painful88 Newbie

Tof van je! En bedankt! Ik hoop ook dat ik er baat bij ga hebben. Uiteraard laat ik het hier weten zodra ik het geprobeerd heb. Wanneer dat word moet ik nog even bekijken...

18. Bee

Bee Belezen gebruiker

Ach, ja het is rot maar ik denk zomaar dat het niet veel is in vergelijking met wat jij nu voor je kiezen krijgt. Kan me voorstellen dat de combinatie RA en whiplash ook gewoon niet makkelijk is.
    Heb je al eens gedacht om de pijnpoli te bezoeken (als je dat nog niet hebt gedaan)? En sowieso hulp te krijgen bij het leven met pijn (het mentale gedeelte)? Omdat je ook aangeeft dat je je voelt alsof je terug in een depressie glijdt. Er zijn namelijk ook hulpverleners specifiek voor zulke situaties.

19. Painful88

Painful88 Newbie

Wat jij hebt is rot voor jou en wat ik heb is rot voor mij... :wink:

Ik loop bij de pijnpoli maar dat levert weinig op. Facet blokkades (injecties in de nek) hebben me meer pijn bezorgd terwijl het juist zou moeten verminderen...
    Verder is ze niet welwillend tegenover andere middelen dan de pregabaline die niet werkt.
    Dus dan ben ik er ook wel een keertje klaar mee en neem ik het heft in eigen handen....

Het geestelijke is zeker waar... Heb 6 jaar bij psychologen en psychiaters gelopen destijds. De reden dat ik daar nu voor pas is omdat dit me blijft achtervolgen. En dan niet in positieve zin. Heb ook aangegeven bij m'n psycholoog toen: ik ben heel dankbaar dat ik m'n leven destijds heb terug gekregen, maar ik zou nooit meer een psych om hulp vragen!
    Je krijgt gewoon een levenslange stempel.

Wel weet ik dat m'n huidige depressie samenhangt met m'n lichamelijke toestand... Dus ik vermoed wel dat als de pijn verminderd, ik me ook weer lekkerder in m'n vel zal gaan voelen...

20. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Daar zou ik me echt geen zorgen over maken. Psychologen, psychiaters en verdere geestelijke hulpverleners draaien over uren de laatste tijd. Daarbij maakt zo'n stempel toch niet uit in vergelijking hoe je je voelt of je kan gaan voelen?

21. Painful88

Painful88 Newbie

Ja ik ga me juist niet lekkerder voelen van die gedachte. Ik heb vorig jaar een maagverkleining gehad en dat hele traject werd opgehouden door m'n verleden. Feiten werden verdraaid en werd echt als een heel ander persoon weggezet. Ik wil ze nooit meer aanleiding geven met zulk soort modder te kunnen gooien en zodoende heb ik besloten echt nooit meer gebruik te maken van de psychologische/psychiatrische hulpverlening...
    Die mensen zijn echt niet lekker als je erachter komt wat ze allemaal in je dossier zetten... Dus voor mij persoonlijk is dat echt geen optie.

22. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Had je het in het verleden wel gered zonder psychische hulpverlening dan?

23. Painful88

Painful88 Newbie

Nee dan had ik hier niet meer gezeten...
    Maar er jaren later achter komen wat er op papier is gezet over me dat heeft m'n ogen we geopend. Ik vertrouw niet 1 zo'n zielenknijper meer en ik zou het ook ieder mens afraden.
    Wat ze over je op papier zetten is gewoon wreed! En dat achtervolgd je levenslang en continu moet je je overal uit lullen en neemt geen mens je serieus want 'het staat toch in je dossier...'

Daarbij was de depressie van destijds niet te vergelijken met hoe het nu zit hoor.
    Was toen zwaar suicidaal... De aanleiding was heel anders... Dusja.
    Ik kan er verder ook prima mee leven dat ik negatief ben ingesteld... Dat is nou eenmaal wie ik ben als persoon.

M'n voornaamste doel is nu pijnbestrijding en dan denk ik echt dat het allemaal wel weer op zn pootjes terecht komt.

Tot die tijd heb ik m'n muziek (ben een fan/groot liefhebber van Ilse DeLange)... Schrijf ik zelf gedichten en maak ik ook muziek. Dus afleiding is er opzich wel hoor. Alleen aan de focus ontbreekt het vaak door al die zooi die ik slik op een dag...

24. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik begrijp je wel hoor en je zal er vast last van hebben maar uiteindelijk heeft het er wel voor gezorgd dat je er nu nog bent. Dat is veel meer waard lijkt me.
    Maar chronische pijn is echt killing en hoop echt dat er wat verlichting gaat komen met keta. Maar ook met keta moet je natuurlijk oppassen he. Ik denk dat je dit wel begrijpt. Heel veel sterkte.

25. Painful88

Painful88 Newbie

Uiteraard is dat me een hoop waard! Maar heb m'n lesje geleerd met die figuren... :wink:

En ja ik ben sowieso de "wijze" gebruiker...
    Lees me altijd in over alle mogelijke effecten, ik weeg alles af op een goede weegschaal en ik ben sowieso ook niet het type "van God los" als het om drugsgebruik gaat.
    Toen ik jaren geleden MDMA ging gebruiken ivm m'n depressie, heb ik me 1-1,5 jaar ingelezen over de effecten van drugs en de valkuilen enzovoorts... Ben dus eigenlijk best een saaie gebruiker als ik mezelf vergelijk met andere mensen die ik ken... Maar ben liever een tikje saai dan dat het fout gaat :wink:

26. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Wat zwaar lijkt me dat! Ik heb zelf nu 3 jaar chronische pijn en ook al alle trajecten doorlopen. Bij mij werkt Oxycodon wel een beetje, maar ik heb wel altijd last van de bijwerkingen. Ik vind dit al heel moeilijk om mee om te gaan en kan me haast niet voorstellen hoe zwaar het is om al 12 jaar ernstige pijnklachten te hebben!

Ik heb ook gehoord van de ketamine infusen bij chronische pijn, maar dat willen ze bij mij ook niet doen (sowieso weinig steun van de pijnpoli, ze willen me vooral zo snel mogelijk af hebben van de opiaten maar dan kan ik bijna helemaal niks meer).

Bij mij hielp thuisgebruik van ketamine niet tegen de pijn. Ik denk dat zo'n ketamine infuus ook om hele andere doseringen gaat, je wordt dan niet voor niets opgenomen in het ziekenhuis. Ik denk dat het je niet verder gaat helpen maar je kunt het natuurlijk proberen.

Bij mij ligt de focus nu op omgaan met de pijn in plaats van pijnbestrijding. Meditatie, meer in het moment zijn en genieten van de kleine dingen, minder vechten tegen de pijn. Dingen doen die je fijn vindt (bij mij helpen lezen, muziek, wandelen, beetje yoga). Maar het blijft moeilijk. En dan is jouw pijn zo te horen nog een stuk heftiger dan die van mij... Heel veel sterkte in ieder geval.

27. Painful88

Painful88 Newbie

Knap van je hoor dat je er zo instaat of in ieder geval probeert er zo in te staan.
    Wandelen is ook echt mijn ding! Maar door de pijn komt ook daar weinig van terecht helaas.
    Ik heb ook echt geen energie meer om positief te zijn of iets... Ik wou dat ik kon omgaan met de pijn die ik heb, maar dat lukt me al 12 jaar niet. Vind het echt knap van je meen ik echt! Moet je aardig sterk voor in je schoenen staan.

Heb zojuist m'n ketamine besteld... Wellicht werkt het niet, maar dat deden de spuiten in m'n nek ook niet. Na zoveel jaar ben je gewoon zo desperate dat je alles wilt proberen. Naja bijna alles... Heroïne oid zou ik dan weer never nooit aanraken.

Mijn huisarts gaf mij Oxycodon en tramadol en paracetamol en zei letterlijk: meer kan ik niet voor je doen dit zul je de rest van je leven moeten slikken.
    Uiteindelijk voor m'n controle maagverkleining naar de internist geweest en die zei me dat ik naar een pijnpoli kon gaan. Maar het is echt belachelijk daar! Ze zeiden: als je het niet meer trekt qua pijn oid, bellen!
    Bel ik ze en dan krijg ik te horen, 28 maart heeft u een telefonische afspraak dus wacht dat maar af.
    Dat ben ik zo zat!! Dan zelf maar zoeken naar mogelijkheden.

Ik heb ook Oxycodon bijwerkingen hoor... Vooral de bekende darm issues... Om het maar even smakelijk te benoemen...
    Je loopt erbij als een spook de hele dag met die zooi.

Hoop echt voor je dat het je gaat lukken de pijn te "accepteren" zegmaar... En dat de toekomst ook voor jou pijnvrij zal zijn! Heel veel sterkte!

NiandraLades vindt dit leuk.
  28. Mindless

Goed dat je hier zo mee bezig bent. :)

Toen ik vaak pijn had (soms op de grond liggen van de kramp en niet op kunnen staan) dwong dat me soms min of meer om niet meer weg te kijken van de pijn, maar om het volledig te voelen en ondergaan. Om in dat gevoel te duiken zeg maar en jezelf erin kwijt te raken. Er zijn momenten geweest dat ik diepe gelukzaligheid ervoer tijdens de ergste pijn. Een 'bliss' die de pijn compleet overstemde. Ik zag de pijn nog wel, maar het was zo'n klein gedeelte van mijn ervaring. Het leek ook wel alsof de pijn onderdeel was van die grote overstemmende gelukzaligheid. Het maakte daarom ook niet uit dat de pijn zo intens was, omdat het tegelijkertijd op een hoger level deel leek te zijn van de bliss zelf. Dit waren meditaties die door de pijn naar een hoger/dieper niveau getild werden. Het hielp me om daar te komen.

Ik besef me dat ik voorzichtig moet zijn met dit soort dingen zeggen tegen mensen met intense pijn. Het moet niet zo lijken dat ik bedoel te zeggen "je pijn hoeft helemaal niet zo erg te zijn als je er maar anders naar gaat kijken". Ten eerste weet ik niet hoe intens de pijn van een ander is. En het was bij mij ook niet bepaald een kwestie van even een knop omdraaien. Maar toch, ik geloof wel dat het soms enorm kan helpen om juist dieper je pijn te ervaren in plaats van er constant aan te willen ontsnappen en het weg te willen duwen. En dat het zelfs mogelijk is om jezelf zo dus te dissociëren van je pijn.

Iets dat ik me eens realiseerde toen ik zo'n krampaanval had, was dat ik zo verlangde naar het moment dat de pijn weer over zou zijn. Maar dat deze gedachte juist de reden was waarom ik aan het lijden was. Want de realiteit was dat er pijn was. En een tijd zonder pijn was slechts een herinnering aan het verleden en een projectie in de toekomst van mij. Maar een gedachte die me weerhield van dit moment volop te (be)leven, ongeacht of er pijn was of niet.

Ook voor @Painful88:

Als verlichting vinden van je pijn niet mogelijk is, kun je misschien de intensiteit van je pijn zelf gebruiken om het je diep het hier en nu in te laten leiden en daar dissociatie te vinden. Klinkt misschien raar, maar de moeite waard om te proberen toch?

NiandraLades en Mezelf vinden dit leuk.
  29. Painful88

Painful88 Newbie

Haha nee sorry dat klinkt way too hippie achtig voor me. Heb ooit een reïntegratie traject gehad waar ze me zouden helpen en die begonnen met "pijn zit tussen je oren..." Levensgevaarlijk zulke mensjes... Pijn is pijn en dat is wat het is... Bestrijden moet je dat... Ik geloof niet in die geestelijke onzin! Loop al 12 jaar met ernstige pijn en als ik na 12 jaar al niet ermee ken omgaan dan kan ik dat nooit :wink: dat soort "crap" is voor de yoga groepering... Hou ik me heel ver van vandaan... :grin:

30. Mindless

Dat spijt me om te horen.

Ik kan me voorstellen dat het niet respectvol overkomt als mensen je jarenlange pijn afdoen als iets dat maar tussen de oren zit. Dat wil ik zelf dan ook niet beweren. Maar het perspectief waarmee we iets bekijken is wel enorm bepalend voor onze beleving ervan. Dat heb ik zelf heel erg sterk ondervonden en dat gaf mij het gevoel dat ik niet slechts een slachtoffer ben. Maar om dat te doen zul je daar eerst wel voor open moeten staan.

Ik geloof er dan weer niet in dat je alles moet bestrijden en tegen afzetten. Maar ieder zijn weg. Hopelijk komen er wel effectievere betere middelen die het draaglijker maken voor je.

31. Painful88

Painful88 Newbie

Dat zou zeker fijn zijn!

Voor nu roei ik met de riemen die ik heb...
    Pijnpoli belde me vandaag en leken ook de ernst in te zien. Daar word nu ook wat meer actie verricht gaf de arts aan en heb het ketamine infuus aangekaart en hij gaf aan dat we dit kunnen bespreken.

Gisteren kreeg ik Ketamine van een vriendin, omdat m'n bestelling er nog niet is en ik er helemaal doorheen zat... HET WERKTE!!!! Ze had me voorzien van R-Ketamine, heb 100mg gebruikt en eigenlijk vrijwel direct na het snuiven voelde ik het zo wegtrekken.
    Uiteraard is het nu weer "feest" maar heb wel 6 uur geslapen! Dat zou voor een ander kort zijn, maar is voor mij het meeste dat ik geslapen heb het afgelopen jaar...

Kreeg net ook een mail dat mijn bestelling R/S Keta vandaag word verzonden... Dus voorraad zat haha...
    Als ik dit eens in de zoveel tijd eens kan doen zodat ik even op adem kan komen zolang de pijnpoli geen effectieve behandelmethode heeft, kan ik daar prima mee leven!

Maar damn, wat is die zooi goor zeg!! Haha...
    Misschien maar beter ook... Als het lekker zou zijn zou ik wellicht blijven grijpen haha!

Mindless vindt dit leuk.
  32. Mindless

Wat een goed nieuws!

Superfijn dat je zo nu en dan even verlichting van je pijn kan hebben man! :grinning: En vooral: een goede nacht kunt draaien. :grin:

33. Painful88

Painful88 Newbie

Zo echt wel! Damn dit had ik ff nodig...
    Nou ken ik er weer ff tegenaan!

34. Painful88

Painful88 Newbie

Na eergisteren Keta te hebben genomen en een goede nacht te hebben gehad, heb ik vanacht weer als een blok geslapen! (8uur aan 1 stuk!!) En dat op een paracetamol, geen Keta genomen... Wil dat eigenlijk alleen nemen als de pijn niet meer te houden is of als ik geheel op ben van het wakker liggen... Uiterlijk eens per maand!

Maar het is bizar dat ik 2 nachten als een blok slaap na "slechts" 100mg. En ik ben geen kleine jongen zegmaar haha...

volgende week gesprek met pijnpoli arts en dan ga ik alles aankaarten. Indien hun besluiten niet mee te werken vraag ik een verwijzing naar DC klinieken. Hun zijn gespecialiseerd in pijnbestrijding dmv Keta infuus... Als zo'n klein beetje al iets doet, zal zo'n infuus naar mijn idee toch ook wel moeten werken...

Geloof dat ik voor het eerst in 12 jaar lichtelijk hoopvol ben...:sweatsmile:

Dus wil so far iedereen bedanken voor de gegeven adviezen! Waardeer het enorm!

Mezelf en Mindless vinden dit leuk.
  35. Mindless

Mooi man!

Dacht niet dat het een dag later nog steeds zou werken.

36. Painful88

Painful88 Newbie

Nou idd!

Tramadol vermijd ik even ivm botsing met keta wat ik begrepen had...
    Pijn is er wel, en niet de hele dag houdbaar, maar kennelijk heeft het toch iets gedaan dat ik ineens 8 uur heb leggen slapen...

Ben nog steeds brak hoor, maar zoveel jaar aan slaap issues verdwijnen niet in 1 nachtje... Kreeg hier wel te horen dat ik oog als een ander mens, doet me goed!

Mezelf vindt dit leuk.
  37. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Ik zou absoluut geen keta gaan doen voor pijn.

Dan moet je 10x per dag een lijn pakken en die worden met de minuut groter.

Ga aub gwn naar de coffeeshop en haal een grametje wiet.

Of vraag de doc om over te stapen naar it's sterkers of een hogere dosis.

38. Painful88

Painful88 Newbie

Wiet heeft geen functie bij mij, zoals ik ergens in de comments al aangeef. Snap wel dat mensen daar als eerste aan denken hoor overigens... Maar dat stadium ben ik al een hele tijd geleden gepasseerd.

Ik heb positieve effecten met Keta tegen de pijn. Ik snuif niet de hele dag door, maar zoals ik ook al aangaf is het voor mij zodat ik eens in de zoveel weken even een nachtje kan slapen. En Keta is ideaal daarvoor, voor mij dan!

Wat andere middelen betreft... Ik slik zoveel zooi... Zie de comments :wink: en alles zonder effect.
    Heb daarnaast sinds kort ook nog eens Methadon 2x daags en ook dat doet verder helemaal niets.

Dus ik hou het bij de Keta zolang er niets anders is dat aanslaat... :wink: maar bedankt voor je reactie! (Y)

39. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Mischien maar vragen of je fentanyl mag hebben ofzo?
    Oxymorphone?

Ketamine is echt niet de optie voor het Lange termijn je bent veel beter af gwn heel je Leven opiaten te slikken dan grammen keta per dag weg werken.

Koop dan op zijn minst 3-meo-pcp dat spill werkt tenminste nog een aabtal uur lol

40. Painful88

Painful88 Newbie

Grammen per dag? Dat maak jij ervan ehh...
    Ik zeg heel duidelijk "ik doe het eens in de paar weken..." En die 250mg die ik dan neem weegt niet op tegen al die meuk die de artsen me voorschrijven naar mijn mening. Liever Keta dan opiaten... Keta werkt en de Opiaten zorgen alleen maar voor afhankelijkheid zonder dat het iets uithaalt...

Wel geinig dat je Keta afraad, maar vervolgens wel 3-meo-pcp aanraad... Merkwaardig!
    Dat is juist meuk waar ik vanaf blijf :wink:
    Iets waar "pcp" in voorkomt zal ik, net als heroïne, nooit van m'n leven aanraken.

Keta is stukken onschuldiger dan die troep!
    Daarnaast ben ik gelukkig niet verslavingsgevoelig dus ik kan net wat meer uitproberen dan een ander... :)

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Keta bij chronische
  1. KetaKech
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    770
  2. StimsalaBanne
    Reacties: