1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Keta Bol bewoners

Discussie in 'Ketamine' gestart door Quinn, 4 jun 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

Goedag medebewoners van deze bol met mensen erop,

ik ga binnenkort ketamine doen en heb al veel gelezen ik had hierbij wel nog een korte vraag over een bepaald fragment of zoiets ook werkt bij ketamine( het effect versterkt van de video of dat het gewoon blijft zoals het is). hierbij maakt het niet over de hoeveelheid keta die je zou innemen puur of het de effecten versterkt.

ik moest van de video een linkie maken omdat die te groot is ( 136 mb ). het is een dropbox linkie <3

automatische download op uw device
    https://www.dropbox.com/s/7awzqsm5pcwf35k/2018-05-17-2238-47.mp4?dl=1

Handmatig downloaden op uw device
    https://www.dropbox.com/s/7awzqsm5pcwf35k/2018-05-17-2238-47.mp4?dl=0

2. Fool

Fool Badass junkie

Ik heb geen idee wat je met een filmpje wilt doen, maar ik kan je verzekeren dan goede en passende muziek veel meer invloed op een trip heeft dan wat voor filmpje ook.

3. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

altijd experimenteren met drugs toch <3

4. Fool

Fool Badass junkie

Dat is zeker waar, maar het lijkt me een beetje zonde van keta om een film te gaan kijken. En ik heb al een legio van dit soort claims gehoord, het heeft nog nooit gewerkt. :tongueout:

5. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ik vind wat-dan-ook kijken met keta niet echt fijn ofzo. Ik zou gewoon je ogen sluiten en wegzakken in de bank, dan zie je toch de tofste dingen.

6. Fool

Fool Badass junkie

Met genoeg keta krijg je vanzelf een eigen film die zich de k-hole afspeelt. :beer:

Psychedelibee en Quinn vinden dit leuk.
  7. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

het is geen film :P het zijn 30 seconden. en daarna beweegt alles en zie je kleuren ect maar idk of dat bij keta zin heeft enzovoort. het is super chill fftjes te doen bij xtc en 2cb bijvoorbeeld

8. Fool

Fool Badass junkie

Oh nou oké, daar kun je vast 30seconden aan besteden. Waarom kijk je hem niet gewoon op YouTube/hoe kom je eraan?:tongueout:

Bij ketamine ga je alleen wel merken dat (in tegenstelling tot normale psychedelica) je juist wordt afgesloten van je zintuigen.

9. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ow sht ja dat word die video dan maar niet tijdens de keta. ga de eerste keer niet voor k-hole tho dat doe ik de 2de keer pas.

uuh ik maak zelf dat soort dingen maar dan met muziek op de achtergrond het kan negatieve gedachten ( ligt eraan wat voorn) omzetten in positieve tijdens xtc. als ik met mensen samen xtc doe gebruik ik het voor mensen die bad gaan om ze terug in de mood te slaan. ik gebruik het zelf bijna niet of experimenteel daarintegen. normaal gesproken duren ze 2/3 minuten en daarna your good to go maar deze komt van youtube. scherm record vervolgens de video ge edit en zijn materiaal ge edit naar iets experimenteels.

10. Fool

Fool Badass junkie

Ah zo.
    Misschien vind je het dan wel interessant om te weten dat je mp4'tje het niet doet op Android 8.0.0

11. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ow rippp :( ja heb het als laptop bestandje nu. dat moet ik nog even fixen dan thanks <3

Fool vindt dit leuk.
  12. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Als je genoeg neemt, dan ga je zelf dingen zien man. Je hebt geen film nodig. :P

Veel plezier. :grin:

13. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

thanks krijg morgen me keta dus :P

Azarius vaporizers and accessories
Laden...