1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Keta crushen

Discussie in 'Ketamine' gestart door LoveSexDreams, 7 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Hallo allemaal ik zit met een vraag over keta namelijk wat is de beste manier om keta te crushen, oftewel fijn te maken, met zo min mogelijk verlies? Ik heb het een keer gedaan door een biljet op een hoopje keta te leggen en er dan met een pasje flink overheen te scheuren (zo heb ik iemand dat eens zien doen in een filmpje) en ik moet zeggen het werkte best goed. Het enige nadeel was de er een deel aan het biljet bleef zitten en ik ook niet alles van het bord waarop ik het deed af geschraapt kreeg. Uiteindelijk hield ik van de 350mg rond de 310mg over als ik het me goed herinner, dus heb 40mg verloren ermee. Ik vraag me dus af of er nog betere manieren zijn waarmee het wel fijn wordt maar dat je minder kwijt bent door het fijn maken. Ik weet dat je het bij coke en speeds enzo gewoon doet door met een bankpas of mesje te hakken maar dat zijn brokjes poeder, bij keta zijn het echt kristallen ik betwijfel of je het dan wel fijn genoeg kan krijgen. Weten jullie nog een mannier om het fijn te maken? En dan het liefst met zo min mogelijk verlies natuurlijk, keta is niet echt super goedkoop. Of werkt een bankpas/scheermes toch ook bij keta?

Groetjes

2. K-H

K-H Newbie

In het zakje op sealtje laten zitten en er met een glas o.i.d. overheen rollen.

3. Jen

Jen Belezen gebruiker

Je kan van die kleine theezeefjes kopen..
    Als je het daar in doet en en met een theelepeltje er doorheen crushed verlies je bijna niks..
    En dan lijkt het ook veel meer!
    Dan heb je een grote berg poeder en neem je ook niet snel te veel :wink:
    Werkt ook goed bij coke

4. Jen

Jen Belezen gebruiker

5. Mclovin

Mclovin Newbie

Ik wrijf het met een ronddraaiende beweging met een metalen paletmesje of een stevig gladde pasje fijn op sxhoon en droog gemaakt glas of porselijnen bord tot het net poeder suiker is. Af en toe bij elkaar schrapen en opnieuw wrijven tot je echt een zachte poeder is, ook fijner voor je neus. Niet te hard snuiven anders schiet het gelijk naar je keel.

Zou geen biljetten gebruiken, wie weet in welke handen die zijn geweest en hoe smerig of vervuilt is door wat (voor drugs) dan ook... zo voorkom je infecties in je neus zo veel
    Mogelijk. ook voor het snuiven gebruik ik geen biljetten of gerold papier, dan heb je ook veel verlies van wat er erin blijft zitten. liever een glad van binnen buisje, of beter nog een glazen snuifbuisje van de smartshop.

Laden...