Keta en GHB

W.F.L.

Badass junkie
Is het veilig om GHB te nemen na ketamine? Als de keta volledig uitgewerkt is, dus 2 of 3 uur erna.

Op wikipedia staat dat ketamine een halfwaardetijd heeft van 2.5-3 uur.. Dus na 6 uur is de stof pas volledig weg uit je lichaam. Ik weet dat ketamine en GHB combineren geen goed idee is tenzij je echt goed kan doseren. Dus nu de vraag of de GHB harder kan aankomen als je die 2 of 3 uur na ketamine neemt?

Iemand hier weet dat vast wel. Dank..

Chris Pontius

Badass junkie
Zolang ik nét iets minder van beide neem dan ik normaal van elk apart zou nemen neem, werkt het bij mij zonder problemen.
Stel ik zou van G normaal 5ml doen, dan doe ik nu 3ml ongeveer.
Als het te weinig effect heeft kun je het beste eerst helemaal nuchter worden en het dan pas opnieuw proberen met meer. Als je gelijk gaat bijnemen (3+ 2ml bijvoorbeeld) wordt het risico al groter.

W.F.L.

Badass junkie
Ja het gaat me niet om het combineren zelf, dat vind ik zowiezo niet veilig maar om G na keta. En dan wel als de keta helemaal uitgewerkt is (3 uur) maar wel nog in je lichaam zit. Maar het heeft dus wel degelijk een wisselwerking dan?

Chris Pontius

Badass junkie
Denk dat het in zo´n geval wel goed moet komen als je gewoon begint met een klein lijntje keta en het dan opbouwt.
Zolang duurt keta toch niet.

W.F.L.

Badass junkie
Een hoop kleine lijntjes keta en GHB als alle keta al een uur uitgewerkt is. Denk ook wel dat het goedkomt, en in het echte horrorscenario ga ik gewoon out, maar nog niet gevaarlijk. Daarbij ga ik ook speed nemen dus met het outgaan zit het zowiezo wel goed, ben er vrij zeker van dat dat niet gaat gebeuren.

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Een hoop kleine lijntjes keta en GHB als alle keta al een uur uitgewerkt is. Denk ook wel dat het goedkomt, en in het echte horrorscenario ga ik gewoon out, maar nog niet gevaarlijk. Daarbij ga ik ook speed nemen dus met het outgaan zit het zowiezo wel goed, ben er vrij zeker van dat dat niet gaat gebeuren.
Het ging toch goed zaterdag? :grin:

snaaps

Newbie
Ik vindt het heerlijk!
Eerst GHb, daarna een beetje Keta, tering snappen er helemaal niks meer van, lol.

Vloei

Experimenterende gebruiker
Ik weet niets over de combinatie van Keta en GHB, maar jouw redenatie over halfwaardetijd is fout.

Als het 3 uur halfwaardetijd is, is het op 6 uur niet weg, dan zou het ongeveer 75% weg moeten zijn. Die halfwaardetijden zijn namelijk exponentieel, het duurt dus wel wat meerdere uurtjes voor het echt weg is.

tripkop

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
g & k = nee

na elkaar niet echt ervaring mee maar samen is al een paar keer niet goed gevallen bij mij

zelfde hier
het kàn goed gaan maar persoonlijk heb ik er meer minder goede dan goede ervaringen mee

underworld

Wijs gebruiker
g en keta is heerlijk samen, zolang je maar niet teveel neemt. anders word je heel draaierig,gedesorientereerd en misselijk.
mijn advies qua gebruik is
3 ml ghb
en de helft of 3kwart van wat je normaal qua dosis keta zou nemen. de keta 1 a 2 uur na inname van de ghb doen.

tegelijk doen kan, maar dan moet je eerst aan het gevoel wennen door langzaam aftasten.
houd er rekening mee, je kan het totaal niets vinden.. ik hou er iig wel van :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Vloei zei:
Als het 3 uur halfwaardetijd is, is het op 6 uur niet weg, dan zou het ongeveer 75% weg moeten zijn. Die halfwaardetijden zijn namelijk exponentieel, het duurt dus wel wat meerdere uurtjes voor het echt weg is.

Je hebt gelijk inderdaad. Vroeg me gewoon af of dat nog verschil kon maken als het gaat om de intensiteit van de GHB, maar blijkbaar is dat nogal te verwaarlozen ook al was het maar weinig Ketamine.

En voor de duidelijkheid, ik had het niet over het combineren van ketamine en GHB, gewoon over GHB na Ketamine. Maar dat ging gewoon goed dus, zoals je hierboven al kon lezen.

GHB en Ketamine combineren lijkt me niks, ik heb ervaring met alcohol en Ketamine, zonder fout gaan, maar dat vind ik gewoon niks. Zowiezo, downers + downers is een dikke nee bij mij, word er 1) te vaag van en dan kun je nog eens goed gaan kotsen ook soms. Niet leuk. Doe mij maar uppers + downers :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
g & k = nee

na elkaar niet echt ervaring mee maar samen is al een paar keer niet goed gevallen bij mij

Toevallig gister eerst los gegaan op GHB :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: geweldig :grin: Toen het effect weg was aan de R-Keta gegaan.

Volgens mij kan die combi prima. Alleen om het tegelijk te nemen lijkt me niet echt handig.

:)

Bovenaan