• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Keta: Ik dacht dat ik nooit meer zou landen..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Whokers

Newbie
Intro:
- Vrouw van 30
- Rond de 1.75 en rond de 75kg
- Sinds 4 jaar regelmatig diverse soorten drugs gebruikt op zowel feestjes als in thuissetting;
- Weed en Hash
- 4FMP
- XTC
- GHB
- Ketamine
- 2CB
- LSD
- Poppers
- Lachgas
- SOS
- Pep

Setting:
- Bij mij thuis.
- Met een vriendin via internet, nog niet eerder ontmoet maar wel online een goede klik mee.
Zij is bekend met drugs, wilde GHB en Ketamine proberen (uiteraard niet gecombineerd).

Vooraf:
Dit weekend had ik een thuisfeestje bij vrienden. Deze begon op vrijdagavond en hierbij heb ik in het begin wat alcohol gedronken, daarna GHB (3x), Pep (1x), XTC (2x een kwartje) en later aan het einde van de volgende dag/avond (zaterdag dus) Keta gebruikt. Hier ging ik erg goed op en heb mij echt vermaakt! Ook de kwartjes X deden het prima, wat ik niet had verwacht aangezien ik dit afgelopen tijd in hogere doseringen gebruikt heb. In de tussentijd trouwens niet meer geslapen, dus zaterdagavond/nacht wel verstandig naar huis gegaan om slaap te pakken, aangezien maandag op dinsdag de nacht ook waarschijnlijk al zou worden overgeslagen.

De avond:
Nadat we hadden gesport en gegeten ging ik voor vriendin haar eerste portie GHB maken, zodat ze eerst kon voelen wat dat op zichzelf deed. Ik deed niet mee, want ik had maar een beetje en wilde genoeg voor haar hebben om het later ook nog in combinatie met XTC te voelen. Persoonlijk vind ik dat namelijk veeeel fijner dan GHB op zichzelf. Zij had na twee porties wel gevoel gevoeld, maar vond er net als ik zo niet heel veel aan. Daarom besloten we beide wat XTC bij te pakken en gingen voor een kwartje. Ondertussen kwamen twee vrienden even buurten, maar toen zij weg waren hadden wij nogsteeds niets van de XTC dus namen nog wat bij. Ook gaf ik haar hierbij nog wat GHB. Dit ervaarde ze, zoals ik had verwacht, ook heel erg fijn, ze ging er echt lekker op. Bij mij deed de XTC echt helemaal niks, dus ik besloot zelf voor nu even niet meer bij te pakken en heb de rest van de nacht vooral tripsitter gespeeld. Dit was ongeveer van 22:00 tot 04:00, daarna heeft ze alleen nog maar XTC gedaan en had ik ook besloten dan maar een hele erin te doen omdat ik toch ook wel wat wilde. Rond 06:00 deed dat nog niks en besloot ik wat Ketamine te nemen, zij wachtte nog even want ze was van haar laatste portie XTC ietwat misselijk geworden en we wilden ook zeker weten dat het geen kwaad meer kon ivm de GHB. Ondertussen waande ik mij weer in het fijne keta-gevoel en begon langzaam wat stom te praten. Vriendin vond het volgensmij erg vermakelijk, want man.. wat wordt je toch heerlijk retarted ervan. Even naar de wc lopen is zo'n avontuur, vertel ik haar als ik terug kom van het toilet. Ik neem nog wat Ketamine, geen idee hoeveel later dit is. Ze is inmiddels wel weer okee en ook wel nieuwsgierig, maar wilt ook wel even op bed liggen. Keta kan echt prima op bed, dus ik ging met haar mee en nam het mee. Tijdsbesef was al aan het vervagen en ik voelde me echt heel fijn, dus ik denk dat ik toen al gauw weer heb genomen en zij deed ook een puntje mee.
Ik had al heel de tijd proberen uit te leggen wat Keta met je doet, maar dat valt gewoon echt niet uit te leggen. Het puntje deed na een tijd nog niks bij haar, dus ze nam wat bij. Ik waarschijnlijk dus ook weer (ik hoorde achteraf pas dat ik echt vaak en snel bijpakte - tijdsbesef had ik niet meer). En ineens begon ze het te merken en begon ze verwonderd te praten over wat ze zag en hoe het voelde. Ik merkte aan haar spraak dat hij er inderdaad was ingekickt en ik lachtte haar uit. Maar mijn gelach met Keta wordt echt zoooo lelijk, kan er dan alleen niks meer aan doen en moet alleen maar harder lachen. Dan zeg ik tegen haar dat het ook erg leuk is om te lopen nu, dat het dus echt zo'n avontuur is. We besluiten samen naar de wc te lopen en ik vind het zooo leuk om haar reactie te zien als ze opstaat. We hebben er zo om gelachen, want je weet hoe debiel het eruit moet zien als je nuchter bent.. je loopt zo ongecontroleerd en moeilijk en verwonderd rond. Ik vind dit echt het leuke aan de Ketamine, je kunt in je eigen huis op avontuur!
Toen we daarna terug op bed lagen hebben we weer een beetje bijgepakt.. en vanaf toen, ik denk rond een uur of 07:30, weet ik echt nog maar vlagen. Ineens was ik weg en als ik weer terug kwam dan was ik zo verward. Ik zag mijn plafond, mijn kast, wist wel dat ik de omgeving herkende maar niet precies waar ik was. Zag mijn telefoon op mijn schoot, maar wist even niet meer wat het was en wat ik ermee moest. Er speelden liedjes af van vroeger, waarvan ik niet wist dat ze op mijn telefoon stonden. En ik was weer weg. En dan kwam ik weer terug, herkende een paar dingen wel maar kon het weer niet linken - besefte wat er gebeurde..en was weer weg. Op de "heldere" momenten vertelde mijn vriendin rustig dat het de Ketamine was die dit deed. Blijkbaar waren er een paar rondes waarbij ik ook echt geen idee had wie ik was, wat we hadden gedaan etc. En ineens besefte ik me dat ik in een lichaam zat.. Dat ik het kon besturen.. Dat ik 30 jaar was.. Huh? En weer weg. En weer terug.. en ineens was ik echt bang dat ik in deze staat van verwardheid zou blijven hangen en nooit meer zou kunnen landen. Had ik mezelf kapot gemaakt? Shit.
Maar gelukkig was zij er om rustig tegen me te praten. Ze heeft zoooo goed gehandeld. Toen ik weer echt een langer moment helder was en ze merkte dat ik echt weer communiceerde en okee genoeg was, durfde ze pas te gaan slapen.. Dit was rond 09:00/9:30. Zelf heeft ze (uiteraard en gelukkig) niks meer bijgepakt. Ze vertelde me later dat ik paar keer had bijgepakt met maar 10 min. ertussen, als ik dat had geweten (en zij, maar zij was er dus niet bekend mee) had ik toch een timer gezet. Maar dit gevoel van verwarring en tijdsverlies had ik met Keta nog niet eerder gehad en dus niet verwacht, waarschijnlijk trouwens ook omdat ik dan met anderen gebruikten en met hun meedeed.
Ook vertelde ze me dat ik op de momenten dat ik weg was, ook echt echt echt niet thuis was. Ze kneep dan in mijn hand, maar kwam geen echte reactie. Ik had de uitdrukking op mijn gezicht van een overledene. Toen ze dat zei voelde ik me zo schuldig, dat moet voor haar ook echt eng zijn geweest. En ik was nog wel de tripsitter.... Ze zegt dat ze er oke mee is, ze is wel wat gewend. Maar toch voel ik me echt rot hierover.

Ik vond dit echt een heel enge ervaring en zal voortaan echt beter opletten. Ik heb nu nog flashbacks als ik in bed lig en naar het plafond kijk, want dat was hetgeen wat ik vaak zag als ik terug "landde". Wilde dit graag van mij aftypen..

Ganggang💯

Badass junkie
Zou voortaan 3 maanden tussen je xtc gebruik laten anders merk je straks ook niks meer halfjes. En pep & xtc is ook niet echt een gezonde combinatie voor je neurotransmitters.

Wel een leuk geschreven rapport, lekker uitgebreid.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Op basis van de effecten die je beschrijft denk ik dat je niet heel ver meer van een K-hole af zat. Ketamine kan op die hoge doseringen flink trippy en verwarrend worden waarbij je inderdaad tijdelijk of helemaal ‘weg’ kunt zijn. Kan me voorstellen dat dit een beangstigende ervaring is als je dat soort effecten niet zoekt. Je ervaring is waarschijnlijk ook versterkt door de XTC. Opzich goed om te weten dat je het de volgende keer beter wat rustiger aanpakt. :)

Ik zou je niet te rot voelen. Kan gebeuren toch?

Goed geschreven report!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan