keta + mdma ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Chan_Ming-Jan zei:
heeft iemand ervaring met de combinatie met keta en mdma ? is dit een goed of slechte combinatie en hoe doseren ?

Heb het vroeger een paar keer gedaan. Mijn ervaring was erg goed ermee, hoewel andere het niet zo'n fijne combi vonden toen. Het doseren was kort gezegd mondjesmaat keta nemen nadat de mdma werkt, tot het naar je zin is/was. Had nooit veel keta nodig als het met mdma gecombineerd werd. Leek sterker te werken voor mijn gevoel.
Zorg voor geteste spullen als je dat hebt, zou ik eerst mdma nemen (bijv 125mg) en als het werkt een beetje keta naar behoefte, bijpakken kan altijd nog, wel handig vast dus vooraf keta klaarzetten/afwegen voor nasaal gebruik.
Hopelijk heb je er wat aan!

Nathaniel

Wijs gebruiker
Heb het alleen eens in de comedown van mdma gedaan, zorgde voor een aangename zachte landing :)

Yokibeer

Experimenterende gebruiker
Heb het jaartje terug een keer geprobeerd, had twee oranje kersen op ( 120mg xtc pil ) en toen de piek begon af te zwakken een lijntje keta gesnoven, ik werd er iets te gedesoriënteerd van wat zich toen uiten bij mij in paniek, en werd er knetters vaag van.

Machine

Experimenterende gebruiker
Yo,

Gisteravond even heerlijk gespaced. Feestje georganiseerd, spiegel op de tafel en lekker snuiven. Begonnen met een lijntje coke, toen een lijntje speed, nog een lijntje coke en nog een stuk of drie. Verder nog wat sleuteltjes in de toiletten, ja het was een mooie avond.

Ohh voor ik het vergeet, bij het eerste lijntje ook nog een likje M en 1/3 pilletje erbij..

WOW wat voelde ik me lekker

Om de avond te eindigen, nog even drie lijntjes keta erdoor gejast, en niet te vergeten nog een glaasje Champagne erbij. Ik heb nog nooit zo hard gespaced op keta.. Ik voelde me net een slak. Mijn benen helemaal slap en ik kon mezelf alleen nog maar door de kamer bewegen door mezelf overal aan omhoog te sleuren.

Trouwens, vlak voor de keta nog een ballonnetje gepopt. En wat skunk gerookt om de scherpe randjes ervan af te halen.

Ik raad jullie allen deze avond aan, het was geweldig.

Bovenaan