Keta reversed in body ervaring

Velvet

Newbie
Onlangs ben ik naar hotel gegaan met een hele charmante en lieve jongeman die ik nog niet kende….heb toen de meest bizarre magische ervaring gehad op keta t was creepy ….ben er nog van aan t nashaken: allebei behalve halfje x nix genomen ook geen alcohol en dan 1 lijntje keta gesnoven op de kamer maar toen gebeurde er iets heel heel heeeeeel bizars: ik zag hem uit zn lichaam gaan en IN MIJ echt weird 😱😱😱Ik voelde hem in mijn lichaam terwijl we aan het vrijen waren, twas ongelooflijk heftig! Het meest bizarre was toen we de ochtend erna er even over praatten hij uit zichzelf zei: ik voelde mij uit mn lichaam vliegen en in jou, en ik voelde mezelf penetratie hebben met jou😂😂😂😂🤷‍♀️ wtf?!? Twas echt TE bizar voor woorden
Heeft iemand ooit een vergelijkbare ervaring dat een andere persoon in je eigen lichaam komt en dan zichzelf ziet vanuit mijn ogen??

Spyro

DF-koning
Ja. Dit is best gebruikelijk bij Ketamine. Ik ben zelf ook vaak uit mijn lichaam getreden en zag dan bijvoorbeeld mijn eigen begrafenis… Ketamine is bijzonder spul!

Velvet

Newbie
Ja, dat je uit je eigen lichaam kan treden bij keta begrijp ik….maar dat iemand anders IN MIJN lichaam treedt, is dat ook normaal?
En omdat ik dat voelde, dacht ik dat het een onderdeel was van ‘mijn’ trip, maar toen hij hetzelfde vertelde de volgende dag, in detail zelfs dat hij mijn orgasme zelfs voelde opbouwen, DAT kan toch niet?
Word ik nu helemaal gek 🙈

Velvet

Newbie
Ik denk dat ik voorlopig even van de keta afblijf, dit soort dingen vind ik beetje eng (ook al was het gevoel op dat moment zalig rustgevend)

Zoraa

Wijs gebruiker
Klinkt mij juist als een geweldige ervaring. Maar heb het natuurlijk niet zelf mee gemaakt. Ik weet niet hoe het voelde voor jou. Jammer dat je het eng vond. Lijkt me echt geweldig.

Laatst bewerkt:

Velvet

Newbie
Eng in de zin van spooky , niet onaangenaam, integendeel. Ik vraag me dan ook af of iemand ook iets vergelijkbaars heeft meegemaakt hier?

Spyro

DF-koning
Ja, dat je uit je eigen lichaam kan treden bij keta begrijp ik….maar dat iemand anders IN MIJN lichaam treedt, is dat ook normaal?
En omdat ik dat voelde, dacht ik dat het een onderdeel was van ‘mijn’ trip, maar toen hij hetzelfde vertelde de volgende dag, in detail zelfs dat hij mijn orgasme zelfs voelde opbouwen, DAT kan toch niet?
Niet heel ongewoon tijdens iets intiems zoals seks.

Zeehond

Badass junkie
Zoals ik het lees is het echt magisch geweest, misschien zaten jullie op het zelfde level, dat gebeurt wel eens.
Dat je dingen van elkaar voelt op afstand.
Zelf heb ik de ervaring die je schrijft nog nooit op keta meegemaakt, maar ik denk dat jullie deze ervaring nooit meer vergeten. Zie het als iets heel speciaals.

aaronvk

Experimenterende gebruiker
Ja. Dit is best gebruikelijk bij Ketamine. Ik ben zelf ook vaak uit mijn lichaam getreden en zag dan bijvoorbeeld mijn eigen begrafenis… Ketamine is bijzonder spul!
dat lijkt me geen prettige ervaring. zelf nog nooit zulke dingen gehad. wel dat ik ineens achter de kassa stond in de winkel

Bovenaan