Keta staafjes?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Slehcxo

Newbie
Aloa luitjes,:handwaving2:

Vandaag kreeg ik een bericht van een goede vriend van me , Met de vraag of het mij leuk lijkt om keta staafjes te gebruiken.. (dit word zijn 1e x dus hij kon mij niet vertellen hoe en wat)
Ik had tot zijn bericht eigelijk nooit van keta staafjes gehoord :sweatsmile::laughing: Is dit het zelfde als gewoon keta of is de werking hier van anders? Wat zijn jullie ervaringen hier mee?

Groetjess ashley :revolvinghearts::owl:

Gympie

Badass junkie
hoii..

ja, het is gewoon ketamine.
volgens sommige keta fans hier is dat de fijnste soort.
kheb zelf ook alleen maar staafjes op en weet het verschil met bolletjes niet.
maar als ik er over lees dan denk ik dat de vorm er mss toch niet zoveel mee te maken heeft.
kwaliteit valt wss niet te beoordelen aan hoe het er uit ziet.

R zouden de staafjes zijn.
en schijnbaar krijg je bijna altijd de combi van R en S.

plezier!

Slehcxo

Newbie
aloah gympie,

Aha zo zit dat dus, top zo'n snelle reactie :innocent: Nu kan ik het gelijk aan hem melden dat het zeker door gaat haha!
Thank you!

geflipt

Wijs gebruiker
Het is al een keer zeer deskundig uitgelegd hier (ergens). Ketamine kent inderdaad 3 soorten. Maar hoe ze eruit zien heeft daar weinig mee te maken. Ketamine kan zowel de vorm aannemen van staafjes, bolletjes of poeder, ongeacht of het nu R, S of R/S Ketamine is. De vorm heeft enkel te maken met het productieproces (laat je dus niets wijsmaken).

Daarnaast is zowat 99% van de Ketamine op straat gewoon R/S Ketamine. Je kan S Ketamine vinden, maar dan komt het meestal uit ziekenhuizen. Je kan uitzonderlijk wel eens de veel minder sterke, maar meer tripperige R Ketamine vinden, maar zelfs dan is het waarschijnlijk geen garantie dat het echt wel de R variant is...

Ga er dus gerust vanuit dat het gewoon de R/S variant is.

Veel plezier!

heyol

Bewuste gebruiker
R is de beste. S is potenter maar komt imho veel te hard aan. Racemic is ook een soort ket maar is boecht (slecht).

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Veruit de meeste ketamine die op straat wordt verkocht is een mengsel tussen R-ketamine en S-ketamine, blijkt uit een ongepubliceerd Oostenrijks onderzoek. Ik vermoed dat het in Nederland ook zo is: dat alle ketamine 'racemisch' is (zoals een mengsel tussen R- en S-ketamine wordt genoemd).

De vorm van de kristallen zal je in ieder geval niet vertellen welk isomeer je te pakken hebt. Bij het kristalliseren maakt het uit hoe snel het mengsel afkoelt, hoe zuiver het is, wat de luchtvochtigheid is, of er veel of weinig trillingen zijn, dat soort dingen.

Een grote groep gebruikers beweert bij hoog en laag dat ze het verschil kunnen voelen. Op zich wil ik dat wel geloven, want uit onderzoek blijkt inderdaad dat er verschillen zitten in de effecten van S-ketamine en R-ketamine. Toch vind ik die gebruikersverklaringen niet zo betrouwbaar, omdat uit andere onderzoeken steevast blijkt dat het placebo-effect heel groot is. Dus als gebruikers denken dat ze S-ketamine hebben, dan zal dat hun ervaring beïnvloeden. Daarnaast wegen die gebruikers doorgaans hun dosis niet af, gebruiken ze geen gestandaardiseerde vragenlijsten om hun ervaring vast te leggen, of erger, schrijven hun ervaringen en dosis sowieoso nooit op.

Ik blijf dus voorlopig even volhouden dat bijna alle ketamine op de illegale markt racemisch is, totdat het tegendeel blijkt. Helaas test het DIMS niet op chiraliteit. Dus via het Nederlandse testssysteem zullen we het niet te weten te komen.

geflipt

Wijs gebruiker
Veruit de meeste ketamine die op straat wordt verkocht is een mengsel tussen R-ketamine en S-ketamine, blijkt uit een ongepubliceerd Oostenrijks onderzoek. Ik vermoed dat het in Nederland ook zo is: dat alle ketamine 'racemisch' is (zoals een mengsel tussen R- en S-ketamine wordt genoemd).

De vorm van de kristallen zal je in ieder geval niet vertellen welk isomeer je te pakken hebt. Bij het kristalliseren maakt het uit hoe snel het mengsel afkoelt, hoe zuiver het is, wat de luchtvochtigheid is, of er veel of weinig trillingen zijn, dat soort dingen.

Een grote groep gebruikers beweert bij hoog en laag dat ze het verschil kunnen voelen. Op zich wil ik dat wel geloven, want uit onderzoek blijkt inderdaad dat er verschillen zitten in de effecten van S-ketamine en R-ketamine. Toch vind ik die gebruikersverklaringen niet zo betrouwbaar, omdat uit andere onderzoeken steevast blijkt dat het placebo-effect heel groot is. Dus als gebruikers denken dat ze S-ketamine hebben, dan zal dat hun ervaring beïnvloeden. Daarnaast wegen die gebruikers doorgaans hun dosis niet af, gebruiken ze geen gestandaardiseerde vragenlijsten om hun ervaring vast te leggen, of erger, schrijven hun ervaringen en dosis sowieoso nooit op.

Ik blijf dus voorlopig even volhouden dat bijna alle ketamine op de illegale markt racemisch is, totdat het tegendeel blijkt. Helaas test het DIMS niet op chiraliteit. Dus via het Nederlandse testssysteem zullen we het niet te weten te komen.
Dit dus!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan