ketamine aLs pijnstiller

hallo allemaal

ik ben chronische ziek en heb hierdoor heel veel pijn ik heb nu morfine vor te spuiten als pijnstiller maar nu wilen ze het gaan proberen met ketamine kan iemand mij hier iets meer over vertellen

Angramar Temenos

Badass junkie
Ketamine als pijnstiller? What the fuck, als ik flink wat keta op heb voel ik nog prima pijn, of is het anders bij spuiten? Ik ben altijd bang dat doordat ik drugs ben gewend, als ik echt een keer narcose nodig heb, het "gewoon" drugs zal voelen en ik nog steeds vreselijke pijnen zal voelen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Raar dat ze ketamine als pijnstiller willen gebruiken, want het werkt oraal maar 3 uur en nasaal 1 uur. Dus dan moet je behoorlijk vaak bijnemen.

Kan je iets meer vertellen over je chronische ziekte?

underworld

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Raar dat ze ketamine als pijnstiller willen gebruiken, want het werkt oraal maar 3 uur en nasaal 1 uur. Dus dan moet je behoorlijk vaak bijnemen.

erm, wel bij nagedacht dat als het gespoten wordt (wat dus gebeurt bij zulke gevallen) het direct inwerkt en je lekker weg ligt te kwijnen in je kleine fijne k-hole?

TrippyShit

Badass junkie
Er zijn meer mensen die ketamine spuiten als pijnstiller. Er zit dan iets bij wat de hallucinaties en/of k-hole tegen gaat. En ik denk dat je wat later ook niet snel een k-hole meer zou krijgen aangezien ketamine ook tollerantie heeft.

Verder nooit naar underworld luisteren. Hij heeft een psychose..

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
Er zijn meer mensen die ketamine spuiten als pijnstiller. Er zit dan iets bij wat de hallucinaties en/of k-hole tegen gaat. En ik denk dat je wat later ook niet snel een k-hole meer zou krijgen aangezien ketamine ook tollerantie heeft.

Wel meer mensen hebben last van psychotische stoornissen, dus?

leppeh

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:

Wel meer mensen hebben last van psychotische stoornissen, dus?

Als je luistert naar mensen met een psychose krijg je AIDS... algemeen bekend.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb hier wel aantal dingen op aan te merken;

Een dosis boven de k-hole werd vroeger gebruikt voor narcose, en dan ook echt een narcose dus gewoon coma achtig. Ook geen k-hole, gewoon coma...

Als pijnstillen word inderdaad ketamine + diazepam ook wel bekend onder de naam Ketaval (erg creatief zijn ze niet...) gebruikt.

Maar het komt echt niet veel voor hoor... Ik weet niet precies in welke situaties wel en niet, maar vaak komt het echt niet voor

Bovenaan