Ketamine-buik?

Discussie in 'Ketamine' gestart door Yaizer, 8 nov 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Hee df'ers,

Ben even op m'n vragen avond. Voor de zomervakantie reageerde ik nog "oke'' op ketamine. Vond het een fijn gevoel en zelf een avondje steeds een nakkie nemen tot dat je in een k-hole kwam (erg verantwoordelijk hé :P ) Ik kwam er net niet in, wel vreselijke zware / grimmige / duistere hallucinaties met ogen dicht die ook redelijk spirutueel waren. Kon alleen niet meer lopen om bij te nemen :tearsofjoy:

Na de zomervakantie weer een keertje gebruikt (wel in combinatie van alles) maar ik werd een beetje raar van de keta. Ik kreeg een enorm, enorm opgeblazen buik. Het was gewoon helemaal strak omdat het zo opgeblazen was. (Ook dacht ik dat mijn kaak ontwricht was, ribben uit de kom, ruggenwervels door heen was gezakt en als ik in de spiegel keek was dat ook zo!) Ja klinkt allemaal heel eng, was het misschien ook maar ik ging totaal niet fout. Accepteerde dat het de drugs was (alcohol, xtc, 2c-b, wiet en ketamine...ik weet het dit doe ik niet meer vaker) maar vond het wel prima. Het enigste waar ik mij echt zorgde om maken was die reuzachtige buik...(trok in de middag weer weg)

Nu heb ik een maand geleden weer ketamine gebruikt, uiteindelijk de club/kroeg uit gegaan omdat ik er echt even niks meer van begreep. Naar huis gegaan en even muziek geluisterd in bed maar dan...weer een "beginnende" opgeblazen buik. Ik zie het ook gewoon bol worden.
    Dit is dus gewoon echt niet goed.

Ik word ook heel raar op ketamine en is eigenlijk mijn minst favoriete drugs maar wat duid die bolle buik aan (echt heel erg bol).

Wat is dit?

2. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Verhaal nog een keer gelezen, ik klink echt als een vreselijke onverantwoordelijke drugsmisbruiker! Dit is dus niet de bedoeling. Die combinatie was niet geplant en ga er normaal enorm verantwoordelijk mee om.

Pfoe, echt heftig als ik het zo lees! :grin:

3. benniesmitters

benniesmitters Bewuste gebruiker

Ach denk dat menig wel eens van die combinaties doet/gedaan heeft. Soms is verstandig zijn niet de leukste optie :P.

Ik zou echt niet weten waar door het komt.. Wel weet ik dat ik door alcohol altijd zo'n uitgezette buik krijg. Misschien dat keta de inwendige buikspieren verdoofd die er voor zorgen dat je buik normaal strakker staat. Maar ik zou het echt niet weten.

4. steelpan90

steelpan90 Experimenterende gebruiker

Zodra je de overige ketamine doorslikt die in je keel komt, dan gaat dit erg slecht samen met je maag. Ketamine is voor de meeste mensen pas bij meerdere grammen per dag echt schadelijk voor je buik. Dit gaat gepaard met k-cramps, een regelrechte hel waar je dan in komt.

Een vriend van mij hoeft maar 3 nakkies te nemen en de drip door te slikken en hij krijgt al last van zijn maag, ook opgeblazen(gevoel), rommelige buik, beetje misselijk, je voelt gewoon echt dat je maag aan het vechten is met die keta.

Ik heb nu na een lange periode 5gr per dag te hebben gebruikt een extreem gevoelige buik voor keta. Zodra ik ook maar 2 puntjes neem en iets doorslik, dan slaat mijn buik gelijk helemaal op hol.

Enigste remedie is niet meer gebruiken, die drip uit te spugen (deed ik altijd) of lanzoparole halen op internet. Zodra je die drip uitspuugd (ben je thuis, pak dan een glas en spuug daar alles in) zul je geen last meer krijgen van je maag. Alleen je nieren, lever en blaas zal na een lange periode van veel gebruiken flink pijn doen, maar dit kan je zelf in de hand houden door niet elke dag te pakken.

Ikzelf heb altijd een gevoel alsof mijn hele lochaam aanspant en dan weer ontspant. Vooral mijn maag nieren en lever doen dan extreem zeer. Alsof ze heel snel aangespannen worden. Dit komt doordat je lichaam/geest een extreme aanslag krijgt van keta. Je bent bij een k-hole volledig "verlamt" en je voelt de verdoving zijn werk doen. Zodra je te vroeg je ogen open doet en gaat lopen, zul je ook in een hele rare waas komen.

Ik heb er zelf extreem veel mee geëxperimenteerd, maar ben er ook keihard door onderuit gegaan. Ik zou zeggen geniet en doe lekker spacen, maar alles met mate. Denk na over eventuele verslaving enzo want deze is er eerder dan je denkt.

Verder hoop ik zeker dat je nog een paar goeie ervaringen/khole trips zult meemaken. Heb daar altijd goede en spirituele ervaringen aan over gehouden!

5. GoedeWiet

GoedeWiet Experimenterende gebruiker

Gast, serieus? Ik heb in je andere topic nog geprobeerd je iets van goedbedoeld advies te geven. Maar als ik dit (en je coke topic) lees, dan heb ik sterk het idee dat je echt geen flauw idee hebt wat de implicaties zijn van wat je aan het doen bent..

Kijk eens een documentaire ofzo, of lees eens iets verder als wat topics op drugsforum. Ketamine misbruik staat erom bekend dat het je blaas onherstelbaar beschadigd bij overdadig gebruik. En dan gaat het niet over zoiets als een alcohol kater, maar als in permanente orgaanschade. Volgens urologen:

"Urologists warn anyone who experiences bladder pain when using ketamine to stop taking the drug immediately, as if too many bladder cells are killed there will not be enough remaining to repair the tissue."

Het advies voor ieder weldenkend mens is dus om direct te stoppen als je het zover laat komen, en niet om het 'in de hand te houden' door niet elke dag te pakken. Wat is je plan dan eigenlijk? Met het risico van het verliezen van je blaas (weet je hoe kut DAT is?), toch blijven doornakken?

6. steelpan90

Met alle respect, maar ik ben denk ik (samen met velen) het levende bewijs dat ketamine pas bij extreem hoge dosisen en continue gebruik van vele maanden pas echt blijvende schade zal opleveren.

Ik ben 1 jaar verslaafd geweest aan ketamine,. 10 maanden 7gr per week en de laatste 2 maanden 5gr minimaal per dag. Uitgerekend kom ik daar ongeveer uit op 580 gram Ketamine in 12 maanden, gemiddeld ongeveer 1.5gr ketamine per dag. In deze verslaving gebruikte ik elke dag de gehele dag door.

Uiteindelijk na die 580gr in me neus te hebben geduwd, heb ik een volledige scan gemaakt van al mijn organen, verschillende bloedtesten laten doen en alles zag er topfit uit. Mijn blaas krijg ik na 7 dagen clean te zijn van keta ook steeds minder last van en zal over een paar dagen weg zijn.

Ik heb de laatste tijd zeer veel pijn gehad door de ketamine, maar dit komt doordat mijn maag, lever, nieren ineens 5 gram pop hun donder kregen. Hierdoor werden ze geïriteerd en trekken ze samen, maar blijvende schade is bij mij nergens te bekennen. Lijkt me toch dat ik een uitzondering ben.

Ook het verliezen van je blaas lijkt mij een one-of-a-kind story. Er zijn altijd zeer extreme gevallen. Blaasproblemen heb ik zeker gehad, maar die zijn nu na ondeveer 7 dagen al bijna weg. Lijkt me raar nadat die even 580 gram heeft kunnen verwerken. Pas na die 5gr per dag begon ik na een maand ofzo iets te voelen.

Je snapt natuurlijk dat een dokter ofzo niet gaat vertellen dat ketamine vrij weinig effect op je lichaam heeft, toch? Van een pilletje ga je volgends het nieuws ook dood toch? Of een van een kleine wietplantage brand direct heel de buurt af toch?

Mensen die hier veelal uitspraken over doen in officiele stelling (dokters, wetenschappers etc.) Kunnen gewoonweg niet positief zijn over drugs. Tuurlijk heeft de ketamine wat schade aangericht aan mijn blaas, en hebben mijn organen dit echt niet grappig gevonden, maar ik ben gewoon nog perfect gezond (buiten mijn blaas om)

Of ben ik nu zeldzaam?

7. Fool

Fool Badass junkie

Je beseft dat ketamine een medicijn is dat dokters zelf gebruiken, en dat het juist door onderzoekers positief geprezen wordt in onderzoek naar de behandeling van mentale aandoeningen?

8. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik zie het al helemaal voor me een dokter die scheef loopt van de keta :tearsofjoy:. Sorry zal het topic verder niet meer crashen.

Fenrir en SkittlesAndMe vinden dit leuk.
  9. steelpan90

Dat weet ik, mijn eerste keta "ervaring " was dan ook in het ziekenhuis. Het word alleen bij kinderen en babys gebruikt . Ook worden dieren ermee verdoofd.

Een ketamine behandeling is natuurlijk ook wat anders dan het thuis op de bank gebruiken he..

10. Fool

Fool Badass junkie

11. MainlineSara

MainlineSara Gevalideerde professional Professional

Hoi Yaizer!

Ik keek gisteren dit filmpje en moest toen bij 19 minuten aan deze thread denken. Mat Southwel (de spreker) heeft het over Chemy belly en noemt net als Steelpan de oplossing om de drip uit te spugen, maar ook dat het kan komen door de hoge doseringen bij het snuiven, en dat kleinere doseringen zouden kunnen helpen.

KropSla en Tijdloos vinden dit leuk.
  12. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Hee allemaal!

Lang geleden weer dit topic! Ja is dus soms wel echt een dingetje....

Ja ik heb dit probleem dus soms vaker gehad nu...mijn buik wordt soort van "opgeblazen". Heb het meestal met ketamine. Ik weet dus niet of het het probleem is dat ik de keta moet uitspugen. Zal het de volgende keer dus proberen. Heb dus 3 weken geleden weer ketamine gebruikt (later overgestapt op de coke) en kreeg het weer in lichtere maten! Erg irritant omdat het echt de beste coke was die ik ooit had hahaha.

Maar ik heb dit probleem dus ook een keer op mdma gehad en ik heb dus een hele rare beredenering hiervoor;

Ik krijg van sommige drugs (voor mijn gevoel) extra gassen in mijn darmen (gewoon extra gasproductie) alleen ik krijg dus van sommige drugs dus ook een vergroot prostaat (voor mijn gevoel) en heb het gevoel dat mijn prostaat dus zo erg opzwelt dat ik dus de gassen niet meer kan "loosen" om het zo maar te zeggen. De volgende ochtend heb ik het soms ook en dan in een paar scheten is mijn buik weer normaal.

En heb het oprecht in hele erge staten gehad dat de avond gewoon voor mij soort van "over" is en ik op bed moet gaan liggen.

Ik weet dus niet wat het is maar ik vind het flink klote. Ik ben dus ook rete voorzichtig tegenwoordig.

Het aller vervelendste is dus nog...het gebeurd niet altijd! Bij xtc / mdma nog maar één keer gehad en bij ketamine misschien een keer of 4. Het gebeurd dus echt heel soms....

13. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Ik heb het ook wel af en toe hoor, met pep raken mijn darmen bijvoorbeeld ook van slag en dan ga ik heel veel lucht opslaan.

Irritant, gelukkig nooit zo erg gehad dat het écht vervelend wordt.

14. Amfi_Tekno23

Amfi_Tekno23 Newbie

Ik heb dus zelfs sinds 2/3 weken last van k-kramps. Echt een ondragelijke pijn rond de maag (schijnbaar zit het bij de galblaas). Na de hevige krampen die een half uur.tottwee uur kunnen duren, kan mijn maag nog de hele dag pijnlijk zijn. Wel in veeeel mindere mate.

Misschien is dat hetzelfde gevoel als jij beschrijft? Wel raar, want dit krijg je meestal pas na lange tijd (bijna) dagelijks gebruiken. Maar sommigen hebben er helemaal nooit last van.

Zelf heb ik altijd de drip die je in je.keel krijgt doorgeslikt... dat kan wel de grootste veroorzaker zijn omdat het dan in je maag komt. Ik weet dat dit slecht is, maar ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar om de drip omhoog te.halen om uit te spugen :confused:
    Seriously guys, hoe doen jullie dat?:sweatsmile:

15. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik zou er maar even mee naar de huisarts gaan, kan erg slecht voor je blaas zijn. Uiteraard dan ook gewoon eerlijk vertellen dat het door de keta komt, want anders kan de huisarts je niet goed helpen.

Deel Deze Pagina