1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ketamine en Diazepam

Discussie in 'Ketamine' gestart door Genieter, 4 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Genieter

Genieter Belezen gebruiker

Voor mensen die niet kunnen slapen...
    Daar heb ik geen problemen mee na ghb gebruik zit ik vaak aan de Diazepam.
    Ben nooit lichamelijk verslaafd maar om de comedown van de ghb op te vangen vind ik valium heerlijk.
    Snuif ik daar een dikke lijn keta bij dan slaap ik als een roosje :redrose:
    Een heerlijke combinatie helemaal plat en dan wazig wakker worden en dan douchen en je bent weer de oude!

2. JohnnyDoe

JohnnyDoe Experimenterende gebruiker

Een comedown van ghb, valium erachteraan om het te neutraliseren en zonodig keta erbij om te slapen maar niet lichamelijk verslaafd.. :tongueclosed::sunglasses:

maar eerlijk gezegd, buiten het aanraden aan andere om, zou ik echt zeggen dat ik je post zelf heb geschreven dus wie ben ik hahah. Maar comedown van ghb nog niet bewust last van gehad.

Zint eer ge begint en als je het doet zorg op zijn minst dat er mensen bij je in de buurt zijn met zulke combi's, al helemaal als je er onervaren mee bent!

Afhankelijk van de dosis geven diazepam/valium, ghb (in hogere doseringen) en ketamine je alledrie een "downer" effect en in ieder geval 2 ervan onderdrukken je ademhaling. Laat staan in combinatie en je lichaam niets gewend of tolerant is.. Drink daar nog een paar goeie glazen bij en de kans is groot dat je pas weer de oude bent na je wakker wordt aan een infuus bij je lokale spoed post :beer:

Maar nogmaals, héél eerlijk gezegd, heb ik die combi + liters drank (en wel meer) erbij ook al tig keren gedaan en is het tot nu toe altijd goed afgelopen dus wie ben ik.

Iedereen is anders en tolerantie en andere (gezondheids) factoren schelen een hoop in de afloop met zulke dingen. Bint eer ge bezint.

Laatst bewerkt: 14 jun 2019 om 20:53
  3. Genieter

Diazepam en keta word gebruikt om mensen in een narcose houden.
    Maar ik neem natuurlijke hele lage dosisen.
    En dan gebruik ik natuurlijk geen ghb op dat moment.

Maar dat is zo lekker slapen.
    Valium en een jointje ook!

Nee nooit lichamelijk verslaafd geweest ik bing hem wel een paar dagen door maar stop tijd.
    Nu sinds kort die medicijnen ondekt.
    Prima voor na een paar dagen feesten :tongueout:
    Je moet dan ook voor de rest drugsvrij zijn.
    Geen drank of iets erbij.
    Maar wel echt slapen en hoe!
    Ben in een keer weer nuchter de volgrnde dag.

4. JohnnyDoe

+G, narcosecocktailtje, iemand?? :beer:

En gek is dat hé, van sommige mensen hoor je dat ze na een paar dagen al afkickverschijnselen krijgen terwijl anderen er na maanden en sommige zelfs jaren op en af ge-binge nog geen echte last van hebben..

Jointje en valium is altijd lekker.

En als iemand het ooit heeft gecombineerd, voel je nog wel iets van de G als je er diazepam bij op hebt? Bij keta vind ik dat valium het leuke er vanaf haalt, maar het kan wel errrug chill zijn

Genieter vindt dit leuk.
  5. Genieter

Ik zorg er voor dat ik ghb en diazepam niet mix.
    Ik neem niet de volgende dag als ik aan de valium ben g.

Als je een leuke keta avond wil en je bent aan de valium dan is dat echt niet leuk.
    Ik kom niet uit mijn woorden en ben niet gezellig.
    Wat ik bedoelde met dit topic is.
    Als ik 10mg 3x op een dag heb genomen van valium.
    Dan pak ik voor dat ik ga slapen 2 lijntjes keta en dan ben ik vertrokken.
    Die Gabapentine werkt ook als je aan de ghb bent geweest.
    Val je zo van in slaap.
    Voor de rest wil ik de benzo's beperken.
    Anders zit je straks daar weer mee te klooien.

Ik neem wel eens een valium in de begin van de dag en dan later op de dag ga ik over op speed!
    En dan ga ik Call of Duty spelen.
    Uren lang! En ben ik de beste speler op een gegeven moment.

Als je ooit eenmaal de grens bent over gegaan en teveel ghb hebt gebruikt een lange tijd.
    Dan krijg je een afkick.
    Die afkick komt weer terug als je weer gebruikt.
    Al stop je een maand met ghb het blijft zich opbouwen.
    Het is een vreemde drugs.
    Heel veel mensen om mij heen gebruiken het.
    En je ziet dat iedereen het zelfde ervaart.
    Het gekke is dat je weet dag het een drugs is die je niet zo vaak moet gebruiken.
    Maar de verleiding is groot zeker als je veel op after party's komt waar veel ghb word gebruikt.

Zodra ik g moet nemen om me goed te voelen en geen effect meer voel dan wil ik er vanaf!
    Voel me ook vies worden zo lang aan de drugs.
    Dus ik zou nooit weken lang blijven door gaan.
    Het heeft geen nut!
    Na 2 dagen a 3 dagen verlies je het lekkere effect en dan ga je dus nemen om je normaal te voelen.
    Dan hup wat medicijnen erin en misschien wat keta en dan heerlijk slapen en dan ben ik er weer uit!
    Soms blijf ik 3 dagen aan de valium als ik echt een heftig weekend heb gehad.
    Dan kan ik gewoon werken het huis schoonmaken en alles doen wat ik wil.
    Ben gewoon een beetje stoned achtig.

Ik snap dat g verslavend is, maar om weken of zelfs maanden lang om de 2 uur een buisje blijven gieten?
    Ik begrijp dat niet.
    Je slaapt niet goed je krijgt een plofkop, en geil word je er ook niet meer van.
    Duidelijke tekens dat je moet stoppen.

Laatst bewerkt: 15 jun 2019 om 03:55
  6. JohnnyDoe

Heel goed gezegd.

Genieter vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...