Ketamine + GHB

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
in grote hoeveelheden is zo ongeveer alle drugs dodelijk.

maar denk niet dat G en K goeie combo is.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
Kaoutar zei:
vrienden van mij vonden het een hele leuke combinatie

hoop vrienden van mij ook juist niet...

ik vind het ook niet vervelend

Veel mensen proberen iets één keer, en als het dan niet goed valt, of er gaat iets mis in de dosering bv. is het gelijk: ja geen goede combi.... :rolleyes: ik zeg: soms moet je een beetje doorzettingsvermogen hebben om de volle waarde van iets te kunnen inschatten. :sunglasses: Voor mij is niet goed gaan juist een extra dare om het nog een keer op een goede manier te willen beleven...

SperSIZEboon

Badass junkie
TechNora zei:
SperSIZEboon zei:
Kaoutar zei:
vrienden van mij vonden het een hele leuke combinatie

hoop vrienden van mij ook juist niet...

ik vind het ook niet vervelend

Veel mensen proberen iets één keer, en als het dan niet goed valt, of er gaat iets mis in de dosering bv. is het gelijk: ja geen goede combi.... :rolleyes: ik zeg: soms moet je een beetje doorzettingsvermogen hebben om de volle waarde van iets te kunnen inschatten. :sunglasses: Voor mij is niet goed gaan juist een extra dare om het nog een keer op een goede manier te willen beleven...

het waren vrienden die het wel vaker geprobeerd hebben :wink: en ook totaal niet onervaren zijn met drugs in het algemeen...

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:
Oh! Ok, dan bedoel ik het meer in het algemeen :openmouth:

dan moet je mij de volgende keer niet quoten :P

Het was naar aanleiding van jouw dingetje, wat ik daar verder van maak is mijn dingetje. Ik ging niet in op specifiek jouw vrienden, maar meer op het hele abstracte 'vrienden vinden bla bla bla van combi bla bla bla idee'. Ik quote jou lekker wanneer ik daar zin in heb.

Dus.......... :openmouth:

SperSIZEboon

Badass junkie
TechNora zei:
SperSIZEboon zei:
TechNora zei:
Oh! Ok, dan bedoel ik het meer in het algemeen :openmouth:

dan moet je mij de volgende keer niet quoten :P

Het was naar aanleiding van jouw dingetje, wat ik daar verder van maak is mijn dingetje. Ik ging niet in op specifiek jouw vrienden, maar meer op het hele abstracte 'vrienden vinden bla bla bla van combi bla bla bla idee'. Ik quote jou lekker wanneer ik daar zin in heb.

Dus.......... :openmouth:

we moeten niet zoveel dingessen, daar komt het op neer

:smoke:

Spor

Wijs gebruiker
gisteren nog wat ket opgelost in water, dat gemixed met ghb en met dat drankje een temazepam weggeslikt onder het genot van een lekker jointje... En ik leef nog :beer:

Niet dat ik het iedereen perse heel erg aan zou raden, kweet wel dat niet iedereen tegen alles door elkaar kan, maar om nou per definitie te zeggen dat het dodelijk is, nee...

Bovenaan