• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Ketamine hoeveelheid maatstaaf.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

benzzzy

Badass junkie

Dit is hoe 15-25-35-50-100-150-250-500mg ketamine eruitziet met een lineaal en een sigaret voor schaal.

Dit is bedoeld om te laten zien hoegroot een lijn ONGEVEER is.
Dit verschilt per stof en zelfs van batch tot batch.
Zelfs in de zelfde batch kan er een verschil zitten in het volume van het poeder afhangend van hoe goed het gecrushed is.

Gebruik dit niet als excuus om geen weegschaal aanteschaffen.
Gebruik dit zeker niet voor het eyeballen van stoffen actief in de mg range.

DIT IS NIET BEDOELD ALS VERVANGING VAN EEN WEEGSCHAAL.

Maar gezien er genoeg mensen zijn die koppig zijn en het vertikken er een te kopen (zoals ik) vind ik dat dit mogelijk meerwaarde kan hebben.

Ja drugs doen zonder weegschaal is stom.
Maar drugs doen zonder weegschaal en geen flauw idee hoe 100mg er mogelijk uitziet is nog stommer.

Lees aub de link die ik eerst heb gepost betreft de risico's van het zo afmeten van drugs.

Martinus

Bewuste gebruiker
Kun je een overdose krijgen door snuiven? Ik had gelezen dat de membranen in je neus niet voldoende ketamine op kunnen nemen om er dood van te gaan.
En dat je like beide neusgaten 2 keer vlink moet vol snuiven in een reeks snuiven om echt een dikke K-hole in te rollen. Nu heb ik met keta nooit de grenzen opgezocht. Van 4 snuifjes voel ik me al zo leeg van binnen dat ik het vaak opgeef op dat punt.

benzzzy

Badass junkie
Ik snap dat dit op het randje zit kwa Harm reduction gezien iemand die dit ziet het eventueel zou kunnen zien als reden voor het niet aanschaffen van een weegschaal en daardoor in de problemen raakt ivm een te hoge dosering.

Maar dit soort informatie kan daarintegen met een beetje gezond verstand ook zeer makkelijk een situatie als hierboven genoemd verkomen als er geen mogelijkheid is om af te wegen (geen geld minderjarig en wonend bij ouders in de gevangenis go on.)

Als je deze afbeeldingen wil gebruiken voor het inschatten van de hoeveelheid drugs dan adviseer ik je ten sterkste ervanuit tegaan dat wat je voor je hebt meer is dan je denkt.

You can always take more but never less.

benzzzy

Badass junkie
Kun je een overdose krijgen door snuiven? Ik had gelezen dat de membranen in je neus niet voldoende ketamine op kunnen nemen om er dood van te gaan.
En dat je like beide neusgaten 2 keer vlink moet vol snuiven in een reeks snuiven om echt een dikke K-hole in te rollen. Nu heb ik met keta nooit de grenzen opgezocht. Van 4 snuifjes voel ik me al zo leeg van binnen dat ik het vaak opgeef op dat punt.
Ketamine is een vrij vergeven middel.
De dosering is hoog de dose response curve is niet al te stijl.
Fatale dosering is ook niet snel bereikt en Idd je neus kan maar zoveel drugs aan per keer dus een groot deel zal ook via je keel naar de maag gaan en daar opgenomen worden met een lagere biologische beschikbaarheid dan nasaal.

Vandaar dat het ook het beste is om frequent kleine lijnen te doen in beide neus gaten tegenover 250mg lijnen.

Iedere 10m 25-50mg. Per neusgat tot je bent waar je wilt zijn.

Verder gebruik ik ook saline neusspray tijdens een binge een aantal minuten voor een redose om te helpen met de absorbtie en het schoon houden van mijn sinussen.

Spyro

Bewuste gebruiker
Ik ben verslaafd geweest aan Keta, waarbij ik in het begin goed vaag werd van 1 puntje is dat uitgelopen tot een gram of 6 per dag. Het werkt op een gegeven moment niet meer, je neus raakt verstopt, zelfs na het spoelen doet het niks meer en toch stug door blijven snuiven. Nu na een +- jaar later is mijn tolerantie nog steeds niet omlaag. Ik voel amper wat van een gram. Waar ik énorm van baal. Lijkt ook niet te herstellen...

heyol

Experimenterende gebruiker
Hoezo is snuiven zonder weegschaal zo erg? Je weet toch zelf hoe dik je je lijnen moet leggen?
Of moet ik volgende keer een weegschaal mee de club inpakken? xD

Ganggang💯

Wijs gebruiker
Hoezo is snuiven zonder weegschaal zo erg? Je weet toch zelf hoe dik je je lijnen moet leggen?
Of moet ik volgende keer een weegschaal mee de club inpakken? xD
Omdat je dan niet weet hoe veel je binnenkrijgt. Als je een dikke tolerantie hebt dan maakt dat wat minder uit. Maar als je er verantwoordelijk mee omgaat dan is het wel handig om bij te houden. Teveel keta is geen pretje, helemaal niet als je in een club bent.

Dan zou ik eerder met kleine sleutel puntjes werken, en er gewoon weinig op doen. Je kan altijd meer nemen, minder niet.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Dit is bedoeld om te laten zien hoegroot een lijn ONGEVEER is.
Lekker handig wanneer de linialen op de afbeelding verschillende formaten hebben ten opzichte van elkaar terwijl ze wel dezelfde eenheid aangeven (cm). :smirk:

Ketamine is nog aardig idioot resistent mede vanwege de snelle opkomst, korte duratie, het grote benodigde volume en de caustische eigenschappen van Ketamine. Maar andere substanties oogballen loopt vrijwel altijd minder wenselijk af. Ook doet oogballen misbruik potentieel aanzienlijk toenemen natuurlijk, het heeft dan ook een relatief hoog zelfdestructief gehalte.

Sleutelpunten wegwerken in een club is ook niet bepaald ideaal. Mensen moeten lekker doen en laten wat ze willen zolang ze anderen er niet mee lastig vallen maar de meeste mensen houden zichzelf voor de gek natuurlijk. Doseringen inschatten op het oog is enkel weggelegd voor dwazen.
Nu na een +- jaar later is mijn tolerantie nog steeds niet omlaag.
Tolerantie op NMDA antagonisme is een mythe, je realiteit is een leugen. Het is meer waarschijnlijk dat je hersens opgehouden zijn met werken.

PS:

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan