Ketamine in urine

Iemand die weet hoelang ketamine in je urine kan zitten?
Ik gebruikte dagelijks 2-4g/dag maar ben ondertussen 3maanden gestopt.
Nu krijg ik dit na 3maanden niet te gebruiken nuchter te zijn als resultaat ... nog steeds positief?

ket.png

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoelang heb je dagelijks 2-4g/dag gebruikt?
Ik kan medisch/wetenschappelijk niets onderbouwen maar zou het niet kunnen zijn dat de afbraakstoffen zich verankert hebben met je blaaswand?
De invloed van veelvuldig ketaminegebruik op je blaas is wel bewezen dacht ik, dat het je blaaswand aantast.
Daarom ging dit antwoord even door mijn hoofd.

DjYella

Wijs gebruiker
Ik kan medisch/wetenschappelijk niets onderbouwen maar zou het niet kunnen zijn dat de afbraakstoffen zich verankert hebben met je blaaswand?
De invloed van veelvuldig ketaminegebruik op je blaas is wel bewezen dacht ik, dat het je blaaswand aantast.
Helpt dit artikel iets?

DjYella

Wijs gebruiker
Nu weet ik het nog niet.
Als je schrijft 'helpt dit artikel iets' kan ik het opnemen als in 'je kan deze onzin beter niet schrijven'
Of voor de TS 'dat het een gedachte zou zijn die 'zou kunnen''.
Oh nee zo bedoel ik het niet, in dit artikel wordt de afbraak van ketamine beschreven.
Metabolieten zijn tot 11-14 dagen terug te vinden.
Verder interessant leesmateriaal voor de liefhebber

Note: nu met link...

Laatst bewerkt:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh nee zo bedoel ik het niet, in dit artikel wordt de afbraak van ketamine beschreven.
Verder interessant leesmateriaal voor de liefhebber
Maar ik zie nergens een artikel :tearsofjoy: , ok nu snap ik de verwarring, ik denk dat je vergeten bent het artikel aan je bericht toe te voegen

Dit gaat toch over een periode van zeker 3 jaar en de laatste 2 jaar dagelijks .. dis is wat ik dus ook dacht dat dit kon gebeuren, gelukkig is met mijn blaas nog alles in orde op zich en ben ik er nog op tijd bij .. ben blij dat ik er mee gestopt ben , zou een eventuele blaasspoeling hier voor kunnen helpen om dit weg te krijgen?

plex

Wijs gebruiker
Is dat niet bij eenmalig gebruik? Want volgensmij kon ketamine bij misbruik vrij lang aantoonbaar zijn heb ik ergens in mijn achterhoofd zitten, dacht zelf iets van 1/2 maanden. Ik zal dit wel even fact checken. Kom er zo op terug!

Edit: laat maar, gecheckt. Je hebt inderdaad gelijk, excuus.

Spyro

DF-koning
Dit gaat toch over een periode van zeker 3 jaar en de laatste 2 jaar dagelijks .. dis is wat ik dus ook dacht dat dit kon gebeuren, gelukkig is met mijn blaas nog alles in orde op zich en ben ik er nog op tijd bij .. ben blij dat ik er mee gestopt ben , zou een eventuele blaasspoeling hier voor kunnen helpen om dit weg te krijgen?
Een blaasspoeling is voor andere doeleinden dan restjes Ket weg krijgen 😬 Al vind ik 3 maanden wel erg lang. Bij heel hevig gebruik kan het oplopen tot een maand. 3 maanden is wel erg lang

In ieder geval geen grote gevolgen juridisch ofso , maar zou graag 6 maanden clean blijven voor mijn rijbewijs testen ( en langer natuurlijk :) ) als iemand ooit problemen heeft met ketamine gebruik en er meer over wilt weten en hier ook vanaf wilt mag mij altijd contacteren.

Bovenaan