Ketamine, K-kramp?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Keenan

Newbie
Ongeveer 2 weken geleden heb ik redelijk wat ketamine gebruikt. Hooguit 1,5 gram in een weekend. (in dezelfde weken hiervoor ook weleens maar niet extreem veel)
Nou voel ik sindsdien soms kleine steekjes bij mijn blaas, zou het geen kramp willen noemen maar dat is wel hoe het bij ernstigere gevallen op het internet wordt genoemd.

Het gevoel wordt soms wel een stukje minder, is zeker niet constant aanwezig en is ook niet pijnlijk (maar het is er wel).
Vroeg mij af of het slim is om langs de huisarts te gaan of nog even te wachten omdat het misschien vanzelf weg gaat.

Revolutionair

Bewuste gebruiker
Deze klachten zijn bekend van Ketamine.
Maar dan zou je een jaar lang heftig moeten hebben gebruikt.

Maar misschien waren er al blaas/nier problemen die je had en niet van wist.
En heeft de ketamine dat versterkt.

Dus als je echt problemen ervaart kan je altijd even checken toch?

Hallo,

Bij mij is dit ook enkele keren voorgekomen. Grappig genoeg was de eerste ( en ook meteen meest hevige ) keer, na een pauze van 6 maanden gebruik. Ik vermoed dan ook dat het per ketamine batch/soort verschilt.

Deze eerste keer had ik +- 1 gram gebruikt op een avond en heb toen3 dagen lichte blaasontsteking-achtige klachten gehad. Pijn bij plassen en meer aandrang om te plassen.

Zelf gebruik ik ( misschien iets té ) regelmatig ketamine. Wat voor mij helpt, is tijdens het gebruik alleen water drinken, veel te drinken, en meteen als je voelt dat je moet plassen, te gaan. Ook gebruik ik cranberry extract pillen, elke dag 1. Te verkrijgen bij de action, 60 tabletten voor 2,79 geloof ik. Dit helpt bij blaasontsteking dus ik vermoed dat dit ook hierbij helpt.

Neorej

Newbie
Genoeg gedronken( en dan bedoel ik water oid) zodat alles " schoon gespoeld" is .. ik heb dit ook wel eens met coke icm weinig drinken .. mischien vit c proberen??

K3tsl3t

Newbie
Ik gebruik nu sinds 5 jaar en ben echt afhankelijk aan het middel. Ik raad je aan tijdig te stoppen als blaasklachten vroegtijdig optreden. Zo moest men blaas op het nippertje niet verwijderd worden. Ook kunnen hevige maagkrampen optreden bij langdurig intens gebruik.

Bovenaan