Ketamine + lean

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Beste,

ik ben nieuw op het forum!
Ik ben iemand die wel dagelijks gebruikt, en heb nou lean en ketamine liggen, is het verstandig om deze te combineren? Vind nergens raad online geen trip reports gevonden. Wil wat meer weten hierover!
mvg,

codeineuser

En hoezo bedoel je dat ditgeen goed idee is? Heb al meerdere combinaties gedaan die niet echt aangeboden werden. Wat is het gevaar?

PatW

Newbie
Het zijn volgens mij allebei central nervous system (CNS) depressants, middelen die het centrale zenuwstelsel remmen.
Na een beetje research kon ik over codeine vinden dat het technisch geen CNS depressant is maar de werking er wel naar is. Zie de bijlage.

Wat de combinatie gevaarlijk maakt naar mijn idee... je ademhaling kan hierdoor in gevaar komen door te langzaam te worden. Als ik dit fout heb mag er gecorrigeerd worden, aub graag zelfs. Maar dit is hoe ik over de combinatie en interactie denk.

Bijlagen

Natozlato

Bewuste gebruiker
Het klopt inderdaad dat keta en lean allebei inwerken op je centrale zenuwstelsel, die erop gericht is je ademhaling en andere belangrijke functies te regelen. Als dat onderdrukt wordt, stopt je ademhaling en uiteindelijk je hart.

Slim om dit van tevoren te checken! Ik combineer ook wel eens iets, en check het van tevoren ook goed. Beter te voorzichtig dan te overmoedig!

Dankjewel dan kan ik het beter niet doen nee, heb verleden week met lean, wiet, xanax en bier en daar voelde ik mijn ademhaling ook al niet goed van gaan! Bedankt

Bovenaan