Ja, maar die schaduwen enzo, dat kun je dus absoluut uitvergroot verwachten als je ook nog keta of 2f gebruikt. Ik denk dat “vaag” sowieso de beste omschrijving van ket is: alles wordt vaag😂
Heb je een van de twee al eens los gebruikt? Zo niet dan zou ik sowieso eerst dat doen, kijken of het wat is. En dan dus met de heul grote disclaimer dat het nog veul anders en intenser is tijdens/ na mdma…
Ik zou het echt meer benaderen als een toevoeging, een andere/nieuwe drugservaring, dan een manier om de comedown te onderdrukken. Dan ga je echt van een heel koude kermis thuiskomen en kun je beter ene jointje roken voor je gaat slapen (wat sommige mensen na mdma óók als heel heftig en psychedelisch kunnen ervaren trouwens… maar wel aanzienlijk minder vgm).
Ah, dat is opzich niet al te gek inderdaad. De vuistregel is: in TOTAAL 1,5 x je lichaamsgewicht in mg, dus voor jou zou dat 135mg zijn. En vaak wordt aangeraden max. een keer bij te pakken, dan kun je eerst 2/3e en dan 1/3e van die 135 (of ietsje meer) pakken.
Maar het kan ook goed zijn dat je er gewoon bovengemiddeld gevoelig voor bent. Heb je al een geëxperimenteerd met een lagere dosering en hoe dat voor je is? En ook niet onbelangrijk: hoe lang zit er tussen je gebruik?
Tuurlijk, want je voelt (ook) de 2fdck ipv (alleen) de naeffecten van mdma.
Ik ervaar ook geen ongelofelijk verschil, maar heel veel anderen wel. Daarom ook: probeer het eerst eens zonder mdma om te kijken welk effect het voor jouw heeft en bouw de dosis op zodat je weet wat voor jou goed is. Ik vind de dosissen, zowel de sweetspot als “de max” ook heel verschillend bij veel mensen namelijk… Bovendien is keta een echte stapeldrug, wat het nog meer tricky maakt. Dat laatste beetje erbij kan ineens echt VEUL te veel zijn.