Ketamine pluggen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Sorry als ik de honderste persoon ben die dit vraag, maar is ketamine ook zoiets dat je makkelijk kan pluggen? Ben zeker geen fan van snuiven door de smerige smaak en slikken lijkt mij zeer erge verspilling aangezien men veel meer moet nemen. Weet nog dat speed en heroine het heel goed deden langs de uitgang van mijn spijsverteringsstelsel en dat je dan ook gelijk minder nodig had om high te worden. Enig idee?

Edit: Holy shit! 100mg geplugd deze ochtend en ik ging echt hard, heb ook zeker de k-hole bereikt maar jammergenoeg geen visuals gezien. Het is echt sterk dus als je dit ook gaat doen vooral laag beginnen. 3 uur later ben ik nog steeds misselijk en duizelig.

Laatst bewerkt:

analist61

Newbie
Ketamine pluggen gaat erg goed met een injectiespuit waar de naaldpunt af is gehaald,
Ik doe altijd een sleutelpuntje in de spuit met een klein beetje water en beter wat glijmiddel

ketakoekjes

Bewuste gebruiker
Ketamine pluggen gaat erg goed met een injectiespuit waar de naaldpunt af is gehaald,
Ik doe altijd een sleutelpuntje in de spuit met een klein beetje water en beter wat glijmiddel
God doe normaal haha ... heb 100mg gedaan in een spuit, in mijn achterwerk gestoken en vervolgens gemikt op de wand van mijn endeldarm (zonder glijmiddel of andere rare praktijken). Het kwam zo fucking hard aan dat ik het tot in mijn neus voelde. 100% zeker dat ik dit volgende keer ook zo ga doen.

Over sleutelpuntjes gesproken, koop jezelf toch eens alsjeblieft een weegschaal. Elke sleutel heeft een verschillende grootte en andere uithollingen dus is het een zeer slechte manier om de hoeveelheid drugs die je gaat nemen in te schatten. Straks neem je te veel en breek je je schedel door achteruit te vallen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan