Ketamine test afleggen morgen.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo,

Ik ben Glenn en ben nieuw op dit forum.

Ik heb een vraagje. Ik moet morgen voor justitie een plastest afleggen bij de huisarts om 12 uur

Ze testen me op Ketamine, Cocaïne en Cannabis.

Cannabis gebruik ik niet dat is geen probleem. Cocaïne is een half jaar geleden dat ik dat nog eens gebruikt heb.

Maar Ketamine is geleden van Zondagavond. Ik heb 3 sleutelpuntjes gesnoven meer niet.

Nu vraag ik me af of ze dat morgen in de plastest gaan vinden, het was ook al een 5 maanden geleden dat ik Ketamine had gebruikt dus mijn drugsgebruik is laag.

Op bepaalde sites staat dat het vindbaar is tussen de 1 a 4 dagen op andere sites dan weer 3 dagen op nog andere sites 2 dagen op een engelse site staat dat het zelfs 14 dagen traceerbaar is.

Wat is nu de correcte info en hoeveel zorgen moet ik me maken? Het waren maar 3 sleutelpuntjes op anderhalf uur tijd en de laatste sleutelpunt was rond
20 uur zondagavond.

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Snap ook niet waarom mensen denken dat drugs gebruiken voor een urinetest/bloedtest zonder informatie erover op te zoeken slim is.

Maar succes , hoop dat het natuurlijk niet meer zichtbaar is :)

Kan ik niet extra veel water drinken om het wat te versnellen misschien of een dagje extra nog proberen uit te stellen tot vrijdag dan zijn het 4 dagen geleden

Paar vrienden van me zeiden dat ze waarschijnlijk niets meer gaan vinden omdat het al paar dagen geleden is en het maar een beetje was dat ik heb genomen.

Die 14 dagen zoald sommige sites zeggen voor dagelijks en extreem gebruik. Zou dat kunnen?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Paar vrienden van me zeiden dat ze waarschijnlijk niets meer gaan vinden omdat het al paar dagen geleden is en het maar een beetje was dat ik heb genomen.

Die 14 dagen zoald sommige sites zeggen voor dagelijks en extreem gebruik. Zou dat kunnen?
Ja dat zal wel de uitzondering zijn.

Het hangt ook af van de gebruikte analytische methode. In dit voorbeeld kunnen onderzoekers met supergevoelige chemisch-analytische apparatuur nog tot 10 dagen na gebruik een specifieke metaboliet vinden.

Maar meestal wordt er gebruik gemaakt van immuno-assay tests, die veel minder precies zijn. Ter vergelijking, deze urinetest voor ketamine heeft een 'cut-off value' van 50 nanogram per milliliter urine. Terwijl in het onderzoek hierboven een 'cut-off value' tot 0.03 nanogram per milliliter urine geldt; oftewel die test is een factor 1000 accurater.

Voor die immunoassay tests kun je gewoon de richtlijn van Drugsinfo.nl aanhouden.

Ramon74

Bewuste gebruiker
Zou het nuttig zijn om proberen de test zen dag of langer uit te stellen? Ben bang dat ze nog sporen vinden.
Ik zou zeggen corona gerelateerde klachten of in contact geweest met iemand die is getest. Hopelijk doen ze niet vanuit justitie iemand langsturen om t alsnog op te halen. Maar dit lijkt mij sterk.

Maar zou de test positief zijn?
Vrienden denken negatief door het weinige gebruik en aantal dsgen dat al verstreken is.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Maar zou de test positief zijn?
Vrienden denken negatief door het weinige gebruik en aantal dsgen dat al verstreken is.
Is gewoon niet met zekerheid te zeggen. Ja, je bent nerveus en nee, dat kan niemand hier oplossen voor je.
Met zo een kleine hoeveelheid keta + dat de vorige keer 5 maanden geleden is gok ik dat je clean bent. Met nadruk op gok.
Nobody knows...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maar goed voor de volgende keer: onthoud hoeveel zorgen je je nu maakt om dat beetje ketamine wat je hebt gebruikt en vraag je de volgende keer af of dat het allemaal waard is.

Dat is voor justitie, dus ik denk dat ik de uitslag pas weet eind mei. Dan heb ik een gesprek met mijn justitieassistent.

Kan moeilijk aan mijn huisarts de uislag vragen normaal zou die negetafief moeten zijn volgens een logische redenering.

Spyro

DF-koning
Dat is voor justitie, dus ik denk dat ik de uitslag pas weet eind mei. Dan heb ik een gesprek met mijn justitieassistent.

Kan moeilijk aan mijn huisarts de uislag vragen normaal zou die negetafief moeten zijn volgens een logische redenering.
Spannend! Komt vast goed.

Ik gebruik niet vaak drugs denk 6 keer per jaar ofzo.

Ik wist dat ze een brief gingen sturen voor te plassen maar dacht dat ik nog enkele weken de tijd ging hebben.

En nu had een vriend keta gekregen en had ik daar zo een zin en was die domme test deze week.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan