Ketamine verslaving en pijn bij het plassen

Tartarus

Bewuste gebruiker
Niet helemaal relevant aan het onderwerp, ook al heb ik hier volgens mij even goed last van. had 2 weken geleden mysteryland waar ik zeker 3g keta heb gebruikt in het weekend, daarvoor maanden bijna niet gebruikt en ook eigenlijk geen last van gehad van vaak moeten plassen en nu ineens wel. ook al kom ik net van het toilet moet ik al weer.

Nu mijn niet hele relevante vraag maar misschien heeft iemand hier wel een soortgelijke ervaring mee, hoe ervaren jullie seks met dit "plas" probleem, ik heb het idee dat alles gevoeliger is geworden en ik het dus ook minder lang vol houd in bed, zou dit in verband kunnen staan met elkaar denken jullie?
Ik heb ook zoiets ervaren maar dan door overmatig koffie en cola drinken.
Had op een gegeven moment een hyperactieve blaas en kreeg dus Betmiga voorgeschreven om mijn blaas tot rust te laten komen en te laten ontspannen zodat er meer urine in past.
Ben ook bij een bekkenbodem fysiotherapeut geweest maar dat hielp niet echt.
Ik zit nog steeds aan de Betmiga.
Dit allemaal nadat ik paar keer bij de uroloog ben geweest.

Ik zou zeggen, ga naar de huisarts en laat je blaas even nakijken met de echo.

Gorgelduif

Newbie
Had op een gegeven moment een hyperactieve blaas en kreeg dus Betmiga voorgeschreven om mijn blaas tot rust te laten komen en te laten ontspannen zodat er meer urine in past.

Oke thanks man ik ga morgen naar de huisarts

Ik heb betmiga ook gekregen van de uroloog, heb zelf een ketamine verslaving en ze hebben me betmiga en nog een vpor de blaas voor geschreven. Moet ik eerlijk zeggen dat ik niet idee heb dat het werkt maar anders zouden ze botox in de blaas doen

Niet helemaal relevant aan het onderwerp, ook al heb ik hier volgens mij even goed last van. had 2 weken geleden mysteryland waar ik zeker 3g keta heb gebruikt in het weekend, daarvoor maanden bijna niet gebruikt en ook eigenlijk geen last van gehad van vaak moeten plassen en nu ineens wel. ook al kom ik net van het toilet moet ik al weer.

Nu mijn niet hele relevante vraag maar misschien heeft iemand hier wel een soortgelijke ervaring mee, hoe ervaren jullie seks met dit "plas" probleem, ik heb het idee dat alles gevoeliger is geworden en ik het dus ook minder lang vol houd in bed, zou dit in verband kunnen staan met elkaar denken jullie?
Ik ben een meisje dus ik zou hier niet over kunnen oordelen maar sex is voor mij vervelend als ik deze klachten heb , sex zelf is oke maar mijn blaas word er super overstuur van en gaat weer pijn doen na de sex.

Hoe gaat het nu met je? @ketaverslaafde😔

Inmiddels hulp kunnen krijgen van de verslavingzorg?
Heey ,

Even een update idd!
Ik ben op intake geweest , ze hebben gezegd dat het goed was dat ik uit mezelf al geminderd ben.. ik doe ook hard me best er van af te blijven!
Ze vonden het niet nodig om me op te nemen (waar ik heel blij mee ben) ik heb zondag kleine terugval gehad.
Ook gewoon netjes gezegd bij verslavingszorg.

Ik moet donderdag weer op gesprek en dan hoor ik wat de "plannen" zijn dus ik zal donderdag of vrijdag wel even updaten

spekbek

Newbie
Hey,

Geen ketgebruiker hier maar ik ben wel een half jaar in opname geweest voor verslavingsproblematiek en heb daar ook meerdere mensen met een ketverslaving zien passeren. Allen met veel blaaspijn, plasproblemen en dergelijke. Enige oplossing is er volledig afblijven.

Ket valt de slijmvliezen in de blaas aan (ook andere slijmvliezen) en richt enorme schade aan, die niet omkeerbaar is. Je kan herstellen en zo minder last hebben na een tijd, maar de schade die aangericht is blijft. En als je terug gebruikt zet de schade zich verder. Er zijn mensen gepasseerd die bijna niet meer konden stappen door de pijn, bijna een stoma moesten krijgen omdat ze hun blaas zouden moeten verwijderen als er doorgebruikt zou worden. Volwassen mensen die met pampers moesten slapen door de schade aan de blaas... Dit is extreem serieus.

Als je grote hoeveelheden ket gebruikt en merkt dat je verslaafd bent en pijn hebt als je niet gebruikt, zoek zo snel mogelijk hulp. Het is heel eng en vraagt veel moed, maar als je door doet en de pijn terug wegsnuift met ket dan ziet de toekomst er misschien echt wel wat minder mooi uit met een serieus verminderde levenskwaliteit. Dat is bij veel middelen zo natuurlijk, maar van de schade van ketamine stond ik echt te kijken met m'n kin op de grond.

Ik wil je niet bang maken, maar als je van dit middel schade begint te voelen moet je er echt opspringen, spreek erover. Als het mislukt opnieuw proberen. Verslaving suckt, het is niet makkelijk. Maar dit is echt geen onschuldig middel, ik heb het gevoel dat er ook niet genoeg gesproken wordt over HOE schadelijk het eigenlijk is. (Tegenwoordig al iets meer). Verschuiving naar alcohol is ook opvallend dus ook voorzichtig zijn daarmee.

Succes en veel moed gewenst aan iedereen die het nodig heeft. Als je niet weet waar naartoe begin met een hulplijn, je huisarts, begin zo laag drempelig mogelijk. En wees wel eerlijk over wat je meemaakt nu.

Laatst bewerkt:
Bovenaan