Ketamine verslaving

Anoniem25

Newbie
Hallo lezers,

ik ben nu denk ik bijna een jaar verslaafd aan ketamine, het begon op afterpartys en zodoende vond ik het zo fijn dat ik het ben blijven gebruiken. Nu draait alles alleen maar om ketamine. Ik denk er heel de dag aan, wanneer ik weer een puntje kan pakken, dat ik weer even dat momentje heb. Ik dacht dat ik zonder hulp zou kunnen stoppen, ben bij de huisarts geweest gesprekken gehad , die dacht ook dat ik het alleen kon. Maar nee, het werd alleen maar erger en erger. Heel veel tegengeslagen gehad in mijn leven, qua werk , geld , thuis situatie. Zo verlangde ik nog meer naar keta. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij Novadic voor een intake gesprek, pas eind december. Ergens zou je daar naar toe moeten leven en al minder moeten gebruiken maar dat lukt me gewoon niet. Ik gebruik nu 1gram per dag, is dat veel ? Ik lees ook dat Ketamine gebruik veel klachten kunnen geven. Soms voel ik een druk op me blaas als ik plas, en wat rugpijn maar gelukkig nog niet zo heftig. Soms snuif ik zo veel, voor mijn gevoel, dat ik het gevoel heb dat mn hersenen gewoon naar de klote gaan, het doet ook echt zeer dan. En alsnog blijf ik dan pakken, hebben andere dat ook? Ik wil hier zo graag vanaf ben er helemaal klaar mee. Iemand tips hoe ik nog een maand een beetje normaal door kom?

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Ik gebruik nu 1gram per dag, is dat veel ?
Ja, dit is veel. Ik gebruik op een avondje een halve gram en ben daarna totaal naar de filistijnen. Hoewel dit al een absurd hoge dosering is, ben ik niet verslaafd. Jij wel, dus ik kan je hier eigenlijk geen advies over geven. Wat maakt het dat je steeds die hunkering krijgt naar keta? Ik bedoel, het gevoel zal niet meer hetzelfde zijn als voorheen, het wordt alleen maar wazig in het hoofd, je coördinatie gaat achteruit, je spraakvermogen gaat naar de klote, je loopt het risico permanante schade aan te richten aan je ingewanden: het zijn m.i. alleen maar nadelen die je jezelf toebrengt. Wat is er dan nog fijn aan het onder invloed zijn?
Iemand tips hoe ik nog een maand een beetje normaal door kom?
Jij zal moeten realiseren dat het je niets oplevert. Dit kan alleen jij. Als het je echt teveel wordt zou ik in de tussentijd z.s.m. een afspraak maken bij je huisarts zodat er adequate professionele hulp komt.

Succes!

Laatst bewerkt:

Anoniem25

Newbie
Het zit zo in je mind, kon ik het maar uitschakelen . Alsof een stemmetje tegen me zeg oké nu weer bijpakken, dit is heel erg moeilijk uit te schakelen daarom ben ik er zelf ook niet sterk genoeg voor.. vind het echt verschikkelijk maar goed ik ga hulp zoeken

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Misschien kun je in de tussentijd "De verslaving voorbij" lezen van Jan Geurtz. Het heeft mij geholpen om met slaapmiddelen te stoppen. Wie weet helpt het jou ook om te stoppen met Keta. Succes!

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Misschien kun je in de tussentijd "De verslaving voorbij" lezen van Jan Geurtz. Het heeft mij geholpen om met slaapmiddelen te stoppen. Wie weet helpt het jou ook om te stoppen met Keta. Succes!
En hierop inhakend:

Mocht de behoefte voelen erover te praten, blaf dan heel drugsforum onder met wat je voelt. Misschien dat mensen bij je gevoel kunnen aanhaken zodat het minder alleen voelt. :wink:

Bovenaan