1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ketamine vraagjes

Discussie in 'Ketamine' gestart door MDMAZING, 28 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

sorry als er type fouten inzitten , want ik ga al lekker op de keta.

1) ik had net zo een gevoel alsof ik super dronken was, maar niet heb gedronken.. is dat normaal? Dat je alles voelt draaien enzo?

2) war zijn. De na effecten van ketamine eigenlijk? Ik heb het nu 2x gedaan maar nog steeds weet ik het niet.. ( lol ).

3) is op bed liggen het beste om te doen als je lekker gaat op de keta?

Thx. :)

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Lekker op keta zonder de k-hole te bereiken?

Dan vind ik het maar weinig aan. Lijkt een beetje op alcohol, wat verdoofd, dronken gevoel alles gaat een beetje draaien, afstanden worden groter, perspectief veranderd wat.

Het begint voor mij pas als je door de pers/mangel gaat en je bewustzijn loskomt van je geest/lichaam, alles daar voor vind ik maar slappe hap.

Ja, die na-effecten. Ik was ook enorm in de war met een troebel zicht, duurde minstens een half uur voor dat een beetje weg-ebde, de coming down voelt dus niet prettig aan. Zo is een beetje tv kijken zoals je dat in de coming down van psychedelica kan doen er dus niet bij.

Ja, liggen is het beste. Je voelt geen pijn meer dus als je aan de wandel gaat wat ook al lastig gaat omdat je motoriek zwaar verstoord raakt en je knalt ergens tegenaan voel je daar op dat moment niks van dus je moet echt opletten dat je je niet blesseerd of zo. Dus liggen en blijven liggen is het devies.

De juiste dosis voor een k-hole ligt ongeveer tussen se 170-300mg, maar is voor iedereen weer wat verschillend. De k-hole is niveau 4, maar er is dus ook nog een niveau 5, dan ga je dus echt out en kan je je niks meer herinneren dus dat moet je proberen te vermijden.

Je kan het niet in een keer snuiven, die 170-300mg, want je neus kan maar een bepaald gedeelte opnemen en dan zakt het al weer je keelholtes in, dus je neemt om de paar minuten een flinke punt van zo'n 40mg, en vooral voor de laatste punt zal je heel veel moeite moeten doen want je kan je dan al bijna niet meer bewegen en alles wordt dan al een beetje 2-dimensionaal en mijn zakje zag er toen al uit als een driehoek lol.

Laatst bewerkt: 29 apr 2018
    MDMAZING vindt dit leuk.
  3. MDMAZING

Ik denk dat ik die K-hole maar ga doen als er iemand bij is , in me eentje proberen lijkt me geen goed plan? XD

acht.zes vindt dit leuk.
  4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

In principe lijkt alleen me geen goed plan nee.

Maar ik ben behoorlijk ervaren vind ik zelf en bad trips komen bij mij toch al niet meer voor en ik ben het gewoon om alleen te trippen dus dacht ik dat het alleen wel kon, maar is toch een risico bij een nieuwe drug waarbij je alle controle verliest. Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan in m'n eentje. :)

5. MDMAZING

Had vanavond weer genomen. Nam 1 sleutel punt, en na 2/3 minuten voelde ik het. na 15 minuten ongeveer had ik weer 1 punt gepakt, toen na 15 minuten, had ik weer een punt gepakt omdat ik het wat heftiger wou ervaren. Toen ging ik op me bed liggen. Alles begon te draaien, en het voelde letterlijk alsof me bed heen en weer ging net zo een gevoel alsof je in een schommel schip zat. Ik ging echt helemaal heen en weer, zo leek het maar eigenlijk blijf je gewoon stil liggen. xD .. Me zich werd op een gegeven moment donkerder en zag niks meer. Daarna leek het wel alsof ik op een schip zat met storm op zee ofzo :tongueout:... echt lastig uit te legen. :P Volgende keer ga ik het met 2 vrienden doen, en ga ik nog ietjes verder.. K-hole? :P

Leuke ervaring. :grin:

6. Pionier

Pionier Experimenterende gebruiker

IMG_1233.JPG Een snuifbullit is dé ideale oplossing om te K-holen in bedje. Je kunt gewoon op je rug blijven liggen en bijpakken zonder te knoeien. De werking is simpel en elk puntje is goed genoeg zonder dat je té veel pakt in een keer, zodat er niks achter in je keel blijft.

Er past 1gram keta in, en elk puntje is ongeveer 40mg.

(foto is mijn gebruikte bullit waar nog resten ketamine in zit)

acht.zes vindt dit leuk.
  7. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Pionier

Die ga ik ook in huis halen voor dit werk. Die laatste punt nemen in niveau 3 was toch wel een van de lastigste handelingen die ik ooit heb uitgevoerd lol.

Mijn keta ziet er trouwens heel anders uit. Dit lijkt me echt poeder, ik heb veel grotere kristalletjes.

edit;
    net gekeken, kristallen ja, maar toch stuk kleiner dan ik dacht. Lijken wel naaldjes ipv bolletjes.

Laatst bewerkt: 1 mei 2018
    Pionier vindt dit leuk.
  8. Pionier

Pionier Experimenterende gebruiker

Dit is inderdaad poeder. Ik crush m'n keta tot stuifmeel bij wijze van. Zo heb ik het idee dat de keta nóg beter wordt opgenomen in je neus slijmvliezen. Misschien omdat er meer raakoppervlak is, ik zou 't niet weten hahah.

Qua naaldjes/bolletjes kan 't goed zijn dat het racemat is (R/S mix).

De zeldzaamheid die voorkomt is naar mijn beleving, als ik 't zo stel;

1. 50/50% Racemat (meest voorkomende)
    2. 100% S ketamine
    3. 100% R ketamine

9. Lytje pole

Lytje pole Belezen gebruiker

Keta doe ik juist het liefst alleen. De K hole is dan het te bereiken doel. Bij mij lukte dat een tijdje met 100mg per neusgat in één keer.

Tolerantie bouw je vrij snel op maar het is zowiezo niet aan te raden dit middel te vaak achter elkaar te gebruiken omdat er schade aan nieren en blaas kan optreden.

Persoonlijke combinaties

- K + LSD lichte dosis
    Meer diepte in visuals

- K + salvia 20x
    Dit was een nachtmerrie, letterlijk zweten in foetushouding.

- K + DMT hit
    Opmerkelijk

- K + Oxycodon
    Ging out. Glad ijs!

- K + lachgas
    Gebruikelijk

10. Ketalizedd

Ketalizedd Newbie

Ik snap niet hoe jullie aan die k-hole geraken...

Ik gebruik nu al 3 jaar ketamine, sporadisch(regelmatig), soms wat meer dan anders maar met toch wel tussenpozen van 2 maanden, en als in het doe is het ook voor 2 maand lang. 1 a 2 keer per week. Het laatste jaar doe ik toch wel 1 gram op men eentje op een avond uitgaan. Als ik het thuis doe kom ik ook wel tegen de 0,7gram aan over een periode van 6-10h. Ik neem sleutels van 70 a 100mg/45min na de 3de sleutel zit ik er volledig in en neem ik nog bij maar wellicht dosissen van 30-50gram. In al die jaren heb ik nog nooit een khole gehad. Nog iets anders ik voel me niet lam om draaiierig. Ketamine stimuleert me zelf. Ik ben socialer, kan
    Vlotjes praten heb geen schaamtegevoel meer. Ik kan beter en langer dansen en doorgaan, het houd me wakker. Zelf om 9h ‘s ochentds wanneer iedereen al brak is zorgen de uitbol effect dat ik me nog super voel. Heb geen rare gedachtes of hallucinaties. Voor mij is het dus echt de beste party drugs die ik al gehad heb. Ik doe ook niets anders dan
    Ketamine.

Ik heb het zelf een keer gedaan op men werk waar ik op een trouwfeest als garcon rond liep tussen 200 feesten de mensen met een volle plateau glazen boven men hoofd aan een degelijk tempo, onder de keta! Alles liep ook vlotter en ik was beter in men werk

Heb in die 3 jaar ook al alle soorten
    Gehad s,r, of de combinatie en verkies toch wel de staafjes.

Conclusie ketamine zorgt ervoor dat ik gewoon een verbeterde versie van mezelf ben :tongueout:

DrugsAbuser1.0 vindt dit leuk.
Laden...