1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ketamine werkt niet bij mij

Discussie in 'Ketamine' gestart door jonathanvdplas, 6 aug 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. hallo mensen,

ik heb lange tijd mxe gebruikt (1 jaar, om de 2-3 dagen gemiddeld), met steeds hogere dosissen, niet door gewenning, maar eerder omdat ik meer en meer fucked up wou zijn. Nu had ik nog nooit ketamine geprobeerd, maar had dan een grammetje gekocht (s-ket) en met wat vrienden geprobeerd. Nu na 2-3 sleuteltjes was iedereen hun evenwicht helemaal naar de klote maar ik voelde er helemaal niets van. Thuis nog eens geprobeerd om 300 mg afgewogen op te delen in hoopjes van 50 mg en iedere 5 minuten 50 mg in elk neusgat te snuiven, maar zelfs nu voel ik bijna niets (oké ja in mijn hoofd heel lichtjes het gevoel van een minimale dosis mxe, maar dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling).

Heb ik een kruistolerantie opgelopen door mxe? En trekt die ooit weg? want ik zou het effect van ketamine eigenlijk wel eens willen merken.

Moet ik mijn dosis nog opschroeven? Want dan komt het wel duur uit eerlijk gezegd.

2. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Klinkt alsof je een tolerantie voor dissociatieven hebt opgebouwd door je excessieve MXE gebruik. Of die tolerantie ooit nog weg trekt en hoe lang dat duurt durf ik niet te zeggen. Ik zou in ieder geval voorlopig stoppen met dissociatieven zoals MXE of keta. Belachelijk hoge doseringen gaan gebruiken lijkt me niet echt gezond en bovendien erg kostbaar voor minimaal effect.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...