1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ketamine werkt niet meer??

Discussie in 'Ketamine' gestart door Knakworst182, 17 apr 2007.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Knakworst182

Knakworst182 Newbie

Hallo,

Ik gebruik nu al geruime tijd ketamine (een maand of :sunglasses:, maar merk er niet veel van, het werkt nog wel, maar tis net of het alleen nog een licht verdovende werking heeft en niet meer dat trippy effect zeg maar. Ik heb ook een paar weken achter elkaar elke dag gesnoven (want ik snuif het). De ketamine die ik gebruik is echt wel goed, want andere mensen snuiven een lijn van 3 cm en kunnen amper meer lopen, terwijl als ik een halve gram opsnuif ik net zo makkelijk naar een feestje rijd. Ben inmiddels hevig geminderd, heb vorig weekend een klein lijntje op, maar voelde me er heel ongemakkelijk en misselijk bij, misschien toch een teken dat de tolerantie is afgenomen. Laatst had ik het met een lijn speed gecombineerd en toen werkte het wel ineens (werd hondsberoerd). Kan iemand mij vertellen hoe ketamine in de hersens werkt (welke neurotransmitters het vrijmaakt, blokkeert of zicht aan hecht)? Bij voorbaat dank

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2018
  2. Telefoon

Telefoon Wijs gebruiker

je bouwt tolerantie op en al sj ehet vaak gebruikt loopt dat sterk op ivm met speed blijf je wakkerder en werkt het heftiger.

ik zou gewoon een weekje pauze nemen en dan weer een lijntje proberen

Of gewoon langer stoppen :wink: maandje of 3

3. KETA- MOLE !!!

KETA- MOLE !!! Belezen gebruiker

tollerantie gaat met keta heel rap
    ik zou als ik jou was ff een tijd stoppen maandje of 2 en het dan nog een keer proberen,

hoe het precies werkt in the brain heb ik neit echt verstand van, heb geloof ik in uit je bol gelezen dat het zijn werking voral moet hebben doordat het je zintuigen afsluit of zo maar ik weet het niet precies

4. belgiumket

belgiumket Newbie

wel ik zit met hetzelfde probleem, ik snuif nu al een jaar elke dag een gemiddelde van 3-4 gr en ik wordt er alleen een beetje wazig van, terwijl andere mensen van diezelfde ket al verlamd zijn van 1 sleutelpuntje. het werkt wel heel verslavend als je het steeds bij de hand hebt maar na langdurig gebruik kan je wel last krijgen van je blaas en/of maag zoals bloed pissen enzow ook je lever functie kan erdoor worden verstoord. Ikzelf en verschillende vrienden hebben dit probleem, als je naar de dokter gaat zal die geen oorzaak kunnen geven

5. Dumpy

Dumpy Wijs gebruiker Tripreporter

is afkicken geen slim idee dan?

6. belgiumket

belgiumket Newbie

ja, maar spijtig genoeg het makkelijker gezegd dan gedaan :(

7. Dumpy

hmm snap ik.. afbouwen dan?

Want bloed pissen klinkt toch alsof je serieus probleem hebt gozer..

8. belgiumket

belgiumket Newbie

mja idd nu is het weer even beter maar een 7 tal vrienden van mij ( ook zware snuivers ) zitten nog steeds met het probleem... dus ketamine is niet geheel zonder risico

9. Wartaal

Wartaal Belezen gebruiker

Heftig, ik zou de ket is laten testen. Misschien zit er rommel doorheen.
    Ben zelf ook een echte ket junk en ken ong 6 mensen die elke dag ket snuiven en nog nooit bij iemand deze problemen gehoord. Wel 1 persoon nier stenen gehad. Maar weet niet of dat door de ket komt.

10. belgiumket

belgiumket Newbie

over de kwaliteit valt zeker niet te twijfelen hoor, maar deze problemen steken pas de kop op na echt een veelvuldig en langdurig gebruik

11. Wartaal

Ik zelf doe het ong 1,5 jaar echt veel. Maar iemand die ik ken die ook verkocht zit er toch al zeker 3 jaar dagelijks aan.

12. Dumpy

Is er dan nog sprake van effect als je het elke dag doet?
    Ket is volgens mij toch stuk verslavender dan de meeste denken.. merkte ik al na mn eerste lijn.

13. J0rrit

J0rrit Badass junkie

hoe schadelijk is Ket eigenlijk, valt het meer in de categorie xtc/speed of meer in de categorie paddos/lsd , aangezien het volgens mij eeen beetje van allebei weg heeft ?

14. belgiumket

belgiumket Newbie

is eigenlijk niet zo te vergelijken.... maar kan wel na verloop van tijd serieuze kwalen veroorzaken. maar dan moet je echt wel sterk overdrijven :)

15. lysergine25

lysergine25 Badass junkie Tripreporter

3-4 gram ketsaminie per dag 1 jaar lang !!!! ??

is dit echt serieus of een goede gouwe ouwe hoax ik doe stoer opmerking.

Als dit echt waar is zou ik serieus hulp gaan zoeken.
    Als het niet waar is ook .....
    '

:hearteyes:

16. belgiumket

belgiumket Newbie

mja dat besef ik maar al te goed, ondertussen zit ik nog maar aan 1tje per dag :)

17. Wartaal

3-4 gram per dag HMMMM Mocht ik ook maar van die luxe genieten :grin: Zit meestal maar aan een grammetje per dag :P

18. Kaoutar

Kaoutar Experimenterende gebruiker

Dat noem je gewenning

19. belgiumket

belgiumket Newbie

idd! ondertussen ben ik al gestopt geweest met ket
    maar uiteraard al deftig hervallen...
    spijtige zaak natuurlijk

20. Komeetman

Komeetman Belezen gebruiker

Jammer... 3 Gram per dag is gruwelijk veel, tevens ook een prijzige bedoening (ook al kom je er zeer goedkoop aan)

21. Kaoutar

Kaoutar Experimenterende gebruiker

En (ook al heeft het deels een helende werking), 't is toch niet zo heel goed voor je :wink:

Azarius vaporizers and accessories
Laden...