1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ketamine werkt niet

Discussie in 'Ketamine' gestart door erikindecloud, 10 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. erikindecloud

erikindecloud Experimenterende gebruiker

Ik had gelezen dat je Ketamine kunt gebruiken tegen depressies. Dus heb het geprobeerd. Werd er down van .En de dagen erna wat onrustig.of het was slecht spul of het werkt niet. Het verdovende en hallucinerende effect heb ik niks van gemerkt.

2. Bas

Bas Wijs gebruiker

Je kan het opwekken. Door bijvoorbeeld 15/30 minuten na inname te gaan zitten tegen de muur en dan op te staan, zonder je handen te gebruiken, zo snel mogelijk. Dat werkt bij mij meestal als ie niet even aanslaat of wanneer ik het gevoel hebt dat het niet werkt op de voorgrond. En anders kan je gewoon nog een nakkie bijnemen. ^^

3. Freeway

Freeway Experimenterende gebruiker

Ketamine wordt in sommige gevallen inderdaad gebruikt tegen depressies. het antidepressieve effect is er alleen wanneer de ketamine via een infuus door kundige artsen wordt toegediend. zelf er mee gaan experimenteren zou juist je klachten kunnen verergeren.

4. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Drugs gebruiken om psychische problemen tegen te gaan is per definitie een heel slecht idee.

Ga naar je huisarts, leg hem je probleem voor en ga samen werken aan een oplossing.

Los daarvan lijkt ketamine me sowieso een heel slechte keus. Het werkt maar heel kort en ik zie niet echt hoe het zou moeten helpen bij depressie of je moet een continue k-hole willen nastreven. Vaak en veel keta is trouwens erg slecht voor je gezondheid.

5. Freeway

Ik heb daar laatst een artikel over gelezen (kan hem zo niet meer vinden). De behandeling vindt 1 keer in de paar maanden plaats uit mijn hoofd. Dan lig je 8 uur aan het infuus waar je dus steeds een lage dosis krijgt toegediend, je ligt daar dus niet te trippen. Dan laten ze je dan verplicht naar natuurfilms kijken, je mag verder niet afgeleid worden door je telefoon of iets dergelijks, ook mag je niet in slaap vallen. Je moet dus continu naar die film blijven kijken. Hierdoor zou je kijk op het leven moeten veranderen.

Fool vindt dit leuk.
  6. Bas

Bas Wijs gebruiker

Klinkt wel logisch, ik zou al wel gek worden na enkele minuten, dan ga je vanzelf verder denken over andere dingen, etc. Test het uit Kratomisbestok :tongueout:

7. Freeway

8. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Freeway

Interessant artikel.

Ik snap het nog niet helemaal. Hij spreekt over een lage dosering maar gaat wel door allerlei niveaus heen en komt op een punt dat hij los is van de realiteit en dat lijkt me dan toch wel niveau 4 oftewel de k-hole. En al zeker omdat er regelmatig werd gekeken of hij nog wel wakker was dus dat lijkt me controleren of hij niet out is gegaan (dat is dus niveau 5)

Dus ik denk het toch om een hoge dosering gaat om de k-hole te bereiken.

9. Freeway

@acht.zes
    ja heb ik me inderdaad in vergist, dacht me te herinneren dat het om lage doseringen ging. het is dan ook een poosje geleden dat ik het artikel gelezen had.

10. Fool

Fool Badass junkie

De onderzoeken die naar dit soort behandelingen zijn gedaan suggereren vooral dat je een niet-trippende dosering moet gebruiken. Als je dat niet doet treed er eerder een averechts (neuron-dodend ipv neuron-makend) effect op.

Maar het beste lijkt me om dit soort 'acties' te proberen met behulp van een medisch professional(psychiater)?

Laden...