1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Ketamine + xtc

Discussie in 'Ketamine' gestart door francisr8, 28 dec 2016.

1. francisr8

francisr8 Newbie

Hallo iedereen,

Op nieuwjaar ga ik naar een feestje bij een vriend. Er komt een 30 man en er zal luid muziek worden gedraaid. Ik heb een grammetje ketamine en nog 1pil xtc.

Wat is de beste volgorde om dit te pakken? Ik had gedacht om de pil in 2 te verdelen en in het begin van de avond de helft te pakken en wanneer die inslaagt ook een sleuteltje(of 2) ketamine te doen, na een dik uurtje weer een sleutel, dan na 3-4 uur de andere helft van de pil en nog steeds om het uur een sleutel. Of is dit geen goed idee?

Ik heb nog nooit de combinatie gedaan. Wel beide apart. Daarnaast vraag ik me af of er geen onmiddelijke tolerantie optreed en dat ik dus elk uur meer zal moeten gebruiken?

Alvast bedankt

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Best een leuke combinatie vind ik zelf, je wordt er wel goed vaag van.

Door de keta te doseren kun je zelf een beetje bepalen of de xtc of keta de overhand neemt. Ik deed het toen op een techno feest en nam elk 1a 1,5 uur een puntje keta, op die manier heeft de xtc de overhand, maar voel je licht de keta erdoorheen. Eenmaal thuis op de after ging ik toen meer keta doen en toen nam dat duidelijk de overhand maar was de xtc ook nog goed merkbaar.

Hoe je het precies wilt doen is aan jou natuurlijk, maar als je nog een beetje gezellig wilt doen en niet alleen maar vaag in een hoekje wilt liggen dan zou ik rustig aan doen met de keta.

3. francisr8

francisr8 Newbie

Super, bedankt!

Als ik elk uur een sleutelpuntje keta bij pak, vind er dan geen directe tolerantie plaats?
    Daarmee bedoel ik dat je na een paar uur (elk uur-1,5 uur een extra sleutel) meer moet pakken voor hetzelfde gevoel te verkrijgen?

4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Die tolerantie is verwaarloosbaar op een enkele avond.

5. Helenas

Helenas Bewuste gebruiker

Xtc en ketamine is een hele leuke combinatie! Je kan bijpakken als je er zin in hebt en als je wat te veel hebt genomen wacht je gewoon wat langer. Geen last van tolerantie. Let er wel op dat als je snel achter elkaar keta neemt de effecten opstapelen en het wordt steeds heftiger. Als je dat niet wilt, moet je er goed tijd tussen houden.

Deel Deze Pagina