1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ketamine

Discussie in 'Ketamine' gestart door DrugsHond, 22 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. DrugsHond

DrugsHond Newbie

Hi,

Ik heb denk ik anderhalf maand terug 1g ketamine ingekocht.
    Heel lang in mijn portemonnee laten zitten, toen een paar weken in de kast
    en nu is het helemaal roze/verkleurig verkleurd.
    Is dit een probleem?

Thx

2. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Ik heb zelf al bijna een half jaar lang een zakje met keta en die is nog net zo wit als toen ik hem kreeg dus zou het raar vinden als jouw keta uit zichzelf verkleurd is. Heb je het laten testen? Het kan zijn dat er nog iets anders in zit wat die verkleuring veroorzaakt want voor zover ik weet blijft keta gewoon wit. Of bewaar je hem in een gekleurd zakje? Dan zou de keta wat van die kleurstof van het zakje kunnen hebben overgenomen.

Ik heb geen ervaring met verkleurde keta maar ik zou zeggen als je het niet vertrouwd laat het testen of als je het echt wilt gebruiken doe dan een klein beetje om te testen hoe je erop gereageerd. Maar test het toch maar bij nader inzien als je dat nog niet gedaan hebt, wie weet wat voor een troep erin zit.

3. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wij doen met onze keta wel echt een stuk langer dan 1,5 maand en hebben niet echt veel problemen daarmee bemerkt in werkzaamheid of bij-effecten. Maar roze verkleuren komt mij ook totaal niet bekend voor. Het is natuurlijk altijd verstandig om te laten testen, maar zou het nu misschien al helemaal doen, just in case.

4. Jen

Jen Belezen gebruiker

Heb je een rode portemonnee?

chipmunk vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...