Kicken ghb thuis

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pluto41

Newbie
Wanneer ben je lichaamijk afhankelijk dan volgends jou?? Dat het echt lichamelijk gevaarlijk word om zelf te stoppen? Na hoelang en hoeveel mil om de hoeveel uur ? Gebruik volgens jou? Ben heel benieuwd !!! Ik denk namelijk ( weet bijna wel zeker ) dat dat per persoon verschild!!!!🤔 Afhankelijk van je phigische gesteldheid!!!🧠.......of zeg ik nou iets heel raars🧐? P.S
Zal nooit iemand aanraden om om zelf aft0ebouwen en te stoppen (puur omdat ik niet op me geweten wil hebben ) als iemand het niet lukt!!!! Bij twijfel en mogelijkheid om professioneelhulp te om te stoppen zeker doen .... Maar voor gene die geen professionele hulp kunnen. Permitteren en denkt genoeg verstand te hebben o. Zelf te kunnen stoppen.... LT JE NIET BAMG MAKEN DOOOR SOMMIGE VEHARHALRN !!!! JE GAAT NIET DOOD!!!!!
maar je moet wel bikkel hard zijn voor je zelf om door de afkick heen te komen!!!
Ook al voel je alsof je dood gaat....

Ik kan alleen voor mij persoonlijk spreken. 8 jaar GHB verslaving. Dat betekent dag en nacht door gebruiken. En bij niet gebruiken op tijd kreeg ik hart ritme stoornissen. Heel veen angst en psychoses. Dus letterlijk praten met mensen die er niet zijn en dat was levensecht. Toen ik cold turkey eens ging stoppen ben ik drie keer op 1 dag in het ziekenhuis beland. 2 x in Leeuwarden en 1 x in Groningen. Ik was compleet in de war geraakt en ik zag ook dingen die er niet waren. Zo waren ook mijn armen verbrand en ik zag de huid borrelen. In Groninger ziekenhuis hebben ze me weggestuurd vanwege hallucinaties. Met pijn en moeite en een vertroubeld zicht vermogen heb ik een trein weten te pakken naar Leeuwarden. In de trein ben ik bewusteloos neergevallen en wakker geworden op de hart afdeling in Leeuwarden. Daar vertelde de zuster dat de arts mijn leven gered had. Mijn hart was uitgevallen of zo iets. Ik was compleet mijn geheugen kwijt en wist niet meer waar ik woonde etc.. En dat soort shit krijg je als je cold turkey gaat stoppen met GHB wanneer je een verslaving hebt. Dat is dus wat anders dan recreatief gebruiken. Het is zeer gevaarlijk cold turkey te stoppen. De enige goede manier is langzaam afbouwen.

Truitje

Newbie
Hey man ik snap je.
Je komt hier omdat je informatie wilt en je geeft aan dat je het niet via een arts gaat doen.
Wat je rede ook is dat gaat in principe niemand wat aan, ik snap dat het gewoon irritant is dat mensen daar dan over gaan zeuren en niet informatie verstrekken.
Want je gaat het toch wel doen hoe jij het wilt dus beter blijft zo een topic informatief.

Dus hoe is het nu? Nog wat informatie nodig?
Ghb afkick stelt dus weinig voor en de oplossingen zijn makkelijk.
Ik gebruik zwaar en stop elke keer 6 weken en dan weer zwaar gebruik.
Ik heb nooit meer een afkick gehad het zijn vaak hele simpele dingen wat je moet doen en de verslaving is zelfs een makkelijke om van af te komen.

**Edit: lees nu pas dat je het al had gedaan ik was afgehaakt met verder lezen na de discussie over dat je naar een arts moet de hele tijd.
Maar goed gedaan.
Hallo
Ik heb een vraag
Ik gebruik nu 0,5 ml ghb
Kan ik nu diazepam gaan nemen
Voor een paar dagen

Spyro

DF-koning
Hallo
Ik heb een vraag
Ik gebruik nu 0,5 ml ghb
Voor een paar dagen
Om de hoeveel tijd? In principe kun je vanaf 1 ml vaak overstappen op Diazepam voor een korte termijn. 0.5 ml is nog beter.

Jumping Jack is geen lid meer.

Truitje

Newbie
Hey man ik snap je.
Je komt hier omdat je informatie wilt en je geeft aan dat je het niet via een arts gaat doen.
Wat je rede ook is dat gaat in principe niemand wat aan, ik snap dat het gewoon irritant is dat mensen daar dan over gaan zeuren en niet informatie verstrekken.
Want je gaat het toch wel doen hoe jij het wilt dus beter blijft zo een topic informatief.

Dus hoe is het nu? Nog wat informatie nodig?
Ghb afkick stelt dus weinig voor en de oplossingen zijn makkelijk.
Ik gebruik zwaar en stop elke keer 6 weken en dan weer zwaar gebruik.
Ik heb nooit meer een afkick gehad het zijn vaak hele simpele dingen wat je moet doen en de verslaving is zelfs een makkelijke om van af te komen.

**Edit: lees nu pas dat je het al had gedaan ik was afgehaakt met verder lezen na de discussie over dat je naar een arts moet de hele tijd.
Maar goed gedaan.
Hallo
Ik heb een vraag
Ik gebruik nu 0,5 ml ghb
Voor een
Om de hoeveel tijd? In principe kun je vanaf 1 ml vaak overstappen op Diazepam voor een korte termijn. 0.5 ml is nog beter.

Jumping Jack is geen lid meer.
Ander half uur
Dus als ik morgen met de diazepam begin
Dan kan ik de g laten staan

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
ik heb 30 stuks van 10 milligram
Als je geen benzo tolerantie hebt zou ik proberen er met 1tje per dag weg te komen en niet meer dan een paar dagen gebruiken. Dan is het heftigste van GHB eraf. Als je langer doorgaat moet je zometeen weer af bouwen van benzos en dan heb je alleen maar weer meer ellende erbij.

Bijv halve in de ochtend halve voor het slapen. Als het echt niet genoeg is kun je het iets omhoog doen naar 3 of 4x een halve maar naar mijn mening kun je diazepam beter alleen even kort en weinig doen en voorderest ook gewoon de afkick incasseren tot zover mogelijk is.

Truitje

Newbie
Als je geen benzo tolerantie hebt zou ik proberen er met 1tje per dag weg te komen en niet meer dan een paar dagen gebruiken. Dan is het heftigste van GHB eraf. Als je langer doorgaat moet je zometeen weer af bouwen van benzos en dan heb je alleen maar weer meer ellende erbij.

Bijv halve in de ochtend halve voor het slapen. Als het echt niet genoeg is kun je het iets omhoog doen naar 3 of 4x een halve maar naar mijn mening kun je diazepam beter alleen even kort en weinig doen en voorderest ook gewoon de afkick incasseren tot zover mogelijk is.
Dankje wel

FredKroket

Badass junkie
Niet om advocaat van de duivel te spelen maar als een arts iets meldt en kinderbescherming grijpt in/komt langs, is dat dan niet terecht?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Niet om advocaat van de duivel te spelen maar als een arts iets meldt en kinderbescherming grijpt in/komt langs, is dat dan niet terecht?
Dat is heel erg subjectief, maar los van dat kun je niet van een ouder verwachten dat ze het afpakken van een kind op het spel zetten. Of zie je dat anders?

Overigens vind ik zelf dat er weleens erg scheef naar situaties wordt gekeken. Ze zullen al snel een vooroordeel hebben als jij verslaafd bent, terwijl dat in mijn ogen niet altijd nadelig hoeft te zijn voor een opvoeding

FredKroket

Badass junkie
Of zie je dat anders?
Ligt aan de ernst van de situatie. Iemand die verslaafd is aan roken zal niet zo snel in de problemen komen. Maar bij zoiets als GHB spelen er natuurlijk veel meer factoren mee.
Overigens vind ik zelf dat er weleens erg scheef naar situaties wordt gekeken.
Ligt eraan van uit welke bril je dat bekijkt. Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met Jeugdzorg maar ik vind het wel goed dat deze instantie bestaat, hoewel er wel het eea misgaat binnen dit instituut.

Ze zullen al snel een vooroordeel hebben als jij verslaafd bent, terwijl dat in mijn ogen niet altijd nadelig hoeft te zijn voor een opvoeding
Mee eens. Verschilt wel heel erg per situatie.

Rain

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de info maar die optie is er niet groetjes
Ik begrijp je volkomen.. Ik he b wel tips en adviezen en ken lotgenoten.. Mocht je nog hulp nodig hebben. raadpleeg idd ervarinsdeskundigen.... Diazepam is een erg slap middel G niet, toch knap dat ze dat al jaren gebruiken in de detox..

Dan moet je de arts wel echt goed op het hart drukken dat je niets genoteerd wil hebben want zulke informatie kan zeker wel gedeeld worden als er kinderen in het spel zijn.

Een arts heeft namelijk ook een meldplicht.
Zo had ik het nog niet bekeken..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan