Kilo coke vinden en wat doe je ermee?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Kwak

Belezen gebruiker
Lading coke aangespoeld op strand Borssele

Er zijn 300 kilo coke pakketten op het strand van Borssele aangespoeld.

Wat zou je met een 1 kilo coke pakket doen als je het had gevonden?
Ben meer benieuwd naar de antwoorden van mensen die geen coke gebruiken?

Ik zal het echt niet weten namelijk.

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Kleinere pakketjes van maken en verkopen.
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.

Syl

Badass junkie
Zou ik mee oppassen. Als je ineens 1000 keer een gram gaat verkopen in de buurt dan ga je mogelijk opvallen. De coke-business is echt geen grap. Als ze erachter komen dat je een kilo van hen hebt gejat en doorverkocht, dan komen ze wel even langs.
Zou ook grotere aantallen doorverkopen aan dealers die ik ken.
Het moet ook zo snel mogelijk weer weg zijn.

Laatst bewerkt:

Kwak

Belezen gebruiker
... Ik heb echt niets gevonden :)
Edit
Ik bedoel LOL ik zie nu wat ik geschreven heb. Ik ben daar niet eens geweest

Laatst bewerkt:

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk in de kast leggen met het idee het ooit te verkopen. Nooit iemand tegenkomen die in kilo's coke doet en jarenlang met die kilo zitten.

Blyatman

Wijs gebruiker
Daarom moet je niet in een keer 1KG doorstoten. Of door verkopen aan een eigen leverancier.
als jij verkoopt binnen eigen kring is risico nihil. Tenzij je gaan flyeren met je kop er op.

CuriousExplorer

Wijs gebruiker
Daarom moet je niet in een keer 1KG doorstoten. Of door verkopen aan een eigen leverancier.
als jij verkoopt binnen eigen kring is risico nihil. Tenzij je gaan flyeren met je kop er op.
Nou lijkt me wel dat je dit spul geen jaren wilt liggen hebben.
Als je dit enkel in uw vriendenkring wilt verkopen, heb je ofwel een serieuze vriendenkring, ofwel zware gebruikers in uw vriendenkring. Of mensen die het gaan doorverkopen, wat dan weer ongewenste aandacht met zich meebrengt. 😄

Ganggang💯

Badass junkie
Nou lijkt me wel dat je dit spul geen jaren wilt liggen hebben.
Als je dit enkel in uw vriendenkring wilt verkopen, heb je ofwel een serieuze vriendenkring, ofwel zware gebruikers in uw vriendenkring. Of mensen die het gaan doorverkopen, wat dan weer ongewenste aandacht met zich meebrengt. 😄
Je zou het ook per 10 gram aan je eigen dealer kunnen verkopen. Als je het goede kwaliteit is dan willen ze dat wss wel overnemen. Door het aantal laag te houden en het te spreiden over een jaar ofzo loop je al minder risico.

Cerberus

Bewuste gebruiker
Het probleem is wel dat onversneden cocaïne doorverkopen net super veel aandacht naar je toe zal trekken. Ironisch genoeg zou je het net moeten versnijden tot "normale" marktwaarden als je het verkoopt aan mensen die je niet goed kent, omdat mensen niet door zouden hebben dat er een new player in town is :shrugman:

Sniffle88

Experimenterende gebruiker
Via via verkopen. Leuk zakcentje aan over houden. Geen zin om extra risico te lopen dus zal er niet super rijk van worden. Is ook niet iets wat ik nou maanden bij me zou willen houden. Zou volgens mij super nerveus worden. En nog nooit coke gebruikt + geen idee of ik de verleiding zou kunnen weerstaan dus hoe sneller het weer pleitte is hoe beter.

heyol

Bewuste gebruiker
Ongeveer 200gram houden voor eigen verbruik en rest verkopen. Best via darkweb dan, lekker anoniem. En mooi mondje houden, je wilt niet dat de mannen op straat of van de haven erachter komen dat je een kilo hebt liggen. :wink:

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou 300 gram houden en de rest in 1x verkopen aan een dealer. Voor een goede prijs. En dan op vakantie gaan :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan