Kindling

RosseGod96

Belezen gebruiker
Ik heb 8 maanden heftige ontwenningsverschijnselen gehad na een week overmatig benzo-gebruik (RC's, en voorgeschreven medicatie) + alleen maar zware bieren en af en toe vergeten mijn Sertraline in te nemen.

Dit is nu voorbij, maar ik geniet nog steeds max 1x of 2x in de week van een benzo + een biertje. Loop ik hiermee gevaar om te hervallen?

Ik ken mijn grenzen nu en ik hou me bij die 1 tot 2 keer in de week.

RosseGod96

Belezen gebruiker
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Hoe filosofisch, zalig, maar ik heb wat meer duidelijkheid nodig ... Please, haha!

Ik doe het niet zoals ik het in die week deed, ik weet echt ook niets meer van die week. Maar ik zat zeker boven de 50mg aan benzo's

Nu is het max 5 tot 6mg in totaal in het weekend, gesplist over de 2 dagen dus ... Mijn tolerantie is ook flink gedaald merk ik, super nice!

Bedankt alvast voor je reactie!

_shikantaza

Badass junkie
Acht maanden ellende van een week gebruik en dan gewoon weer opnieuw met hetzelfde middel beginnen. Word eens wakker kerel.

Of ga je net zo lang doorvragen totdat iemand zegt dat het een geweldig slim plan is?

RosseGod96

Belezen gebruiker
Acht maanden ellende van een week gebruik en dan gewoon weer opnieuw met hetzelfde middel beginnen. Word eens wakker kerel.

Of ga je net zo lang doorvragen totdat iemand zegt dat het een geweldig slim plan is?
Deze was duidelijk, thx vent!

LucidLucy

Verslaafde in herstel
@FredKroket goeie tip. Eerste twee afl zitten er al op. Kijkt lekker weg 👍
Ik kijk er ook altijd met veel plezier naar. Ik erger me er alleen kapot aan dat ze telefoons mogen hebben 😂

Heb je 'Ewout in de jeugdkliniek' en 'Papa is verslaafd' ook al eens gekeken?

Vind die zelf ook wel tof om te zien.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Nothing changes if nothing changes!

@RosseGod96 nog eentje om het af te leren:

Één is al teveel en duizend nooit genoeg!

_shikantaza

Badass junkie
Ik kijk er ook altijd met veel plezier naar. Ik erger me er alleen kapot aan dat ze telefoons mogen hebben 😂

Heb je 'Ewout in de jeugdkliniek' en 'Papa is verslaafd' ook al eens gekeken?

Vind die zelf ook wel tof om te zien.
Het heeft wel wat kliniekerigs dat Dream School. Ik neem jouw tips ook mee :)

Nothing changes if nothing changes!

@RosseGod96 nog eentje om het af te leren:

Één is al teveel en duizend nooit genoeg!
:)

Bovenaan