1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Kittyflip in de Maassilo

Discussie in 'Trip reports' gestart door psycel, 11 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. psycel

psycel Newbie

Goedenavond beste DF'ers

Ik heb afgelopen editie van SubwayXL mezelf na 4 maanden geen MDMA te hebben gebruikt weer eens flink mogen verwennen met een dosis MDMA van 130MG. Dit was op zichzelf al heel erg fijn maar ik heb mezelf nog meer kunnen verwennen met de drug waar ik al lang over zat te twijfelen. ze noemen het ook ook wel KETAMINE.

Ik had een week voor het feest een halfje gekocht en heb toen een klein beetje geprobeerd om een beeld te krijgen van wat het nou precies deed. Dit beviel mij wel dus besloot ik om het maar eens voor het echt te gaan proberen in combinatie met MDMA.

2 uur na dat ik de eerste effecten van de MDMA begon te voelen besloot ik om maar rustig te beginnen aan mijn ketamine. Ik nam 2 kleine puntjes om het rustig op te bouwen en ging daarna even chillen in de rookruimte. Na een kwartier voelde ik nog niet echt veel dus besloot ik om nog maar wat meer bij te nemen, dit is het punt waarop het echt leuk begon te worden.

Ik stond op kort nadat mijn voeten begonnen te tintelen. Het opstaan verliep prima maar het voelde zo raar, alsof mijn benen van spaghetti waren. Ik voelde me redelijk scherp maar bewegen was nogal raar. Ik was voor mijn gevoel echt aan het zweven. Ik moest een trap af lopen en moest mezelf echt even aan de railing vast pakken om zeker te zijn dat dit goed verliep, ik voelde me net zo een bejaarde man.

Nadat ik het bewegen enigszins begreep besloot ik om naar de main-stage te gaan om even te dansen. Ik voelde me zo heerlijk wazig en actief te gelijk, hier moest ik gebruik van maken. Aangekomen bij de mainstage, de snoeiharde drum and bass activeerde mijn lichaam meteen en ik heb zeker een half uur aan een stuk op de wolken staan dansen voor mijn gevoel. Dit heb ik een aantal uren met af en toe een rook/plas/bijpakpauze vol gehouden.

Toen de MDMA zijn werking begon te verliezen (wat ik overigens erg jammer vond) ging het allemaal net wat lastiger.
    Bewegen werd nu wel wat lastiger en ik snapte helemaal niks meer van wat er om mij heen gebeurde. Ik besloot om mijzelf aan te sluiten bij een groepje mensen die ik kort daarvoor had leren kennen en heb daar de laatste uren mee doorgebracht tot aan het einde van het feest.

Wat een geweldige ervaring was dit, het gaat ook zeker niet de laatste keer zijn.

Laatst bewerkt: 11 feb 2019
    KropSla en Game&Watch vinden dit leuk.
  2. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Dit is echt een combinatie die ik nog een keer wil proberen. Leuk report!

psycel vindt dit leuk.
  3. KropSla

KropSla Belezen gebruiker Tripreporter

Haha leuk kort report, fijne combi wel he?
    Vond je verslagje wel herkenbaar ook. Benen als spaghetti, op wolken dansen etc. Maar vooral het niet meer snappen wat er gebeurt of moeite hebben gesprekken te volgen. Ik vind het wel iets hilarisch hebben ook, soms probeer ik dan voluit geconcentreerd een gesprek te volgen maar het is ZO lastig. Dan voelt het ineens of die mensen al 6 weken lang aan het praten zijn, en dan ineens alsof ze op een kilometer afstand van me zijn, maf. Of dat je ineens het gevoel hebt dat je midden in het gesprek valt en dus niet snapt waar het over gaat, maar blijkt dat je zelf gewoon aan het woord was en midden in een zin gestopt bent met praten :joycat:

psycel vindt dit leuk.
  4. psycel

psycel Newbie

Het was een geweldige combinatie, heel erg leuk uitgepakt naast het feit dat ik nog nooit ketamine had gebruikt. En zoals je Zegt; die verwardheid. Die was overigens wel pas aan het eind behoorlijk aanwezig, ik snapte echt helemaal niks meer. Constant de gedachte: hoe de fuck ben ik hier beland.

Laden...