User7374692
Experimenterende gebruiker
Hoi, ik ben eva en ik ben 16 jaar oud. Ik ben verslaafd aan 3mmc sinds september 2021. Dus nu een maand of 9. Mn gebruik gaat wel een stuk beter al dan in t begin maar zit nu in een verschrikkelijk terugval en die valt me heel zwaar. Lichamelijk voel ik me zo verschrikkelijk, ik heb last van: migraine, licht en geluid niet goed kunnen verdragen, niet kunnen slapen, haaruitval, pijnlijke tanden, pijnlijke ogen, niet goed kunnen ademhalen, hoge hartslag en bloeddruk, pijn op me borst, inwendige trillingen (na het niet slapen) spraakstoornissen, niet kunnen slikken, het lukt me niet om te eten, waardoor ik honger heb en licht in mn hoofd ben, geheugenstoornissen, pukkels/vlekken/bultjes op mn gezicht, erg misselijk gevoel/ soms overgeven, ingevallen ogen, veel moeten plassen.
nou dit is een beetje de lijst, er is vast nog heel wat meer maar voor nu wel even goed zo. Wat zijn jullie ervaringen met de klachten van 3mmc? En herkennen jullie dit?
nou dit is een beetje de lijst, er is vast nog heel wat meer maar voor nu wel even goed zo. Wat zijn jullie ervaringen met de klachten van 3mmc? En herkennen jullie dit?