Klachten 3mmc

User7374692

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik ben eva en ik ben 16 jaar oud. Ik ben verslaafd aan 3mmc sinds september 2021. Dus nu een maand of 9. Mn gebruik gaat wel een stuk beter al dan in t begin maar zit nu in een verschrikkelijk terugval en die valt me heel zwaar. Lichamelijk voel ik me zo verschrikkelijk, ik heb last van: migraine, licht en geluid niet goed kunnen verdragen, niet kunnen slapen, haaruitval, pijnlijke tanden, pijnlijke ogen, niet goed kunnen ademhalen, hoge hartslag en bloeddruk, pijn op me borst, inwendige trillingen (na het niet slapen) spraakstoornissen, niet kunnen slikken, het lukt me niet om te eten, waardoor ik honger heb en licht in mn hoofd ben, geheugenstoornissen, pukkels/vlekken/bultjes op mn gezicht, erg misselijk gevoel/ soms overgeven, ingevallen ogen, veel moeten plassen.
nou dit is een beetje de lijst, er is vast nog heel wat meer maar voor nu wel even goed zo. Wat zijn jullie ervaringen met de klachten van 3mmc? En herkennen jullie dit?

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker
Dit is een duidelijk signaal dat je lichaam de grens heeft bereikt of dat je er zelfs over heen bent gegaan en nog overeind staat. Luister goed hierna en je lichaam.tip ga mediteren en in jezelf kijken wrm je het blijft doen en stel jezelf de vraag, ben ik zelfdestructief? (Als dat zo is natuurlijk) maar ik ben zelf verslaafd geweest aan speed en ervaarde een week lang psychose gedachtes enz ik had een sterker onderbewustzijn die dit liet weggaan en ik heb volledig uit mezelf kunne stoppen met speed en dat is echt niet makkelijk maar t probleem wat ik had gekregen uiteindelijk was functioneel gebruiken na n halfjaar volledig clean te zijn. Dit is echt niet een pad die je wilt bewandelen want je gaat uiteindelijk pakken zodat je functioneert op het werk. Dit is lang goed gegaan een tijdje, maar dat was klaar toen er iets voorviel op het werk .. maar ik begon me mindset te veranderen en voelde ik dat ik wat anders ging doen en me bewust werd van mezelf. Ik heb gekozen voor een baan die mijn leven structuur gaf en ritme wat ik dus nooit had. Ik kon zelfs weer sochtefns vroeg opstaan wat nooit lukte. ik ben regelmatig nog in t weekend iets aan het gebruiken maar dat gaat ophouden want t begon tegen me te werken! k heb een ervaring gehad waardoor de keuze die ik had ontlopen voor altijd naar me teruggegooid en was het tijd! In die ervaring had ik 2fdck op maar ik dacht dus dat ik een bommetje 3mmc maakte en dat was dus de hoeveelheid die te veel was als doserinh van 2fdck, dat ligt namelijk veel lager.. bijzondere ervaring was het want het gebeurde op oudjaarsdag en ik ben uit me lichaam gegaan en moest dingen om me heen ervaren en horen. Hierdoor heb ik de keuze gemaakt om verantwoordelijkheid voor mezelf te pakken en toen veranderde dingen steeds meer. Ik heb zelfdestructie uit me systeem kunne gooien en het kunne loslaten. Me nieuwe baan begon ik in januari mee en dit is een goede keuze geweest waardoor ik me bewust ben van mezelf en de dingen om me heen eindelijk zie zoals ze echt zijn. Hiermee deel ik mijn ervaring en tis lang maar je kunt het wel als je bewust gaat worden van jezelf en dingen aanvoelt, want dan heb jij dit niet nodig en gaat t toch tegen je werken

Hiyou

Bewuste gebruiker
Hoi, ik ben eva en ik ben 16 jaar oud. Ik ben verslaafd aan 3mmc sinds september 2021. Dus nu een maand of 9. Mn gebruik gaat wel een stuk beter al dan in t begin maar zit nu in een verschrikkelijk terugval en die valt me heel zwaar. Lichamelijk voel ik me zo verschrikkelijk, ik heb last van: migraine, licht en geluid niet goed kunnen verdragen, niet kunnen slapen, haaruitval, pijnlijke tanden, pijnlijke ogen, niet goed kunnen ademhalen, hoge hartslag en bloeddruk, pijn op me borst, inwendige trillingen (na het niet slapen) spraakstoornissen, niet kunnen slikken, het lukt me niet om te eten, waardoor ik honger heb en licht in mn hoofd ben, geheugenstoornissen, pukkels/vlekken/bultjes op mn gezicht, erg misselijk gevoel/ soms overgeven, ingevallen ogen, veel moeten plassen.
nou dit is een beetje de lijst, er is vast nog heel wat meer maar voor nu wel even goed zo. Wat zijn jullie ervaringen met de klachten van 3mmc? En herkennen jullie dit?
Meid… dit is écht niet goed. Je bent 16 jaar dus dringend tijd om er iets aan te doen. Die klachten die je beschrijft, is een duidelijk signaal. Stop er mee, vraag hulp, praat er met mensen over in je omgeving is de eerste stap. Hoe kan dit zo uit de hand gelopen zijn? Gebruik je het alleen?

Ze Herbs Mang

Badass junkie
De meeste klachten die je noemt horen bij uitputting de licht geluid etc bij migraine, slik je medicatie toevallig?

User7374692

Meid… dit is écht niet goed. Je bent 16 jaar dus dringend tijd om er iets aan te doen. Die klachten die je beschrijft, is een duidelijk signaal. Stop er mee, vraag hulp, praat er met mensen over in je omgeving is de eerste stap. Hoe kan dit zo uit de hand gelopen zijn? Gebruik je het alleen?
Ik ben in behandeling bij de verslavingszorg, alleen mijn behandelaar is nu net 4 weken op vakantie.. ik was al heel kwetsbaar, ik heb een borderline persoonlijkheidsstoornis en een groepsgenoot van groepstherapie heeft mij net zo lang drugs gegeven tot ik verslaafd was. En als je je diep ellendig voelt en dan iets vind waardoor je je even niet mega ellendig voelt ben je snel verkocht.. ja ik gebruik t alleen.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Stop direct en zorg voor jezelf. Dit is niet de manier. Ik heb ook een borderline persoonlijkheids stoornis en 3mmc maakte dat alleen maar erger. Het helpt mischien heel even maar de katers en lichamelijke klachten zorgen er voor dat alles zwaarder word. Ik weet zeker dat als je je er vanaf weet te houden dat het stukje bij beetje beter zal gaan met je. Je bent nog zo jong dus je zal vast wel weer snel opknappen. Ik wens je het beste toe en veel sterkte.

Ze Herbs Mang

Badass junkie
Zit je ergens in ‘de molen’ op dit moment, naast ggz ook verslavingszorg of i.d.? Er zijn een aantal partijen die voor dubbele diagnoses ook programma’s voor jongeren aanbieden? Mocht het.niet zo zijn zou ik zoiets aanraden of verblijf je momenteel al in een ggz-instelling?

User7374692

Ik woon op een open woongroep van jeugdzorg. We zijn al bekend met heel wat ja, maar de uithuisplaatsing naar de groep (dat is vanuit mezelf gekomen) heeft ook echt al heel veel goeds gebracht, alleen met drugs blijf ik telkens een beetje het zelfde cirkeltje lopen :/

Hoeveel gebruik je als ik vragen mag? Ik gebruik namelijk ook vrij veel 3MMC (vind ik zelf) maar ik snuif alleen als ik drink. En als ik de dag daarna vrij ben. Toch vind ik dat ik ook “verslaafd” ben. Ik kan namelijk hoe vaak ik ook probeer niet meer drinken of de kroeg in zonder snuifwaar. Boeit allemaal niet zo maar als jij ook maar een paar keer per week gebruikt of zelf minder maar jezelf ook “verslaafd” vindt. Zou ik naar de doktor gaan want dan is er misschien. Wel iets anders. Mocht je wel elke dag/ altijd 3mmc gebruiken… dan zou ik het eerlijk aan je omgeving vertellen en steun zoeken bij de mensen die je het meest vertrouwd. Ik heb ook een maandje elke dag aan de 3 gezeten en je komt daar alleen niet uit.
Ps: mocht dit mij iets aangaan, hoe de fuck komt een 16 jarige aan het geld om 3MMC verslaafd te zijn. Shit is hier 20-30€ de gram

User7374692

Ik gebruik momenteel gemiddeld 4 dagen in de week en op de andere dagen blow en drink ik. Ik heb al hulp dus dat scheelt maar t blijft pittig..

Haha t is hier *modknip* maar ik heb een dealtje met een dealer al tijden, seksuele handelingen inruil voor drugs :wink: en verder hossel ik t altijd wel bij elkaar

Laatst bewerkt door een moderator:

MR_CHIP

Badass junkie
ik ging toen 3mmc verboden werd over op pyro's welke superieur zijn
nooit doen ookal slikte ik ze als pellet mdphp 25mg je wordt er zeer snel psychotisch van hele rare high

Hallo Eva, ik kwam je bericht toevallig tegen nadat ik opzoek was naar wat tips om te stoppen met 3-mmc. Ik vind je verhaal erg heftig en wil graag weten hoe het nu met je gaat

User7374692

Hallo Eva, ik kwam je bericht toevallig tegen nadat ik opzoek was naar wat tips om te stoppen met 3-mmc. Ik vind je verhaal erg heftig en wil graag weten hoe het nu met je gaat
Ik ben de kliniek in gegaan, maar dat was zo niet de plek voor me dus na 2 weken weer terug ipv 3/4 maand daar te zijn. Nu met moeite mezelf maar staande te houden, maar momenteel ook onder invloed dus zo goed gaat t niet..

Bovenaan