Klachten na xtc, anders dan usual tips pls

Griffinstewart

Experimenterende gebruiker
Zaterdag avond rond een uur of 6 begonnen met pinkje mdma, daarna een pil, daarna nog 2x pinkjes bijgepakt. Met een vriendin bij haar thuis. Niet kunnen slapen (zij wel met gemak?) en toen de volgende dag om uur of 10 sochtends x aantal pinkjes nog gedaan. Laatste was geloof ik uur of 6.

Daarna heb ik wel de hele nacht geslapen, maar tot nu toe (24u verder ong) voel ik me ZO wazig alsof ik niet echt in me eigen lichaam zit. Dit nog nooit eerder gehad?? Het lijkt wel alsof ik nog steeds hard ga in me geest maar dan in een stenen lichaam vast zit lol. Mijn tijdsbesef is helemaal weg, vanochtend leek een uur x 3 en momenteel is er 10 min voorbij bij het schrijven maar voelt als een uur..

Ook bijt ik vaak wondjes in me wang, deze keer geen uitzondering. Maar wel dit keer een hele heftige blaar op me tong die super zeer doet, drinken eten gaat haast niet. heb uiteraard vitamine c op en magnesium mondspoeling etc. Want ook mijn kaken staan tot nu toe nog vet strak?? Zware hoofdpijn en piep in me oor. Een dutje doen lukt ook niet. 2 pogingen gedaan, hoorde mezelf snurken maar was wakker?? Dus dit is nieuw voor me zo heftig begin er een beetje angstig van te worden. Iemand ervaring tips voor mij??

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Alles getest?

Depersonalisatie/derealisatie, komt wel vaker voor na partydrugs. Je angst helpt hier niet echt in mee maar houdt een en ander in stand.

Probeer je eigen niet druk te maken slijt vanzelf wel weer. Je huisarts zou je eventueel ook gerust kunnen stellen.

Griffinstewart

Experimenterende gebruiker
Ja 1 nachtje slaap gemist en 2 dagen nauwelijks gegeten speelt vast en zeker ook wel mee. Maak me alleen een beetje zorgen, omdat ik ook heel onrustig ben maar geen energie ervoor heb. Je word van binnen een beetje gek. Het is in ieder geval erg heftig in vergelijking met voorgaande keren, en dat zijn er wel aardig wat. Dusja vandaar😬

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pinkjes mdma, een hele pil, meer pinkjes mdma.
Ik denk dat je deze link hieronder even goed moet lezen:

Overdoseren kan deze klachten geven.

MDMAZIING

Badass junkie

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dat je een keer wat veel MDMA neemt, kan gebeuren. Hopelijk doe je het niet vaker dan 1x in de 3 maanden. Maar waarom de volgende dag doordoseren? Geef jezelf wat tijd om te herstellen.

Bovenaan