Klachten

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Na een lange periode dagelijks coke gebruik met af en toe een tss pauze nu volledig aan het stoppen, heb niet echt craving maar ontzettend veel fysieke klachten, hoe lang duurt dit?

Symptomen.

Deze zijn niet gevaarlijk van aard maar alleen heel frustrerend en zorgen ervoor dat gebruikers snel terug vallen in hun gebruik om deze te voorkomen! Nu is er jammer genoeg niet veel te doen behalve dan je laten opnemen zodat ze je benzodiazepine kunnen voorschrijven en je daardoor stilletjes kan bekomen.. dit is normaal zo'n crisisopname van een week of 10 dagen. Hier in België toch!
(Ik raad het gebruik van benzo's wel af en zou je aanraden om het zonder te proberen doen, deze zijn namelijk zeer verslavend!)

Freaky Freggle

Belezen gebruiker
Symptomen.

Deze zijn niet gevaarlijk van aard maar alleen heel frustrerend en zorgen ervoor dat gebruikers snel terug vallen in hun gebruik om deze te voorkomen! Nu is er jammer genoeg niet veel te doen behalve dan je laten opnemen zodat ze je benzodiazepine kunnen voorschrijven en je daardoor stilletjes kan bekomen.. dit is normaal zo'n crisisopname van een week of 10 dagen. Hier in België toch!
(Ik raad het gebruik van benzo's wel af en zou je aanraden om het zonder te proberen doen, deze zijn namelijk zeer verslavend!)

Als het gaat om de gangbare klachten die je van veelvuldig c gebruik krijgt is het helemaal niet nodig om benzodiazepines te gebruiken. Die pillen zijn in mijn opinie en naar wat ik er zelf mee heb meegemaakt veel erger dan wat last van ontwenning. Ik heb een zware benzo verslaving gehad - ik nam een tijd iedere dag 38 pillen - en die periode was erger dan de periodes waarin ik dagelijks coke gebruikte...

Met c was ik actief en enorm productief, ik zit in de creatieve sector en ik presteerde enorm goed. Elke dag ging meer dan gwn goed. Tijdens mijn benzo periode was ik passief en niet productief, ik was verward en kreeg last van een zekere apathie. Ik ben een zeer gedreven en ambitieus persoon en dat ging toen verloren. C daarentegen is een prestatie drug.

Nu, ik advoceer dagelijks c gebruik helemaal niet, maar het is wel de drug bij uitstek om dagelijks te gebruiken - voor mij op z'n minst werkte het. Maar ja, ik weet het, iedereen gaat zeggen dat dagelijks gebruik niet goed is - en daar hebben jullie gelijk in ook.

Ik vind het schandalig dat mensen die met de psychiatrie in aanraking komen volgepropt worden met pillen, daar zijn alternatieve wegen te bewandelen...

Kortom: vergeet die pillen en hou gwn even vol, je bent zo van die ontwenning vanaf.

MaddMonkey

Badass junkie
You on fire today boy

danku danku. Merkte het ook op werk. Ging retegoed, ondanks dat ik me helemaal verrot voel. Ja, en ik ben ook nog eens overal. Ik heb ook nog even een reisje gemaakt naar andere planeten. Groeten van Vueieigo trouwens. Gaat goed met hem. Ben wel blij dat ik niet meer vaag ben. Was echt even goed weg van die 100 mg.

Maar ik raak sowieso in een goede scherpe bui van slaaptekort. Totdat ik compleet instort op een gegeven moment.

Snoozerboy5000

Bewuste gebruiker
danku danku. Merkte het ook op werk. Ging retegoed, ondanks dat ik me helemaal verrot voel. Ja, en ik ben ook nog eens overal. Ik heb ook nog even een reisje gemaakt naar andere planeten. Groeten van Vueieigo trouwens. Gaat goed met hem. Ben wel blij dat ik niet meer vaag ben. Was echt even goed weg van die 100 mg.

Maar ik raak sowieso in een goede scherpe bui van slaaptekort. Totdat ik compleet instort op een gegeven moment.
Zorg dat je goed slaapt daarna my g :santa:

Vitamientjes zijn ook vriendjes he

MaddMonkey

Badass junkie
2f gekruid met wat 3mmc en gegarneerd met een flinke scheut slaaptekort. Oh en 1 biertje om het een beetje op smaak te brengen. Even laten staan en weg ben je.

Nee, ik weet niet wat het is bij mij. Maar stim, wat Keta en hardcore brengt mij echt in de ziekste trips. Lijkt wel alsof dan al het drugsgebruik van vroeger in 1 keer binnen komt ofzo. Denk dat het nu ook wel deels door het slaaptekort versterkt werd, want was niet de bedoeling om helemaal van de kaart te raken :tearsofjoy:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan