Gabriel1981!!
Newbie
Na een lange periode dagelijks coke gebruik met af en toe een tss pauze nu volledig aan het stoppen, heb niet echt craving maar ontzettend veel fysieke klachten, hoe lang duurt dit?
Symptomen.
Deze zijn niet gevaarlijk van aard maar alleen heel frustrerend en zorgen ervoor dat gebruikers snel terug vallen in hun gebruik om deze te voorkomen! Nu is er jammer genoeg niet veel te doen behalve dan je laten opnemen zodat ze je benzodiazepine kunnen voorschrijven en je daardoor stilletjes kan bekomen.. dit is normaal zo'n crisisopname van een week of 10 dagen. Hier in België toch!
(Ik raad het gebruik van benzo's wel af en zou je aanraden om het zonder te proberen doen, deze zijn namelijk zeer verslavend!)
Hey niet zo negatief hé!
Deze arme engel is uit de lucht komen vallen in een berg cocaïne en verslaafd geraakt. Hij wil nu enkel weten hoelang het duurt voordat ie weer in de weide wereld kan spelen.
Bekijk bijlage 35245
danku danku. Merkte het ook op werk. Ging retegoed, ondanks dat ik me helemaal verrot voel. Ja, en ik ben ook nog eens overal. Ik heb ook nog even een reisje gemaakt naar andere planeten. Groeten van Vueieigo trouwens. Gaat goed met hem. Ben wel blij dat ik niet meer vaag ben. Was echt even goed weg van die 100 mg.You on fire today boy
Zorg dat je goed slaapt daarna my gdanku danku. Merkte het ook op werk. Ging retegoed, ondanks dat ik me helemaal verrot voel. Ja, en ik ben ook nog eens overal. Ik heb ook nog even een reisje gemaakt naar andere planeten. Groeten van Vueieigo trouwens. Gaat goed met hem. Ben wel blij dat ik niet meer vaag ben. Was echt even goed weg van die 100 mg.
Maar ik raak sowieso in een goede scherpe bui van slaaptekort. Totdat ik compleet instort op een gegeven moment.
Jazeker. De enige reden dat dit mogelijk is (hoe is het mogelijk gek?) Is door supplementen bij te nemen. Anders was ik allang ergens vandaag gestrekt gegaan.Zorg dat je goed slaapt daarna my g
Vitamientjes zijn ook vriendjes he
Nou ben je bijna half zo wijs als je je voordoet(dat is nog steeds best wijs)Jazeker. De enige reden dat dit mogelijk is (hoe is het mogelijk gek?) Is door supplementen bij te nemen. Anders was ik allang ergens vandaag gestrekt gegaan.
Doe mij een beetje van wat hij heeft gehad?Hey niet zo negatief hé!
Deze arme engel is uit de lucht komen vallen in een berg cocaïne en verslaafd geraakt. Hij wil nu enkel weten hoelang het duurt voordat ie weer in de weide wereld kan spelen.
Bekijk bijlage 35245
Ja jou. Wat heb jij gebruikt? Doe mij daar wat van?