1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kleine Piemel

Discussie in 'Speed' gestart door denk, 31 mei 2007.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. denk

denk Newbie

Ja... eergister een gram speed op en wat pilletjes... hoe lang duurt het tot hij weer normaal is? Zijn er manieren om hem weer sneller naar 't voor mij normale formaat te brengen?

2. Serenity

Serenity Badass junkie

geil worden en rukken. dan spuiten en slapen. tering, gebruik de zoekfunctie.

pelgrim vindt dit leuk.
  3. denk

denk Newbie

Heb ik gedaan... maar niks gevonden. Beetje chagrijnig? :beer:

4. Psycho_Chrono

Psycho_Chrono Wijs gebruiker Tripreporter

Hij word nooit meer normaal, hij blijft zo klein echt waar :openmouth:

Nee hoor, gewoon wachten dat alles uitwerkt, dan groeit et weer naar normaal

5. denk

denk Newbie

Ja dat weet ik wel... maar heb er nooit bij stilgestaan of dat proces is te versnellen, behalve gezond eten en uitrusten. Dat was m'n vraag :smoke:

6. Dissonant

Dissonant Bewuste gebruiker

Hoe komt dat eigenlijk? Ik zou de verklaring wel eens willen weten.

7. denk

denk Newbie

Waarschijnlijk vanwege de vernauwing van bloedvaten... daarom heb je denk ik ook soms last van koude benen, knieeën e.d. omdat daar gewoon minder bloed (= warmte) bij kan.

8. DreamWeaver

DreamWeaver Badass junkie

Als je echt wil kan 'ie best groeien hoor :wink:

9. Psycho_Chrono

Psycho_Chrono Wijs gebruiker Tripreporter

ja use the force

10. denk

denk Newbie

Met een gram pep en 8 pillen op een avond echt niet hoor... ligt eraan hoeveel je gebruikt heb.

11. Fishhead07

Fishhead07 Wijs gebruiker

Is ook beetje veel he moet je ook neit nemen maarja :P . Het is heel normaal dat die klein wordt helaas :cry: Maar als je hem aandacht geeft groeit die zeker hoor :wink: Je moet hem alleen wel bezig houden, maar dat zit wel goed als ik met me meisie samen zit te space :sunglasses: Dus voor mij nooit een probleem.

Het duurt aardig lang voordat die weer helemaal normaal wordt, maar hij kan zeker hard worden, ook na een grote dosis pep en/of pille of andere drugs.

:wink:

12. DonnieDark0

DonnieDark0 Bewuste gebruiker

De een heeft nou eenmaal meer problemen met zn piemeltje dan de ander :grin:

13. Fishhead07

Mooi en wijs gesproken :grin: ik gelukkig nu weinig :grin: maar eerste keren pff wel ff schrikken hooor :openmouth:

14. Ik schrik elke keer weer :grin:

15. Fishhead07

Haha ik raak er aan gewent :P maarja heb er steeds minder erg van :grin: maarja het blijft klote en zeker die eerste keer denk je wat gebeurt er :openmouth:

16. El Retro

El Retro Wijs gebruiker

Kon je dan nog wel pissen :grin:.

17. Ik kan er niet aan wennen hoor, de eerste keer kan ik me niet echt meer herinneren dat daar iets raars aan de hand was, maar het was fucking freezing, dus dat scheelt xD

18. Fishhead07

Haha nou de eerste keer vergeet ik nooooooit meer :flushed: Was op de beste dag uit me leven :grin: Op valentijn de 2e keer dat ik X gebruikt samen met me meisie alles was prefect behalve dat me piemel zo slap en klein als wat was :P en we dus niet konden sexe :( terwijl we zo geil als boter waren :) Achteraf gezien als we iets langer hadden gewacht en iets meer aandacht aan me lul hadden geschonken had het wel gekunt maarja.

Vanaf die dag is het altijd gelukt sexe na drugs gebruik :grin: Zeker na pep en X blijft je lul een hele lange tijd klein :openmouth:

Maarja het was toch de mooiste dag van me leven en achteraf maakte het niets uit dat we niet konde sexe :grin:. Het was de enigste keer dat ik echt dat love gevoel :hearteyes: ervaarde, wat en dag zeg :sunglasses: Ik heb nog vaak flashbacks naar dat moment en dan voel ik me weer helemaal toppie.

Je kan zeggen wat je wil maar XTC blijft mijn nummer 1 drugs :mrgreen:

19. DonnieDark0

DonnieDark0 Bewuste gebruiker

Met XTC heb ik helemaal nooit ergens last van eigenlijk. Met een beetje pep ook niet echt, maar zodra er een paar flinke lijnen doorheen zijn gegaan dan kost het wel wat meer moeite :grin:

Krijg je dat echte love gevoel ook niet meer van een dosis mdma kristallen ???

20. MetaalKonijn

MetaalKonijn Badass junkie

Ik vind de lengte van je schnikckel in de periode van je gebruik wel een handige maatstaaf. Dan weet je of je daadwerkelijk nog onder invloed bent of niet. :mrgreen:

21. Fishhead07

Ik heb het van X ook maar pep het ergst. Ik vind MDMA kristalle helemala niet zo chill neem liever een pilletje. Klinkt misschien raar maar laaste keren dat ik kristalle heb gesnoven bijna niets gevoeld maarja mis te lage dosis zal wel. Terwijl ik eerste keren bij hele kleine dosis al voelde. Pillen voel ik nu wel dus ligt niet aan tolerantie ofzo. Misschien een grote dosis in me drinken dat ik veel voel maar voorlopig geen X. De 17e weer :grin:

Mooi bij pep blijft die heel lang klein. Ook al voel ik de pep niet meer blijft die toch nog klein :P Maarja als ik hem nodig heb doet die het nu gelukkig wel :sunglasses:

22. ^_^

^_^ Bewuste gebruiker

Als je veel tollerantie hebt dan wordt ie niet meer zo klein merk ik :openmouth: Ik wil een kleine vleeschlolly :mrgreen:

AlwaysDrugsNL vindt dit leuk.
  23. maverick

maverick Belezen gebruiker

same overhere..

als je wilt groeit die wel weer..
    maar eerste keer dat ik het zag schrok ik me echt dood, was echt echt niet goed..! had niet verw8 dat die echt zo kon krimpen...

24. SperSIZEboon

SperSIZEboon Badass junkie

leve kamagra,als het niet meer lukt door de pep of door pilletjes staat ie daardoor als een dikke paal fier omhoog :grin:

25. maverick

kerels... 1 lijntje vn een kameraad, kd8 tis weinig en troep.. maar ik chillde hem well.. ik kwam aan de praat met gast die er uitzag alsof die 5 dagen lang hadgeslapen en 3 red bulls op had, (heel wkkr dus:P).. en vroeg hem shit.. eerst nee dit en dat.. maar uiteindelijk zou die mij later spreken, kreeg vn hem speediez in vloeitje, ik wou t op pinpas chillen.. maar kreeg te horen dat ik niet kon snuiven omdat het nat was (pasta) kd8 nyaa heb geen zin in wachten en onder een lamp te doen ik wil nu... maargoed alleen nog maar gesnoven, niet geslikt in bommetje... dus ik d8 tyaa tis al 2 uur cafés gaan strx dicht lig ik eenmaal in bed ga ik hem de tering trippen.. hmzzz.. maargoed kon de verleidingg niet weerstaan... had steeds zoiets vn nyaa.. gwn bakpoeder of gwn nix in die vloeitje.. maar nu is het alweer licht.. heb fucking de hele aaf staan chillen praten heel veel (niemand had wat door omdat ze knettertje vn de kaar waren door gwn bier).. zulke vette (voor je gevoel of wellicht echt!) diepgaande gesprekken.. vn muziek tot geloof vn drugs tot jeugd alles heeft de revu gepasseerd... en khad nog wel zoiets met een vertrouwens persoon vn hmmzz.. ik kauw geeneens ofiets.. maar op dit moment denk ik weer vn.. kerel!!!: je trekt de conclusies over effecten te vroeg je wilt te graag..!! want kdenk dat een bigmac er morgen niet in zit.. want kloop te kauwen nu.. en morgen kan mn kaak vast niet verder open dan de breedte vn een rietje.. wat overigens wel btr is.. want dan chill ik de b-52's er in de discotheek er wel gwn in... en dan kwam het moment!: eerder op de aaf : sluitings tijd vn cafee.. erd er tyfus tering kut leip chill staammppuuuhhh gedraait (hardstyle) wat ik niet verw8e in plaatselijke cafeetje met vooral johnny cash, radar love etc. drop.. iig ik begon hem al te voelen.. en als ik btj alcohol op heb.. kan ik al meer waardering hebben voor muziek (wie kent het niet.. same for wiet).. maar afgelopen 14 april.. in qontrol.. op speediezz en later xteeceeeeee... donder geneiten op te harde muziek waar ik eerder mn oren wellicht voor zou dicht houden.. (lees: hardcore) okej met veel alcohol op.. hardtsyle super.. hardcore.. neen niet voor mij.. maar heb wel in studio 2 bij inqontrol grootste tijd vn de nacht gebivakkeert te tering hard gaant, shirt uit.. zweten als een garnaal... half uur denken aan sigaret uiteindelijk in je bek doen... en na half uur nog niet aan gestoken omdat je geen 1 beat wil overslaan om op te 'slaan' met je armen en springen met je benen.. jullie kennen het vast wel.. (net zoals dit.. dat ik vn punt waar ik naar toe ga in het verhaal.. doorga op iets anders wat in mn hoofd opkomt.. dus ff terug lezen.. waar ik ookal weer naar toe wou gaan) (btr dat ik kan terug lezen btw.. had vnaaf wel vaak dat ik verhalen hoorde en aant vertellen was en opeens niet meer wist wat ik nou wou zeggen...:P) owhja hier ging om.. 1 2 3 staammppuuhh geeneens echt super harde muziek.. maar die hardstyle met alcohl op is al fyn.. en nu met speediezz.. pfooeeehh rillingen tinteling stegan vn mn ruggewervel langzaam en vooral hangend in mn nek..zo naar boven richting het dak vn mn hersens.. en toen d8 ik weer vn yeaaaHH!!! fuck ik chill hem optimaal.. en kwam ik er weer eens achter dat hoe goed ik mn best ook deed om te kappen en ik deze keer echt niet zou doen.. ookal had ik alcohol op.. ik dus vd kaart was.. en weer meer en harder wil.. eenmaal toffe ervaringen met drugs.. dan blijft het hard knagen.. eindelijk weer paar weken helemaal nix.. zelfs niet bezopen vn alcohol.. of een wietje plantje verorberd via een fyngedraaide jointje.. je voor je gevoel na de tijd vn lusteloosheid en leegheid.. eindelijk 'blij' voelen (je bent gwn normaal te pas.. maar omdat je week lang lusteloosheid en leegheid heb meegemaakt..voel je je voor je gevoel blij dat je zin hebt om iets te doen om te gaan enzo.. ) en trots zijn op jezlef dat t lukt en goed gaat en bladiebla...

wat mij de das heeft omgedaan vnaaf ..: NOSTALGIE... spacend rondlopen op bier en wiet in almelo.. in je uppie donkere depressieve winterdagen.. en constant je toffe nummers op dat moment luisteren die je in die periode leip vind.. en dan weer nuchter chill gevoel vn gaat relax.. de avond beginnen met een beirtje en een nummer horen (eminem ft. nate doog - shake that asss for me..) en de nostalgie door je hersens voelen vn die tijd.. dat je zo liep te spacen.. op alcohol, wiet en coke op zak... en lijnjte speed in de trein.. je hebt dr stiekem zin in.. weet t wel.. maar doet net of gevoel dr niet is.. maar je praat wel de hele aaf over drugs enzo..) en dan komt de kans.. mt alleen alcohol.. op zou ik opzich stevig genoeg in mn schoenen moeten staan om nee te zeggen... maar de wil... (ook door het invloed zijn vn bier) wil het toch steikem te graag.. en je geeft voor jezelf de smoes.. ach.. vast bakpoeder.. ach tis wineig.. achja dit en dat.. uiteindelijk achter komen dat je hem chillt.. weet dat ik fout bezig ben (naar eigen mening want mn doel was anders) maar toch weer genieten de smaak in je neus..) praten praten praten.. na tijdje vehralen vertellen.. de point kwijt raken en na half uur eindelijk weer aan 'de point vn het verhaal' denken.. en zoiets hebben vn jah!! dat wou ik zeggen en duidelijk maken.. maar eigenlijk was je publiek aan wie je het vertelde.. te lam om je uberhaupt bij te houden.. en hun geheugen een zeef.. om uiteindelijk je warrige verband vn je verhaal op een rijtje te krijgen..) maar t maakt nie uit..!!! pfooeeheeehh!! tzou opzich tof zijn als lui tot zo ver hebben gelezen.. en vooral als ze dingen herkennen hierin enzo.. en hopelijk ook betrappen dat ze zich ook in zulke situaties btj bezwaard hebben gevoelt over het feit... dat ze eignelijk niet meer zoveel willen praten en zeggen nog 1 ding!! en vervolgens weer half uur aant lullen zijn en dat 8x op de aaf... uiteindelijk andere lui laat praten.. probeert te luisteren maar gek word vn je energie dus maar in je eentje ff wat muziek op je mobiel zetten en midden op straat staat mee te bewegen op party animals... jongens.. drugs.. tis naar als je te uitbundig vn kan genieten.. terwijl je weet .. !! niet doen je vind te leip en stiekem doe je het morgen toch weer.. omdat je over 3 uur moet werken.. en dat relaxt en fyn gaat.. savonds naar de disco.. nu weernummertje hebt vn iemand in je leipe bui (terwijl je 3 weken terug verstandig alle contactjes had verwijderd.. ) en denkt.. yess deze keer amfetamine contact.. lekekr goedkoop. in tegenstelling tot coke.. en vaak nog versnederner is dan speed.. en werkings wel iets leiper moet ik eerlijk zeggen.. maar na korte tijd weer over.. en maak topzich niet uit.. als je genoeg hebt voor de aaf.. is super.. ben je wel wat geld lichter.. maar zoals ik de laatste keer had.. dat ik dan op mn fiets zit en nix meer werkt en ik me dan net zo leeg en lsuteloos en eigenlijk half depri voel zoals ik halfuur daarvoor nog hard ging.. denk ik... dan maar dat fyne kauwen minder hard effect.. hartkloppingen en onrustig gevoel daarna hebben.. want speed.. is die prijs kwaliteit verhouding ver nabij het kute coke warvan ik t hier niet meer in goede 'bakpoeder' / 'coke moleculen' verhouding kan krijgen..

kzat trouwens zo te denken..: spuiten vn amfetamine neit gedaan geen interesse voor.. maar wat ik vn weet of iets is.. gelijk in je bloed werkt dus vrijwel direct.. wel wat korter maar harder effect.. dan komt snuiven.. wat ik dus altijd heb gedaan..: werkt redelijk snel.. minder hard dan spuiten.. en iets langer.. en nu dus vnaafbommetje: word langzamer opgenomen als ik dat goed heb... werkt minder hard (overigens wel goede shit dan als ik gelijk heb want kga redelijk fyn zoals velen die tot dit punt vn verhaal zijn gekomen wel hebben gemerkt, propz voor jullie btw..:wink:) maar dit is mijn punt nu..!! je weet de befaamde.. 'de-point' werkt het dan ook langer dan snuiven.. ? spuiten snel en sterk.. snuiven langzaamer iets minder sterk.. bommetje langzaamst minder sterk.. en langzaam dus niet alleen qau opname maar ook qau uitwerking.. zoja? oefff dan heb ik de vulling dr strx sneller inzitten dan ooit bij de AH.. (ze klagen laatste tijd nogal :wink:.. haha nu kap ik.. ben benieuwd wat ik vn mn kut gelul vind als ik nuchter ben.. en wat voorn reactie.. (khoop stiekem op leuke inleven reacties zovan.. hahah dat heb ik ook altijd.. ben benieuwt..!!) leutes... SPätaaaah..!! :kus:

26. maverick

fuck... merk dat ik redelijk veel woorden en zinnnen niet heb getypt die wel door mn hoofd heen vlogen..:wink: geen zin om te editen.. want ik weet nu al: dat ik het niet kan laten om 3 pagina's dr bij te typen wat ik GVD dan wel weer allemaal te lullen en te kutten heb.... ik zeg leutes..!! kallum.. ik doe onder mn deken party animals dr op..! kauw op mn kaken.. en voel tintelingen over mn lichaam alsof je het koud hebt maar je warm voelt.. (kaak btw ontspannen proberen te houden.. kost je fucking veel moeite en je voelt het stijf worden en weer terug willend naar het kauwend gemaal.. met de droge slijm smaak/gevoel tegen je slijm klieren rechts en links achter je kiezen aan (die zo fyn vocht kunnen spuiten (oef dat klinkt vies btw :P) je wete wle wat ik bdoel.. het befaamde: 'water in je mond') als je sochtends.. versgeperste sinsasappelsap drinkt.. of hele zoete bessensap drinkt.. nu komt er geen vocht uit.. maar de fyne tinteling komt keer op keer terug.. ik verheug naar mn moeders 'kent menthol cig's' strx als ik eindelijk half 8 op mn klok zie..:P!!

en zondag...: alles helemaal over eindelijk geslapen.. en watskeburt: lusteloos, leegheid.. zenuwen overgeprikkeld.. tijdelijk gevoelloos voor natuurlijek stimulatie..(actie kent reactie.. wie fyn gaat, gaat down) vn serotonine, dopamine, adrenaline of water ook involved is met de amfetamines..., dit keer waarschijnlijk geen last vn :).. een soort vn remedie is een meiskee.. een hele mooie lieve schattige toffe weetjewel.. die jou wilt en jy haar..kheb zown meisje goin'on.. en mensen: zoals drugs t beloningscentrum prikkelt.. zo prikkelt t meisje door liefde genegenheid seks.. ook je hersens.. waardoor de down vn de bende sowieso neit als erg vervelend word ervaren omdat je je meisje hebt die lichtelijk t eigenlijk overneemt.. en de stofjes dan activeert in je hersens..

mensen ooit last gehad vn ernstige liefdesverdriet, ik wel.. en voor wie dr wil weten.. waarom liefdesverdriet hetzelfde is als afkicken.. vn een zwareharddrugs verslaving..? lees dit: (internet mooiste medium ooit)
    check dit..: interessante bende..
    http://www.elsevier.nl/lifestyle/gezond ... index.html

hmmmzzz wrm ben ik aan liefdesverdriet gekomen.. omdat ik na lange tijd teveel blowen en drinken enzo.. btj verpest ben.. niet constante gebruiker (behalve toen op wiet na) altijd weer spijt achter af vn mn daden..(daden zijn btw: achter rug om drugs gebruiken enzo..) telkens weer proberen voor t meisje weer goed te doen, gwn kappen lukt wel, zeggen tegen meisje is toch logsich, wie is belangrijker jy of drugs.. en na paar weken weer door de mand vallen.. uiteindelijk na zoveelste keer zij geen vertrouwen in.. hoe graag ze ook wou, t blijkt gwn steeds vn gaat niet goed wat dei ook zegt en hoe hard die ook meent, ze hadgeen zin meer om zich elke keer weer zo kut over me te voelen.. en geduld raakt op bij dame in kwestie, ze kan meer verstand volgen ookal is het gevoel nog sterk voor mij.. nu eindelijk na 1 jaar dato, weer half chillende met de dame.. (dus ga weer btj met dr..) tging paar maanden chill relaxt en goed geen drugs paar keer blowtje meer niet.. 2 maanden geleden ff slecht.. maar kreeg dus wel weer 'iets' met dr.. ze kwam na paar weken achter vn: hmmzz :confused: tgaat niet helemaal chill meer met hem.. (ik dus) wel zonde daar gaat die weer.. (dus twas weer ff op laag pitje tussen ons..) wel jmmr want twas mn kans om te laten zien vn hoe goed t ging enzo.. eindelijk kon laten zien vn zie je wel.. tkan t heus wel.. en watskeburt: lijdt ik aan schizofrenie..? waarom als ik na 8x weekend avonden alcohol zuipen en drugs doen, mn dame terug heb... door bende ff kwijt raak.. haar nu toch wel weer heb..!! omdat we veel hadden gepraat enzo en t weer relaxt ging mt mij.. en ik t dan toch weer ga doen? (harddrugsgebruiken) omdat ik weer in de spacende wereld wil zijn, alcohol op toch weer minder sterk in schoenen dan wanneer je nuchter bent.. en je op dat moment t gwn ook echt wil t drugs gebruiken.. en ik t gevoel heb dat al die redenen wrm ik gwn mezelf zou zijn en wat de voordelen zijn vn nuchter blijven voor jezelf je omgeving en je vrienden, je praatjes vn neej nu komt wel goed etc. dan opeens niet aan bod komen op het moment dat je toegeeft aan het geknaag vn: je kan drugs doen je kan genieten (stemmetje op je linkerschouder (les: duiveltje) kmerk elke keer dat t duiveltje is die ik alleen hoor op dat moment, en ik t miss ook nog stiekem het engeltje vind op dat moment waardoor je weer gaat genieten/spacen etc. en het echte engeltje: ver te zoeken is. terwijl je elke keer meende dat je dr mee wou kappen.. en zefls paar keer heb zitten janken om je dichtbijzijnde mensen die je hebt pijn gedaan door te liegen teleurtestellen.. en soms zelfs kwijtraken.. dat vraag ik me echt af.. wrm!!!, is op dat moment wanneer ik t in mn hoofd heb zitten.. alles weg behalve.. WAUW ik ga strx weer genieten.., yeaahhh chillende wezen.. en trippen !!:)
    je weet opzich diep ergens, ik zou/mag/moet niet doen.. maar zoals ik het alsware voel, na al die keren weer 'terugvallen', lijkt t alsof ik op t moment dat ik toegeef aan het geknaag vn het 'duiveltje', ik oogkleppen op heb!!! dat ik totaal niet meer t verleden boven kan/(of miss wil) ophalen.. vn: neej moet ik niet doen mn vrienden mn 'beloftes' wat ik eigenlijk zo graag keer goed wou doen enzo is belangrijker.. t meisje waravan ika ltijd dahct ik wil dr weer terug.. en kzou alles doen en deze keer echt..! heb ik die eindelijk weer.. wat me veel meer waard dan ff leip zijn enzo.. maar op vn die zwakke momenten toch dat allemaal niet meer zien en voelen en in mn kop hebben :openmouth:oeehhww kick aarrssskanalen.. we gaan genieten.. we gaan loos.. tgaat nergens over allemaal :P, vn tevoren.. spanning omhoog je hebt dr zin in.. ist eenmaal zover, supervet.. en dan terug komen uit schijwereld.. en dan tyaa..: let the regrets begin/flow..

en dan wat nu?:openmouth: voor jezelf houden.. deze ene x nog een keertje achter rug om.. dit was echt laatste keer.. terwijl je eerlijk zou zeggen als je weer deed :openmouth:..! hoeveelste keer is dit nu in 1 tot 2 jaar tijd dat t zo gaat..? hmzzz de 100ste keer.. pfooeehh.. :openmouth: ik vind t interessant.. hoe mensen denken.. hoe mensen doen.. reageren en shit.. maar ben bij mezelf dr nog niet achter.. wat de reden is en wrm ik steeds weer tzelfde.. doe,

recreatieve gebruikers..? hmmzz ik ken dr paar.. doen 3x peer jaar ofzo doen het dan goed zoals bij inqontrol.. maaruhm.. bij mij knaagt het gelijk weer, kan dr gwn slecht mee omgaan.. drugs is in mn hoofd geheiligd.. hoe ik me dan voel en dingen beleef enzo.. bladiebla.. daarna denk ik altijd owhja dat onrustig voelen enzo. is toch wel iets erger dan ik dahct vnte voren is het allemaal spannend tof we hebben dr zin in..

maargoed nostalgie.. en alcohol.. deed me de das om vnacht.. door alcohol zwak in schoenen.. en als nostalgie liefhebbend mens..: een nummer horen aan begin vn de aaf al bij mn eerste biertje die me zwaar heel ff weer terug bracht in die sfeer vn spacend door de stad muziek op, genieten vd bier, vd, wiederzz, speederz en cokerzz zal snel volgen.. bij muziek, reuk, smaak, bijna altijd vooral de positieve herinneringen, en die steken je zovan: dat was leip, fyn, vet, vaag, apart, vet! als ware in het klein en kort ff herbeleven.. en dan een zoals ze het bij verslavingszorg noemen: opeens een 'trek' (trek= zin in drugs) niveau krijgen vn 10.. de gedachte vn bende blijft de hele aaf in je hoofd en stiekem met elk biertje en elke gedachte schiet trek weer omhoog.. en als je t @#$&@% toch ff stiekem vraagt aan iemand en normaal heeft die nooit en nu wel..! dan is de spanning al opgebouwt.. t engeltje die me zou moeten redden is als sneeuw voor de zon verdwenen, alle redenen waarom je het neit zou doen zie je geeneens, btr nog je weet geeneens vn het bestaan af! op dat moment dan is toegegeven aan het gesteek vn die verdomde hooivork vn dat duiveltje.. en bestaat voor jou dan alleen de leipheid en fynigheid.. en alles wat je weerhoudt vn die leipheid en fynigheid (je beloftes, beste vrienden die beste met je voor hebben, jezelf die je teleurstelt uiteindelijk en je superlieve schattige goeiuh meisje..) alles word uitgeschakelt.. de keus is snel gemaakt.. je gaat spacen gaat gek..bladiebla.. denkende volgende keer lukt wel en zo gaat het tot op heden nog stees keer op keer opnieuw.. --> And I blame that fucking little devil..!! maar ooit versla ik hem :stoned: leutes.. kallum an doen!.. sje weet.. leuk verhaal kut verhaal.. pffoeeh gekkenhuus

kus

27. Fishhead07

Mooi shit he wat een verhaal :P Ik snap werkelijk waar neit waar je het over hebt en wat je conclusie is.

Welke methode van speed gebruikk de beste chilste en snelste is ??

Ik heb het alleen gesnoven en in me drinken gegooid bommetje wil ik ooit nog wel is doen.

Ik lees zeker wel herkenbare dingen in je eerste stuk over veel praten tegen mense die ook naar de klote zijn er er toch neits van onthouden :P

Je voelt je goed en gooid alles eruit klinkt heel bekend ja :grin: En het gevoel naar drugs tja verslaving he :) Maar klopt wel dat als je tijdje niet gebruikt 1 week of 2 weken voel je je heel trotst terwijl het niet meer dan normaal is om niet gte gebruiken maarja :P daarom ga ik met X nu ook afbouwen naar eens per maand de rest van de drugs boeid me neit en gebruik ik neit vaak.

Maar ik weet nu dat als ik straks weer X neem het echt goed voelt omdat je voor je gevoel al lang niet hebt gedaan :P terwijl maar 1 maand is :flushed:

Mooi wazig onder invloed geschreven verhaal :P zal proberen je 2e stuk te lezen.

28. Fishhead07

Dat klinkt heel bekend ja :P weten dat je je kaak moet ontspannen maar kost moeite :openmouth: En die droge bek pff en die rare vage smaak heel bekend :P

Dat op de klok kijken naar een tijd zo rond 8e dat je eindelijk je kamer uit mag zonder dat het onvalt klinkt heel bekend :P en dat duurt lang als je de hele nacht wakker licht die tijd duurt jaren voor je gevoel. Moet ook altijd 100 keer naar de wc snachts en elke keer denk ik zal wel is commentaar krijgen van me ouders maar nee :)

De rest van je verhaal lees ik nog wel is maar kost me te veel energie.

Sterkte met je pep enzo man latersss!!!!! :wink:

29. AlwaysDrugsNL

AlwaysDrugsNL Newbie

Dan weet ik niet waar jij last van hebt. Ik heb wel een kleine. Maar ik ben net een wandelende kachel

30. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Je bumpt een topic van 11 jaar oud... Die persoon die je quote is hier ook al 11 jaar niet meer geweest inmiddels.

Ondanks dat speed je lichaamstemperatuur enorm verhoogt kun je nog steed wel koude koude ledematen hebben door de vaatvernauwing. Let maar eens op je handen of voeten, die zijn waarschijnlijk aanzienlijk kouder dan hoe jij je op dat moment voelt.

Fenrir vindt dit leuk.
  31. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

De kop van deze topic :tearsofjoy:
    Kleine piemel en dan de vraag wanneer die weer groot word.
    Vond het wel leuk dat deze werd gebumpt..

En om hem tot leven te houden.
    Dat was de eerste rede voor mij om nooit meer speed te gebruiken.
    Je wilt toch niet dat je favorieten speeltje krimpt.

32. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dan gebruik je ook geen MDMA neem ik aan? Micropiemel gegarandeerd. :tongueout:

‘Je favoriete speeltje’ vind ik trouwens echt extreem ranzig klinken, geen idee waarom precies. :’)

SanneBanne vindt dit leuk.
  33. Rayyar

Rayyar Bewuste gebruiker

Over puntige kaalkopjes maar niet gesproken...

Roze olifant vindt dit leuk.
  34. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ja maar daar valt nog leven in te blazen.
    Met pep niet bij mij en nog wel een stukje erger.

Ik denk dat het bij iedereen zijn favoriete speeltje is :wink:

35. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Dex geeft mij ook altijd een verlegen piemeltje

36. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Oke een kleine trip report dan:

Ik was 15 jaar en zat in een relatie al van jongs af aan.
    Toen heb ik een avondje pep gedaan voor de eerste keer.

Gelijk ook goed dikke lijnen naar binnen maar voelde weinig ervan, ik werd helder maar niet space.

In de ochtend ben ik naar mijn vriendin gegaan en wouden we sex hebben maar dat lukte niet.
    En toen ze hem zag schrok ze zo erg dat hij zo was gekrompen. Dat ik me gewoon schaamde (ik was nog een jonge puber).
    De dag erna ook erectie problem en de derde dag begon ik een beetje op te knappen.
    Dat was de dag dat ik besloot het niet meer te nemen.

Heb die dagen ook niet geslapen toen vroeg ik me af waarom mensen dat nou leuk vonden.

Paar jaar later weer voorzichtig een paar lijntjes genomen. En ja hoor weer de zelfde problemen dagen lang.
    En toen zat ik in een andere relatie dus ook weer een drama voor mijn geestelijke gesteldheid :yum:

Vanaf toen nooit meer genomen tot 2013 toen ik een paar dagen door aan het halen was.
    Maar toen kwamen die extreme hartkloppingen opspelen samen met die erectie problemen.

Nou dan begrijp je wel dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan pep en dat het gebruik nu nog ergere klachten geeft als de eerste keer...

Rayyar vindt dit leuk.
  37. Rayyar

Rayyar Bewuste gebruiker

Veel kleine piemeltjes hier.

Rebell en Anunnaki vinden dit leuk.
  38. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Hij groeit nog :sleepy:

Lytje pole en Rayyar vinden dit leuk.
  39. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Jazeker pep is super populair onder de df'ers

Rayyar en Lytje pole vinden dit leuk.
  40. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Ik gebruik nooit pep.
    Heb namelijk altijd het gevoel dat er iets mist.

Rayyar, Rebell en Anunnaki vinden dit leuk.
Laden...