Kleur pillen

LaZeR

Experimenterende gebruiker
Hey,

Heb hier nog 2 rode pillen liggen, van de ene pil is de klaar van rood vervaagd naar roos en ik zie restjes in het zakje..
De andere is nog knalrood, heeft dit invloed op de inhoud of niet?
Mvg,

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
LaZeR zei:

LaZeR zei:

Dat kan niet goed zijn.

Verder is kwaliteit niet afhankelijk van kleurstof : )

iSmokex

Bewuste gebruiker
Wat invloed heeft op de inhoud van de pil is alleen wat de maker er in heeft gestopt. Heb geloof ik nog nooit gehad dat pillen zijn verkleurd, maar het zal vast wel mogelijk zijn als ze misschien lang in de zon hebben gelegen ofzo? I don't know.
Je kan meer duidelijkheid krijgen over de inhoud door ze te laten testen, of door op pillreports.com te kijken of je hem er tussen ziet staan (dit laatste is ook niet100% betrouwbaar)

Axxess

Bewuste gebruiker
Je kan er rustig van uit gaan dat ze niet sterker zijn geworden; als ze droog en donker bewaard zijn zijn ze gewoon nog goed.

Biertje

Bewuste gebruiker
MDMA blijft zowiezo super lang goed, zo niet, voor altijd... Dat de kleurstof n beetje eraf is kan niet zoveel kwaad lijkt me.

mephuser

Belezen gebruiker
Neuh..lijkt me ook niet, heb nog nooit MDMA groen van de schimmel zien worden..heb ze dan ook nooit lang liggen :wink:

cropp

Badass junkie
freet gewoon op man, de makkelijkste manier om er achter te komen of ze werken of niet...

misschien is het een ongezonde gewoonte om willekeurige pillen op te freten, maar sommige mensen zeuren hier zo over!

flikker ze weg, laat ze testen of freet ze gewoon op, ik heb nog nooit een pil laten testen en ik leef ook nog...

MIA-1985

Wijs gebruiker
Die kleur maakt totaal niet uit dus..
Meestal worden ze iets lichter als er natuurlijk kleurstoffen zijn gebruikt (dat zal dan onderhand het enige natuurlijke bestanddeel in de pil zijn, haha) als er chemische/kunstmatige kleurstoffen worden gebruikt zal de kleur niet echt veranderen tenzij ze in de zon hebben gelegen. Gewoon eten, testen of weggooien :grin:

LaZeR

OKe, blijft dus tijdje goed?
Ik ga morgen 2 pakken, dag erna truffels gaat dit kwaad kunnen?

mephuser

Belezen gebruiker
Het zou idd goed mogelijk kunnen zijn dat het kwaad kan ja..

Vaak voel je je na een dag pillen slikken, toch wat depri.. Aangezien truffels je emoties versterkt, kan je een bad trip krijgen.. Ik zou het niet doen..maarja, wie ben ik :)

LaZeR

Hoe dan?
Op welke manier?
en dag tussen laten?
Alvast bedankt voor de antwoorden :).

mephuser

Belezen gebruiker
Dat ligt idd aan jezelf..je zal merken na het slikken van pillen dat je je misschien wat "down" voelt en wat prikkelbaarder bent en dingen minder kan hebben.. Als je je down voelt dan wordt dat door de truffels versterkt.. Dus een tip: Neem alleen truffels als je helemaal lkkr in je vel zit en als je ook goed hebt geslapen.. Maar dat voel je natuurlijk zelf het beste aan en iedereen is verschillend.. Maar ik zou zelf minimaal 1 a 2 weken wachten..

bit

Je had vroeger die Mitsubishi's moeten zien... Leek soms wel of ze door iemands reet gehaald waren.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
LaZeR zei:
Jullie hebben gelijk, ga ik dan maar rekening mee houden :).
Advies vragen is leuk, maar wij kunnen alleen maar vertellen hoe het in onze ervaring het best werkt. Je zult toch echt je eigen pad moeten bewandelen. Dat is meestal ook wel het beste pad.

Bovenaan