• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

Kleurstof toevoegen aan cocaïne

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

henkdepe

Newbie
Hallo,

Ik vraag me af of je van die eetbare vloeibare kleurstof (van dr. oetker) kan toevoegen aan cocaïne (of bijv. keta of pep) en dan laten drogen zodat het groen of blauw wordt i.p.v. wit. Ik wil dat graag weten omdat het me gewoon heel lollig lijkt om groene coke te snuiven.

Dank!

transformated

Badass junkie
Hallo,

Ik vraag me af of je van die eetbare vloeibare kleurstof (van dr. oetker) kan toevoegen aan cocaïne (of bijv. keta of pep) en dan laten drogen zodat het groen of blauw wordt i.p.v. wit. Ik wil dat graag weten omdat het me gewoon heel lollig lijkt om groene coke te snuiven.

Dank!
Denk wel dat het kan, zo kan je ook met lego of playmobile spelen. Rare mix wel als je gaat combineren.

henkdepe

Newbie
Haha, maar zou je dan niet €10 meer betalen voor coke met een kleur? Als het werkt is het volgens mij echt een gat in de markt

transformated

Badass junkie
Speed wordt na een tijdje geel door oxidatie van iets ofzo... Met aceton wassen maakt het weer wit! Gele speed is echt nasty XD
Kan best zijn. Maar idd gele speed is wel vuil. Proeft ook veels te raar in me neus. Beste speed die ook ooit geheb kwam recht uit de diepvries 1 zo'n lijntje en je gaat heel de nacht xD. Was ook getest ergens de de de 70% als ik het me juist herinner.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Speed wordt na een tijdje geel door oxidatie van iets ofzo... Met aceton wassen maakt het weer wit! Gele speed is echt nasty XD
Caffeine maakt de speed geel na een tijdje, pure speed heeft dat probleem niet. Speed met een kleurtje kan op versnijding wijzen, maar kan ook komen door reststoffen uit het productieproces.

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Dat komt omdat er meestal cafeïne doorheen zit. Als het zuivere amfetamine(sulfaat) is dan blijft het gewoon wit. Dat merk je ook als je het na een aceton wash laat liggen; dan wordt het niet meer opnieuw geel.

KlaasVaak

Belezen gebruiker
Heb weleens een pil bewaard in een pakje pep. Leek me handig met het naar binnen brengen bij een feest. Die pil was dus helemaal opgelost en de speed blauw.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Misschien... Zo heb je ook blauwe Meth.
In breaking bad had dat met het synthese proces zelf te maken wat in de praktijk ook lijkt te kloppen.

Maar inderdaad, al leek de blauwe Ethylfenidaat bijvoorbeeld het niet boven gemiddeld goed toe doen. Ik kon er wel om lachen maar na verloop van tijd werd die wel voor iets minder dan de blanco versie verkocht. :tongueout:

Danny0531

Belezen gebruiker
Dat komt omdat er meestal cafeïne doorheen zit. Als het zuivere amfetamine(sulfaat) is dan blijft het gewoon wit. Dat merk je ook als je het na een aceton wash laat liggen; dan wordt het niet meer opnieuw geel.
Gel speed zegt niks over cafeine de oli kan ook geel zijn of rozen

inner_search

Badass junkie
Gel speed zegt niks over cafeine de oli kan ook geel zijn of rozen
Ik dacht dat enkel geel/bruin kan onstaan door de olie.
Roze was kleurstof als ik het goed heb.

Maar , als je het flushed.
En het is geen cafeïne , maar de olie die het geel maakt.
Was je de olie er dan mee uit met de aceton ? Cafeïne lost op in de aceton maar als ik het goed heb is de olie de freebase amfetamine.

Babbanem

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Dank!
Waarom zou je dit willen ?

Het maakt je coke alleen maar minder zuiver.

En weet je trouwens waarom coke wit is ?

Zwart werkt niet 😉

Danny0531

Belezen gebruiker
Ga ik wel eens kijken. Zo heb ik ook Game of Thrones nog maar 1x gezien omdat ik dacht dat dit slecht was, maar dan een paar jaar later zag het er wel goed uit.
Ergens in de toekomst zal ik deze 2 eens kijken.
Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt

Perenijsje

Badass junkie
Dat is al 1x vaker dan mij geloof dat je zeldzaam bent dese tijd als je GOT nooit gezien hebt
Ik heb ook nog nooit GOT gekeken hoor! Gewoon niet mijn interesse.

Ik heb ook wel eens roze pep gehad idd, werkte verder prima. Kleur zegt niks over de werking verder. Maar liefst zou ik ipv witte drugs paarse hebben natuurlijk, want dat is mn favo kleur. Ik heb wel een paars snuifbuisje :hearteyes:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan